MOST VIEWED

5/24/2013 Pixels By Emilia 20 Comments

1. Tag - Get to know me better


English: A little while ago I discovered a page in my blog statistics where I can see which of my posts were clicked on the most during the time I'm blogging now. I think it's really funny to browse trough all those old articles, so I made a top 10 of the most viewed posts.
Have you already seen these articles?

Dutch: Een tijdje terug vond ik een pagina in mijn blogstatistieken waar ik kan zien welke artikelen het meest zijn bekeken in de tijd dat ik nu blog. Ik vond het super grappig om te zien, daarom heb ik de top 10 van de vaakst bekeken posts even op een rijtje gezet.
Kende je deze artikelen al?

2. 2009



3. Win! #1 - Watch
4. Vegan Friday #3 - Food diary
5. You probably didn't know #4
6. Personal - Get your freak on (tag)
7. Vintage shoplog
8. Budget tip #3 - NYC Big Bold Curl Mascara
9. Happy thoughts #2
10. Budget tip #2 - Miss Sporty Dr. Balm

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Grappig om dat te zien! Ik heb ze allemaal al eens gelezen en ik ben 't meest fan van je Food Diary en je You Probably Didn't Know. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om eens terug te kijken lijkt me ja. :) Ik vind het berichtje over je vintage shopjes erg leuk; coole riempjes had je gescoord! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ze zo op een rijtje hebt gezet! En na-tuur-lijk kende ik alle artikelen al, diehard volger die ik ben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je zo'n overzicht hebt gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi overzicht met mooie artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal superleuke berichten. Echt leuk om ze dan nu weer eens terug te lezen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien en te lezen! Ik vind het ook leuk om af en toe even terug te kijken :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Its like you read my mind! You seem to know a lot approximately this,
    such as you wrote the book in it or something. I think that you simply can do
    with some % to pressure the message house a bit, but instead of that, this is wonderful blog.
    A great read. I'll certainly be back.
    swag socials

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah, leuk om te zien, zeg!
    LIefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel persoonlijke artikelen zo te zien!! leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.