SPRING WISHING #2

5/10/2013 Pixels By Emilia 25 Comments


1 Persol folding sunglasses / 2 White strappy sandals / 3 Black strappy sandals / 4 Black & white jumpsuit with open back
5 Hairy sandals with dots / 6 Brown strappy sandals / 7 White/gold Ray Ban Road Spirit


English: A little while back I uploaded a wish list for Spring, but it's to time update that one, because I got some of those items already! My awesome classmates got me the Havaianas for my birthday after they spotted the wish list on my blog (they sneakily figured out what my shoe size is, I had no idea! So sweet!) and I bought a white blazer some weeks ago as well.
In the picture above you see some items that I'd love to add to my Spring wardrobe.
A jumpsuit, because I don't have one yet, some designer sunglasses, since my cheaper sunglasses don't really protect my eyes from the sun, and lots of cute sandals, because I hope it'll be warm enough to wear them.
Maybe I should've bought some tickets for the national lottery...

Dutch: Een tijdje terug had ik al een verlanglijstje voor de lente geüpload, maar het is alweer tijd om die te updaten, omdat ik ondertussen al een aantal items van dat lijstje heb! Mijn toffe klasgenootjes hebben me de Havaianas voor mijn verjaardag gegeven nadat ze de wishlist op m'n site hadden gespot (ze hebben heel stiekem uitgevogeld wat m'n schoenmaat is, ik had geen idee! Super lief!) en ik heb ook al een witte blazer gekocht.
Hierboven zie je een aantal items die ik nog graag aan mijn lentegarderobe zou toevoegen.
Onder andere een jumpsuit, want daar heb ik er nog geen een van, een merkzonnebril, omdat al mijn goedkopere brilletjes niet zoveel zon tegenhouden, en een hoop nieuwe sandaaltjes, in de hoop dat het warm genoeg wordt om die te dragen.
Misschien had ik toch maar een paar loten van de Staatsloterij moeten kopen voor de trekking van vandaag...

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist!
    Ik zag de blazer onlangs, maar van waar heb je hem?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Ik wil graag ook nog een jumpsuit :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh die sandaaltjes van nr. 5 zijn leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! Ik wil ook wel eens een betere zonnebril, want de mijne houdt inderdaad ook niet zo goed de zon tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ik nog graag wil voor de lente is een lange zwarte rok!
    Ik wou ook een zomerjurkje en had de moed haast opgegeven toen ik echt een perfect jurkje voorbij zag komen! Hallelujah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sandaaltjes van nummer 5 zijn inderdaad echt gaaf! Ik heb laatst ook een jumpsuit gekocht en ik ben er helemaal dol op. Denk dat ik er nog een paar ga inslaan, ook nog een lange, voor de zomerdaagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die wit/gouden Rayban heb ik nog nooit gezien, tof! Leuke wishlist :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die sandaaltjes van nummer 5 zijn echt heeel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zonnebril is leuk!! En sandaaltjes nummer 5, LOVE <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die twee zonnebrillen zijn echt geweldig! Ik heb ze ook beide nog nergens voor bij zien komen! Gewoon kopen Emilia, doe eens gek. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke wishlist! Ik wil alles hebben! Ik volg je nu trouwens met Bloglovin :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke wishlist. En vergis je niet, staatsloten leveren gemiddeld gezien verlies op, dus ik denk niet dat je daar gelukkiger van zou worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie wishlist, ik moet ook nodig nieuwe schoentjes hebben voor het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga denk ik ook een aantal loten kopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke items! Vooral die jumpsuit vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind die sandaaltjes stuk voor stuk echt super!
    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh die witte sandaaltjes van Topshop! Liefde!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.