WEB SHOPPING

5/28/2013 Pixels By Emilia 23 Comments


1. Black&white color block blouse / 2. Striped blouse / 3. Bird print blouse

English: Why is the world of online shopping always whispering my name when I actually have to get my homework done? A few days ago I had to finish my part of a group project for school, but I couldn't keep myself from doing some web shopping. Ah well, never mind, I finished the assignment just in time and I got myself some new cute blouses.
Which one do you like best?

Dutch: Waarom lijkt het alsof het internet altijd mijn naam fluistert, als ik eigenlijk een berg huiswerk moet wegwerken? Een paar dagen geleden moest ik mijn deel van een groepsproject afmaken, maar ik kon het weer niet laten om een beetje te webshoppen. Ach nouja, uiteindelijk is het helemaal goedgekomen. Ik had het project op tijd af én ik heb drie schattige blouses naar huis geklikt.
Welke vind jij het leukst?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

23 opmerkingen:

  1. Number 3! I like the print and the colour! Followed by 2 then 1. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alledrie leuk, maar het derde is mijn favoriet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, je hebt leuke dingen gekocht Emilia! Ik kan niet kiezen welke ik het mooiste vind hoor, ze zijn alle drie leuk. Gek is dat hè, dat alle dingen opeens super interessant worden als je moet leren/werken aan school. Maar gelukkig had je je project op tijd af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super leuk vind 2 en 3 erg leuk :D
    x
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste blouse is geweldig! Ik had hem een tijdje terug ook ergens op internet gezien. Baal dat ik hem toen niet gekocht heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die derde blouse is echt gaaf! Waar is die van?

    xx Marjolein http://www.anotherfashionlover.nl/2013/05/stem-op-mijn-samsonite-design-win-essie-nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die derde echt zo schattig!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gave blouses! Allemaal lekker niet doorsnee. I like, a lot! De linker is mijn favo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super toffe blouses, ik vind ze alledrie geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn alle drie super leuk! Als ik moest kiezen, zou ik de eerste ook wel willen :-) Ik ga donderdag weer naar de stad, jippie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie items! Wat een superleuke blog heb je!

    Liefs, Jennifer

    New post: Superfood; rauwe cacao!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie blouses, ik heb niet echt een favoriet...

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die eerste is heel erg leuk! De rest trouwens ook x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De gestreepte had ik zelf bijna gekocht.. Ze zijn alledrie erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat gestreepte blousje staat nog steeds op mijn wishlist..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.