TAG - LET'S GET VERRRY PERSONAL #1

5/25/2013 Pixels By Emilia 34 Comments


English
: Goodmorning! I filled in another blog tag for today's post! I decided not to translate it to English, because it's a huge amount of text. And since there's a translator in the sidebar, I figured that would be good enough this time. So if you're interested in reading the 'Let's get very personal tag', you should turn on the translator!

Dutch: Goedemorgen! Ik heb weer eens een tag ingevuld, omdat ik dat altijd zo leuk vind om te doen. (En aan het artikeltje van gisteren te zien, vinden jullie dat leuk om te lezen, dus dat komt goed uit!)
Ik heb gekozen voor 'Let's get very personal', een tag met 60 vragen. Omdat ik dat nét iets teveel van het goede vond, heb ik het artikel gesplitst in twee delen. Hieronder staat het eerste gedeelte van de vragen.
Oh, en laat je even een linkje achter als je deze tag al een keer hebt ingevuld of hem gaat overnemen? Vind ik leuk om te lezen!




Waar heb je op dit moment trek in?
Mmm, sushi gaat er altijd wel in, maar daar is het misschien nog een beetje te vroeg voor. Tegen een smoothie zou ik op dit moment ook geen 'nee' zeggen. Of pure chocola of versgebakken koekjes of mama's carrotcake.

Wat hoor je op het moment dat je dit schrijft?
Niet zoveel, alleen een vliegtuig dat overvliegt. We wonen redelijk dichtbij een vliegveld, dus dat geluid merk ik eigenlijk nauwelijks meer op.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Tot nu toe heb ik nog helemaal niemand gesproken, want het is 6 uur 's ochtends. Maar ik fiets zo naar het werk met mijn collega Tom, dus hij is waarschijnlijk de eerste met wie ik vandaag praat.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik ben niet zo snel nerveus, maar als ik dat wel ben, ga ik volgens mij een beetje met mijn handen friemelen. En ik moet dan vaak ineens naar de wc.


Weet je nog wie je vorig jaar op deze dag leuk vond?
Mijn vriend! En het jaar daarvoor ook al trouwens, haha.

Vertel jij je ouders alles?
Nouja, niet alles, sommige dingen zijn gewoon te saai om te vertellen. Ik ga ze bijvoorbeeld niet vervelen met een gedetailleerd verslag van mijn schooldag, maar als ik cijfers terugheb, dan laat ik dat natuurlijk wel weten. Of als er iets leuks is gebeurd, dan horen ze dat ook meteen.
En als ze ergens naar vragen, dan geef ik natuurlijk altijd gewoon eerlijk antwoord.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee? Wat een gekke vraag. Ik heb (gelukkig) geen antenne die dat soort signalen opvangt haha.

Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht?
Dat verschilt per nacht. Soms 5 uur (als ik per ongeluk veel te laat naar bed ga), soms 9 uur (als ik netjes op tijd m'n bed in ben gedoken), maar meestal iets daartussenin. Ik slaap in ieder geval genoeg, voor mijn gevoel.


Hou je van de regen of haat je het?
Als ik binnen ben, vind ik het héérlijk. Vooral als ik lekker warm in bed lig. Maar als ik buiten ben, vind ik het ineens een stuk minder fijn. Zeker als ik mijn paraplu ben vergeten, zoals afgelopen week... Bah.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten?
Bij een van mijn beste vriendinnen, Janneke. We hadden allebei een middag vrij en gingen even Rotterdam in om winkels te kijken.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Dat hoop ik wel! Ik doe in ieder geval mijn best om anderen te helpen, zeker als dat nodig is.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Raar om dat over mezelf te zeggen, ik hoop het maar, haha. Ik heb in ieder geval een hekel aan ruzie, dus je zult het niet zo snel met me aan de stok krijgen. Maar aan de andere kant ben ik wel heel koppig, misschien kan dat irritant zijn.


Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een grote beker chai tea met sojamelk, mijn lievelingsdrankje! Perfect voor als het buiten zo koud is.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Volgens mij was dat mijn moeder, dus nee, absoluut niet!

Wat voor bed heb jij?
Een eenpersoonsbed met versieringen van wit staal.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Een optimist! Dat weet ik, omdat die vraag vorige week toevallig een keer voorbij kwam en toen zeiden mijn vriendinnen dat ze me bijna té optimistisch vinden. Ik hoop maar dat dat positief is.


Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, mijn opa's en oma, die alledrie zijn overleden het afgelopen jaar. Ik vond het altijd zo gezellig om na schooltijd even bij opa langs te gaan, om thee te drinken en een woordraadsel te maken, maar dat kan nu niet meer.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien? En met wie heb je die film gezien?
Silver Linings Playbook was dat, denk ik. We sluiten met de klas elk semester af door uit eten te gaan en vaak door daarna nog een filmpje te pakken, en de laatste keer hebben we Silver Linings Playbook gezien.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, toen een vriendin iets had doorverteld, terwijl ze had beloofd om het tegen niemand te zeggen. Ik had het nooit van haar verwacht. Dat is trouwens al jaren geleden en het ging echt om iets onbenulligs, maar op dat moment was ik wel gekwetst.

Houd je van suikerspinnen?
Ohhh, suikerspinnen! Die heb ik lang niet op! Ik vond ze altijd wel lekker ja, alleen dat plakkerige is zo vervelend.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Je schrijft altijd zo leuk!! Ik ben benieuwd naar het volgende deel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik ben nu al benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOh, zo'n toffe foto met je opa!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Emiliiiiia:D
    Yum ik zou nu ook wel sushi lusten ^^
    Wat naar van je opa's en oma's... :(
    Sterkte! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh heerlijk sushi! en nog gecondoleerd. <33

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto met je opa is geweldig! Wat naar om te horen dat hij (en je andere opa en oma) zijn overleden, gecondoleerd.
    Sushi is inderdaad heerlijk :) en die foto van koffie maakt dat ik daar nu zin in heb haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen! En wat een geweldige foto met je opa. Sushi zou ik ook wel altijd kunnen eten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen! Wat een leuke en lieve foto met je opa <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke post zeg! Ik heb ook zoveel zin in sushi, heerlijk!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tag is dit zeg. Leuke vragen en hele leuke antwoorden. Je schrijft echt heel erg leuk, super om te lezen dit. De foto's zijn ook mooi. Vooral die van het kopje koffie en natuurlijk die met je opa. Die foto is echt prachtig. Volgensmij was het echt een super opa. Ik snap dat je hem en je andere opa's en oma's erg mist. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk om te lezen en je hebt echt een leuk blog. Ik volg je nu ! Ik zou het leuk vinden als je ook een kijkje bij mij neemt. :)
    Liefs,
    Lindsey.
    http://sparksandfairytales.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk om zo meer over jou te weten te komen! Vaker doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk artikel!
    ik ben net een blog begonnen en vroeg me af of je nog tips hebt?
    zou je mij ook willen volgen op bloglovin of gfc?
    xx Tsige

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat leuk! Deze ga ik misschien ook doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om te lezen! De foto met je opa is echt heel lief :) Ik ben benieuwd naar deel twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke tag! Ik herken mezelf wel een beetje in jou haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe foto met je opa! Leuk om te lezen, je lijkt mij zo'n leuke meid! Ik zit te denken of ik deze tag ook overneem!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om te lezen en je hebt er hele leuke foto's bijgevoegd!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het echt leuk om te lezen! Sommige vragen zijn wel vreemd zeg. Zoals haat je degene die je het laatste hebt gesproken. Je moet dan ook maar toevallig met iemand hebben gepraat die je haat, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend leuke tag, lekker sushi en volgens mij moet ik ook altijd plassen als ik een beetje nerveus ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke tag! Ik herken ook hier weer heel veel haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb hem overgenomen! :D Hij is leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.