MONDAY'S MUSIC #6

5/27/2013 Pixels By Emilia 12 Comments



English
: Today's Monday's Music is a bit different than usual. I'm not showing a video clip or a famous artist this time, but a fun video. But since the people in the video are actually singing, I thought I could show this in a Monday's Music anyway.
A friend sent me this video because she knew I'd like it. Hope it makes you guys smile as well!

Dutch: De Monday's Music van vandaag is iets anders dan gewoonlijk. Ik laat vandaag geen videoclip of bekende artiest zien, maar een grappig filmpje. Maar aangezien de mensen in het filmpje zingen, vond ik dat het best kon laten zien in een Monday's Music post.
Een vriendin van me stuurde dit filmpje, omdat ze wist dat ik het leuk zou vinden. Ik hoop dat jullie er net zo vrolijk van worden als ik!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. Hahaha, ja ik ken hem... geweldig! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha geweldig filmpje!

    followed!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha hij is zo leuk! Hier word ik elke keer weer vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kende ik nog niet!
    Leuk liedje, ik word er helemaal blij van ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende het liedje nog niet, super leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahahaah, geniaal!~
    LIefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha leuk filmpje, ik kende hem nog niet :)
    XOXO

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, that's make my day! Ik ben nu helemaal vrolijk. Dankjewel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb hem heel veel op Facebook voorbij zien komen. Ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.