THE RED JACKET

5/30/2013 Pixels By Emilia 42 Comments





English
: Do you recognize this scenario? Falling madly in love with some piece of clothing in a store, but when you get home the item suddenly doesn't look that special anymore? Well, that's what happened to this jacket. When I bought it two years ago, I loved it, but it ended up at the back of my closet among the other bad buys.
A few days ago I stumbled upon the jacket again and decided time had come to take it out.
The look isn't really that special, but yesterday I had some free hours between classes, so I made some pictures with a classmate. Thanks, Cynth!

Nederlands: Ken je dat? Dat je een kledingstuk koopt, maar dat het er thuis ineens een stuk minder leuk uitziet dan in de winkel? Zo ging het ook met dit jasje. Toen ik het twee jaar geleden paste, vond ik het geweldig, maar thuis belandde het in de kast in een hoekje bij de andere miskopen. 
Van de week kwam ik het jack weer tegen tijdens een spontane opruimbui en toen besloot ik dat het tijd werd om het eindelijk eens te dragen.
De outfit is verder niet zo bijzonder, maar gisteren had ik een paar tussenuren met een klasgenootje en we hadden niet zoveel te doen, dus toen hebben we een paar foto's gemaakt. Dank je, Cynth!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

42 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind de kleur van het jasje prachtig! Je hebt het ook leuk gecombineerd :)
    Liefs, Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleur staat je echt heel gaaf (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik herken het! Maar vind het jasje echt onwijs mooi, wauw. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het gevoel, maar ik snap niet dat je dat bij dit jasje hebt; wat een mooie! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel een leuk jasje, moet je vaker aandoen!! Ik ken het gevoel trouwens, ik durf de kleding die op mijn kledingrek in de kast hangt niet opzij te duwen om alle miskopen te zien... hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Ik herken je scenario helemaal haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie, classy outfit! Goed gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk om kledingstukken opnieuw te ontdekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het jasje is juist heel leuk! Ik herken het inderdaad wel, dat dingen thuis opeens veel minder mooi zijn dan in de winkel. Gek eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi jasje, staat je goed! Fijn dat je 'm eindelijk draagt want hij is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het echt een super leuk jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind het een heel leuk jasje! En het komt inderdaad heel bekend voor haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben niet zo voor rood leer, maar jou staat het echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat jasje ziet er prachtig uit! Die kleur staat je ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het jasje is nu wel heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig jasje! Hele mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het jasje moet je vaker aan doen, hij is erg leuk! Al is het wel herkenbaar dat sommige kledingstukken later in een hoekje van de kamer belanden haha. Simple, but a good outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het juist een super leuk jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi!
    GLASSES GIVEAWAY on my blog! Don't miss it!
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooi jasje emil! Staat je ook goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een supermooi jasje! Die moet je zeker vaker uit de kast halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooi jasje! Die staat je echt heel goed :) Ik vind je horloge ook heel mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi jasje! Staat je echt heel goed! Mooie foto's ook! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Staat je goed zeg, die kleur! Ik heb nog steeds een zwak voor rood, haha!
    Vind je tas ook gaaf, waar is die van? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! M'n tas is van Zara, volgens mij uit de herfstcollectie van afgelopen jaar!

      Verwijderen
  25. Heel goed dat je het jasje hebt herondekt, super mooi ding!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij staat je wel heel leuk! (: Goed dat je hem hebt herontdekt!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Crap, comment gone. Haat aan Google Chrome. :") Nu is mijn geniale joke weg. xD Prachtige jas, ik vind het echt zonde dat hij daar enkele jaren in de hoek heeft lopen rotten hoor. De kleur is namelijk stunning, vind ik je overigens heel goed staan. ^^ Gorgeous weer! Goed dat je hem weer hebt herontdekt. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige jas! Amazing *kwijl*

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat jasje is zeker geen miskoop! Vind hem juist hartstikke gaaf.

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke outfit! En ik vind het jasje echt heel mooi en gaaf!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Amazing outfit, I really love it!
    XOXO

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw mooi jasje! En mooie foto's. Ik volg je nu! X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Waaah wat een tof jasje, het staat je ook onwijs gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. fashion and jewelry brands revealed, check out my blog for the latest trends
    http://www.ritoot.com/blog/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.