YESTERDAY

5/13/2013 Pixels By Emilia 29 Comments




English: Goodmorning! Yesterday we celebrated Mother's Day in Holland. My mum made her own breakfast (breakfast in bed isn't really popular in this house, because of the crumbs), but I did have some presents for her of course. Two Noosa chunks, of which I already showed one in a post, and a mug with one of her own drawings printed on it.
After lunch we visited my grandma and we went for a big walk in the beautiful nature near her hometown. And at the end of the day we had sushi at a restaurant, yum!

Dutch: Goedemorgen! Hebben jullie gisteren een leuke (moeder)dag gehad? Mijn mama had zelf ontbijt gemaakt (ontbijt op bed is hier thuis niet zo populair, vanwege het gekruimel), maar ik had natuurlijk wel een paar cadeautjes voor haar. Twee Noosa chunks, waarvan ik er al eentje in een artikeltje had laten zien, en een mok waarop ik één van haar eigen tekeningen had laten drukken. Volgens mij vond ze het leuk!
's Middags hebben we een bezoekje gebracht aan oma en hebben we een lange wandeling gemaakt in een mooi natuurgebied. En aan het eind van de dag zijn we gezellig sushi gaan eten, mmm!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een leuke moederdag (:! Heerlijk sushi yamm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie foto's, klinkt als een leuke Moederdag :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm ziet er lekker uit, en wat een mooie omgeving!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat gaaf dat je haar eigen tekening op een mok had laten drukken! Dat zijn leuke persoonlijke cadeautjes. ^^ Gezellige dag hebben jullie gehad en de sushi .. ohnomnomnom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh SUSHI! <3 Ik ben jaloers haha! Zo'n mok met de tekening van je moeder is wel gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een leuke dag! Mijn moeder is er niet, dus we hebben het niet gevierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's :).

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt heel leuk en mooie foto's!

    http://www.thelooksforless.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh lekker sushi! Mooie foto`s heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's, mooie groentinten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt als een mooie dag! En wauw een chunk (ofzoiets?) met een eigen tekening, daar is ze vast heeel blij mee. Wauw wat een origineel cadeau!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hooooomijngod! Ik zeg: binnenkort weer sushi daten? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee vooral de moeder zijn niet zo fan van de ontbijtjes op bed ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh lekker, mijn mama houdt absoluut niet van vis, zo jammer! Maar ik neem mijn papa met Vaderdag mee naar een sushi restaurant!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eerst een heerlijk ontbijt gemaakt voor mijn moeder,leuke tas gegeven,en s avond wezen uit eten ook Sushi ,en andere gerechten!Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaahhh sushi is zo lekker!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt als een leuke moederdag! Ik was pas laat thuis maar heb mijn moeder nog wat kleins gegeven.
    Mooie foto's heb je gemaakt, ik ben wel benieuwd naar sushi, heb het nog nooit gegeten.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke dag!

    x
    www.monstrousstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het klinkt als een erg gezellige dag & wat is het heerlijk om samen met je moeder naar een restaurant te gaan! Dat is iets wat ik al veel te lang niet heb gedaan. Oh en, wat heb je prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat klinkt als een gezellige en leuke moeder dag :D
    Mijn moeder woont niet zo dichtbij dus ik kon niet zomaar langs zondag :(
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk hoe de sushi & wandelfoto met elkaar matchen! :)
    Ziet er trouwens ook heerlijk uit...

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's. Mijn moeder is ook niet van het ontbijt op bed haha.

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.