CONCEPT STORE - Amsterdam Bag Company

6/14/2013 Pixels By Emilia 29 Comments




English: Yesterday the concept store of the Amsterdam Bag Company opened it's doors in Amsterdam and I was invited for the press opening. Since I really like the brand I had to go there and luckily I didn't have class that day. I took Anne with me and together we visited the store.

Nederlands: Gisteren opende Amsterdam Bag Company de deuren van hun concept store in Amsterdam en ik had een uitnodiging gekregen voor de openingsborrel. Leuk! Ik vind het merk ontzettend gaaf, dus ik wilde er graag bij zijn. Ik nam Anne met me mee en samen hebben we er een gezellig dagje van gemaakt.







English: As I mentioned before, I really like the brand. Their bags are made of incredibly good quality fake leather and their motto is 'another animal saved'. For animal lovers like me that will probably be the best motto a brand can have.
All of their bags are extremely good looking. I won't write a whole story about them, since pictures say more than words and I think I added enough pictures to get a good impression. Gosh, I love these bags.

Nederlands
: Zoals ik al zei, ik vind het merk ontzettend gaaf. De tassen zijn gemaakt van prachtig nepleer en hun motto is 'another animal saved'. Voor dierenliefhebbers als ik is dat waarschijnlijk het beste motto dat een merk kan hebben.

De modellen van de tassen zijn ook zo leuk. Ik zal er geen hele verhalen over schrijven, want foto's zeggen meer dan woorden en ik denk dat ik wel genoeg foto's heb gemaakt om een goede indruk te geven.
Ja, ik ben fan!







English: The concept store is a three days pop up store that you can find at Haarlemmerdijk 41, Amsterdam. Besides the newest collection, they sell samples and vintage clothes and they have some sale going on as well.
Can't make it to Amsterdam? Don't worry, they have a web shop as well: www.amsterdambagcompany.com.

Nederlands: De concept store blijft 3 dagen in Amsterdam, van 13 t/m 15 juni. Je kunt de winkel vinden op Haarlemmerdijk 41. Naast de nieuwste collectie verkopen ze er samples en vintage kleding en hebben ze een tafel met uitverkoop. En lukt het je niet om in Amsterdam langs te gaan? Geen zorgen, ze hebben ook nog een webshop: www.amsterdambagcompany.com.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg!! Ik zie al een aantal hele leuke tassen hihi! jammer dat hij maar zo kort blijft zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er ontzettend leuk uit! Het eerste tasje op de foto is echt mijn favoriet, wat ziet die er schattig uit! Handig dat ze wel gewoon een webshop hebben!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tassen! Jammer dat de winkel er maar 3 dagen is..,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet waar ik vanmiddag naar toe ga :) Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Mooie foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh, leuk artikel joh! Mooie tasjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh, die tassen! ^^ Daar gaat mijn hartje wel iets sneller van slaan! Het ziet er super uit én leuk dat je bij de openingsborrel mocht zijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Had nog niet eerder van de winkel gehoord maar wil er nu graag een kijkje nemen.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te zien! Echt hele mooie tassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Saaale! Altijd leuk c:
    And yeah for 'Another Animal
    Saver'! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tassen zeg!
    Zit zeker wel wat voor mij tussen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Inderdaad goed dat het van nepleer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat mooi allemaal! Ik word er een klein beetje hebberig van. En dat terwijl ik niet eens zo heel veel met tassen heb, haha. Dat tasje van de eerste foto vind ik heel leuk <3 En dat kleine knalroze schoudertasje van de webshop, oeh. Het is maar goed dat ik blut ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, mooi concept hebben zij! :) Gaaf dat je erbij mocht zijn, ik wil echt de rode bag hebben op de laatste foto en dan recht bovenin.. Oh my god, hij roept mijn naam. Fijn dat het ook fakeleer is, daar voel ik mijzelf ook fijner bij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super tof dat je bij de opening mocht zijn! Je hebt hele mooie foto's genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er uit als een super leuke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er gaaf uit..helaas moest ik werken en kon ik helaas niet bij de opening zijn..

    New blogpost: shoplog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! *Begint te kwijlen*. Dit zijn echt super mooie tasjes! Vooral die oranje inderdaad :)

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.