BLACK AND WHITE

6/08/2013 Pixels By Emilia 50 Comments





English
: For today I don't have a full outfit post, just some pictures of the upper side of what I wore yesterday. Some super basic look, but I like the shirt (although it makes me look like I'm pregnant, which I promise you I'm not) and I just wanted to show some pictures.
Are you having some fun plans for the weekend? I don't, I have to spend all my hours working on some school assignment that has to be finished this Monday. Phew, can't wait till it's done!

Nederlands: Voor vandaag heb ik niet echt een outfitpost, maar gewoon een paar foto's van de bovenkant van de kleding die ik gisteren droeg. Een super basic look, maar ik vind het shirtje wel leuk (al lijk ik er zwanger in, maar ik beloof jullie dat ik dat niet ben) en ik wilde weer eens wat foto's delen.
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Ik niet, ik moet al mijn uren gebruiken om mijn schoolportfolio af te maken. Maandag moet het klaar zijn en ik kan echt niet wachten tot het voorbij is!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

50 opmerkingen:

  1. Whahah 'al lijk ik er zwanger in, maar ik beloof jullie dat ik dat niet ben', geweldig! Erg leuke outfit, dat shirt is echt heel mooi!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben het hele weekend aan het werk! fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je goehoeeed!
    Ik vind dat 'simpele' je echt classy staan emilia!
    X lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk shirt heb je aan! Mooie foto's ook. Succes met school. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat shirt is mooi, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shirtje is echt heel leuk! En je lijkt er absoluut niet zwanger in hoor haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. No man, je lijkt niet zwanger! It's awesome! Ik vind de zonnebril ook echt amazing, love de glazen die erin zitten. :) Wat ben je trouwens toch fotogeniek! Gurl, hopelijk krijg je alles af voor maandag, maar volgens mij gaat dat wel lukken. Gooooood luck! Ik moet even video's bewerken en mijn blog fiksen.. I mean.. echt gaan fiksen. :") Anders komt het niet meer goed. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het valt wel mee hoor, met dat shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk topje en zonnebril! En je lijkt echt niet zwanger hoor, haha ;) Mijn weekend is druk druk druk met examens, plannen van de Prom Night en tijd maken voor familie... Zucht! xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi die zachte tinten! Het topje staat je heel goed, niets niet zwangere look. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes nog met het afmaken! Ik vind trouwens helemaal niet daat je er zwanger in lijkt! Ik vind het een hele mooie outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha "ik lijk er zwanger in"! Gek kind, het staat je harstikke goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha "zwanger", valt echt reuze mee hoor :P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie top! Ik kan ook niet wachten tot ik klaar ben met school..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha je lijkt echt niet zwanger hoor!!
    Vind het juist een leuke outfit.

    x


    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha, your little "pregnant" joke made me laugh. Love your outfit! You don't look pregnant at all. I swear! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er heel leuk uit! Je staat ook mooi op de foto's!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute! I like your top - I don't think it makes you look pregnant :)

    Ravishingly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaaaa dat brilletje! Ik heb er gisteren zo een van besteld bij Comegetfashion. :D En je lijkt helemaal niet zwanger gekkerd haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie outfit! Ik vind het witte shirt je echt supergoed staan :)
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het shirt staat je super, lady! Simpel, maar ook classy! Daarbij ook heel veel succes met het afmaken van je schoolportfolio!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk topje! Simpele outfits staan je echt prachtig Emilia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je simpele outfit is hartstikke leuk! Succes met je portfolio, komt vast wel goed. (Ik zag iets over huiswerk al af hebben over twitter, ik stalk je, jwz.)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. love this basic look on you!

    XO from Malta,
    www.b-biche.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je bent zo mooi! Wat een leuke outfit, en wit staat je echt goed! Heel veel succes met je portfolio!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het een hele mooie top! En succes met school X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een tof hemdje! Hele mooie, simpele outfit. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi shirtje! Je lijkt er niet zwanger in hoor, haha.
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Staat je leuk! En je ziet er zeker niet zwanger uit hoor ;)
    Succes met je portfolio!

    PS: Heb je mijn give- away al gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige outfit!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind de top super leuk! Ik hoop dat je goed hebt kunnen leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ook al zijn het misschien geen volledige outfit foto's toch heel erg leuk :D!

    Trouwens... je zou mee moeten doen aan mijn give-away :D!
    Je kunt een shambala armbandje winnen t.w.v. € 80.- Iets voor jou?

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nice shirt! You look really adorable!
    http://cup-of-insanity.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.