YOU PROBABLY DIDN'T KNOW #5

5/02/2013 Pixels By Emilia 36 Comments

Dutch: Klik op 'Read more' voor de Nederlandse tekst.

English: Time for another 'You probably didn't know'! A list of five facts that you probably didn't know about me.
1. Sometimes I make cookie dough just to eat it. Without baking. It's so good. Especially chocolate chip cookie dough, yum!
2. When I cycle, I always wear my hair in a bun, braid or ponytail. Otherwise, my hair would look like it exploded after cycling for a while.
3. I always set several alarm clocks to wake up in the morning. It's pretty unnecessary actually, since I'm already awake after the first alarm. But this way I can never oversleep and that's a nice thought.
4. Once, when I was very very little, I almost jumped of a balcony of a hotel in Spain. I guess I was so excited about the flight that I wanted to be an airplane myself too. Luckily my father saw me before I jumped, otherwise I guess I wouldn't be writing this right now.
5. I secretly like traveling by train, although I sometimes complain about it. But seriously, when everything goes the way it should go (like, no troubles with broken trains or something) I don't mind traveling long distances at all.

Dutch: Vandaag heb ik weer een 'You probably didn't know' voor jullie! Een lijstje van vijf feitjes die jullie waarschijnlijk nog niet over me wisten.
1. Ik maak wel eens cakebeslag of koekjesdeeg om gewoon zo op te eten. Zonder het te bakken. Zo lekker! Vooral chocoladekoekjesdeeg is heerlijk.
2. Als ik op de fiets zit, heb ik altijd mijn haar vast. In een staart, in een knot of in een vlecht. Vroeger deed ik dat nooit en toen liep ik na een fietsritje altijd rond met een ontploft kapsel. Gelukkig heb ik daar een oplossing voor gevonden.
3. Ik zet altijd meerdere wekkers. Eigenlijk nergens voor nodig, want meestal ben ik na de eerste wekker al klaarwakker, maar ik vind het toch een fijn idee. Zo verslaap ik me nooit.
4. Toen ik klein was (een jaar of 4, dacht ik) ben ik een keertje bijna van een balkon in een hotel in Spanje gesprongen. Ik denk dat ik de vliegreis zo leuk vond, dat ik zelf voor vliegtuigje wilde spelen. Gelukkig zag mijn vader het op tijd, anders had ik dit nu waarschijnlijk niet kunnen typen.
5. Ik vind treinreizen stiekem heel leuk, al klaag ik er wel eens over. Maar echt, als alle aansluitingen kloppen en er geen storingen zijn, dan vind ik het helemaal niet erg om lange stukken te treinen. Zeker niet als ik een beker thee en een tijdschrift heb gekocht op het station.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Oehh koekjesdeeg is inderdaad echt zo lekker haha! Vooral pure chocoladekoekjesdeeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om te lezen (: koekjes deeg is idd lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! En inderdaad, als de NS mee werkt is de trein best ok! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha I have 3 and 5 as well! (I have 3 alarms, of which 2 are 4 minutes away from each other and also snooze just in case)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen! Ik vind treinreizen ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben ooit in een grote vijver gevallen, mijn vader was met me gaan wandelen. Hij zat met een gebroken been en is met plaaster en al het water in gesprongen om me eruit te halen. Ik was 4 en kon nog niet zwemmen. Oeps, sorry papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha, dat koekjesdeeg maakte ik vroeger altijd stiekem als we niks lekkers in huis hadden :') zo slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulke feitjes zijn altijd heel erg leuk om te lezen. Koekjesdeeg vind ik ook altijd zoooooo lekker. Ik moet me altijd beheersen om het niet op te eten als ik aan het bakken ben hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind treinreizen ook leuk! Ook toen ik ruim een uur moest omreizen vond ik het zo erg nog niet haha. Zulke feitjes zijn altijd leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen. Appeltaartdeeg is ook zo lekker :) En in de trein kan ik uren zitten, lekker lezen en naar buiten kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer erg leuk om te lezen! Ik doe altijd het zelfde met mijn haar, altijd in een staart op de fiets. Zodat mn haar niet te klitterig wordt en mn krullen goed blijven zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te lezen, koekjesdeeg is inderdaad heel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te lezen! Ik ben blij dat je vader je van deze onbewuste zelfmoordpoging heeft kunnen redden. Treinen zijn gewoon leuk, lekker zitten en mensen kijken. Ik vind het ook heel ontspannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om te lezen! Ik doe mijn haar ook altijd vast op de fiets, om dezelfde reden. En treinreizen vind ik ook helemaal niet erg, soms vind ik het juist leuk! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind treinreizen ook helemaal niet erg! Heerlijk niks doen en naar buiten kijken :-) Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke feitjes!
    Ik draag mijn haar op de fiets ook altijd in een knot of staart. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk weer om te lezen! Dat eerste is wel heel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaa, een succesvolle treinreis is ook plezierig. Ik vind het vooral leuk als je op stations komt waar je nog nooit bent geweest, of delen in Nederland die je nog niet kent. :) Maar dan moet je inderdaad geen vertraging hebben. Gurl, ya insane! Koekjesbeslag zo opeten? xD Krijg je dan geen maagpijn of buikpijn? Well damn tasty.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om te lezen! Aaah, feitje 4. Bah, haha, ik deed vroeger ook zulke rare dingen. Lekker boven 't ravijn gaan staan omdat m'n moeder daar niet tegen kon haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha wat leuk om te lezen! haha jeee maar goed dat je vader je leven heeft gered! Ik was vroeger ooit aan het zwemmen terwijl het onweerde. Zelfs toen iedereen uit het zwembad liep had ik nog niet door dat ik er ook maar eens uit moest haha. Gelukkig haalde mijn vader mij eruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cakebeslag, oh my.. Dat is zó lekker! Ik vind reizen met de trein ook helemaal niet erg, zeker niet als ik een lekker muziekje bij heb en mijn telefoon opgeladen is haha. En anders kan ik lekker mensen kijken, dat is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh gossie, dat klinkt als een voorval bij ons op het schoolplein vroeger. Het beruchte meisje dacht ook dat ze kon vliegen en sprong van het klimrek af. Gelukkig was je papa op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, leuk om te lezen!

    Ik heb gister de nagellakjes gewonnen, ze zijn heel leuk!
    Ik heb er een berichtje over geplaatst :)
    http://ilumuoti.blogspot.nl/2013/05/winner-nagellaksetje-van-emilia.html

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om te lezen! Ik vind treinreizen ook leuk! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Treinreizen is leuheuk! Maar dan wel zonder storingen en alles inderdaad. Ik heb een onbeperkt weekend abonnement afgesloten, dus straks lekker vaak weg. Zo'n zin in! Hii, en je feitjes zijn weer zo leuk. Niet zo standaard, maar tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha Ik eet vaak het cakebeslag of koekjesdeeg, met als gevolg dat er niet meer genoeg is :P Ik zet ook meerdere wekkers, als het moet zelfs één in de woonkamer (telefoon) zodat ik zeker weet dat ik er uit ga. En tot slot, ook ik vind treinreizen heerlijk! Ik vind het ook super jammer dat ik straks mijn OV in moet leveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, wat een opmerkelijke feitjes weer! Als ik iets aan het bakken ben snoep ik ook altijd wel van het deeg, maar als ik zo'n hele beslagkom leeg zou moeten eten zou ik aardig misselijk worden denk... ;)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke feitjes om te lezen.
    Handmade,
    Heleen
    http://myownparadises.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een grappige feitjes, leuk gedaan!
    X.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuk om te lezen
    -xx-

    www.daphneroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hahha koekjes deeg is echt heeeerlijk, maar je kan er ZO misselijk van worden:D
    Oeh wat eng dat je bijna van het balkon was gevallen (of moet ik zeggen gesprongen?). Maar goed dat je vader je op tijd zag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.