MISS SPORTY - OHH! BLUSHED AGAIN

5/18/2013 Pixels By Emilia 32 Comments


English: Lately, I've been totally into blushers. My skin is as pale as a vampire's and even my family used to ask me if I was feeling well, until I discovered the magical world of blushers. And some weeks ago I found a blush that works so well for me, that I wanted to dedicate a post to it: 'Miss Sporty, Ohh! Blushed Again'. The color I got is '003 Sienna'.

Dutch: De laatste tijd ben ik echt fan van blush. Ik heb een huid zo bleek als die van een vampier en zelfs mijn familieleden vroegen me wel eens of ik misschien ziek was, totdat ik blush begon te gebruiken. Een tijdje terug vond ik een blush waar ik zo blij mee ben, dat ik er een stukje over wil schrijven: 'Miss Sporty, Ohh! Blushed Again' in de kleur '003 Sienna'


English: The blush looks funny, because of the two colors. The outer color is brownish, the inner color is lighter and pink. The combination of these two tones makes the blush look quite natural, as you can see on the pictures underneath.
The formula of this blush is very pigmented (but not so much that it'll make you look like you've been hanging around at the sauna for hours) and I think it's easy to apply.

Dutch: De blush ziet er grappig uit met de twee kleurtjes. De buitenste kleur is bruin, de binnenste kleur is lichter en roze. De combinatie van die twee tinten zorgt ervoor dat de blush er heel natuurlijk uitziet, zoals je op de foto's hieronder kunt zien.
Het product bevat behoorlijk veel pigment (maar niet zóveel dat je er na één laagje al uitziet alsof je uren in de sauna hebt gezeten) en ik vind dat het fijn aanbrengt.



English: This blush costs around €3.

Dutch: De blush kost €3 en is te koop bij de winkels waar Miss Sporty verkocht wordt en online (op bijvoorbeeld Bol.com).

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Ik vind hem je een mooi kleurtje geven (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een mooi kleurtje!Staat je ook mooi! Ik vind die hele felle ook heel gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat ziet er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat mooi zeg! Echt een perfect kleurtje, ik bereik met blush vaak het effect van een mislukte barbie. Maar deze ziet er wel erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, je huid is zo perfect! En die blush ♥__♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kleurtje! Staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf heb ik deze ook en ben er ook tevreden mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je super en wat een mooie blush. Supermooie foto's,
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt mooi
    en hij staat je ook goed!
    Blush is voor mij ook de manier om wat
    kleur te creëren in mijn bleke gezichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze blush staat je super goed! Fijne review ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een verschil, zeg! Dat verwacht ik dan ook nooit, maar je hebt (of lijkt) ook een heel egale huid te hebben, dus wat pakt de kleur je super! Staat je echt heel mooi, still pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kleurtje! En wat een mooie foto's heb je gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik herken het "ziek lijken" zo erg! Ik krijg ook altijd traan ogen van mijn lenzen waardoor mijn neus knal rood werd, niet echt een goede combi! Gebruik nu ook een tijdje blush en durf stiekem niet meer zonder de deur uit. Hopen dat 't weer eindelijk op knapt en we weer bij kunnen bruinen! (:
    Die halve foto's zijn trouwens echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie blush!

    Ik ben vaak ook zo ontzetted bleek :p



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, een blush staat je echt enorm goed! :) Ik vind sowieso dat je een mooie flawless skin hebt waarop de blush nog beter uitkomt. Ik draag sinds kort ook een blush, maar moet heel erg opletten dat ik er niet teveel van op doe, anders lijk ik enorm oververhit. Precies het tegenovergestelde van jou. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat je echt mooi en heel natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zie je nou wel dat blush je retegoed staat. Jij drop dead gorgeous person!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kleuuuur! Damn, je bent natuurlijk al mooi van jezelf maar met zo'n kleurtje op je wangen lijk je zo schattig en healthy zegmaar. Ik ben fan van blush, hoe meer hoe beter:D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw mooie blush! Die ga ik ook even testen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw echt een mooie blush! die ga ik ook halen! ^^

    XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, heel mooi! Staat je super.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Staat je super mooi,je hebt ook een heel mooi gezicht,en een hele mooie huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het effect is echt heel mooi, ziet er veel gezonder uit! ^^

    Inge
    www.fashionenvie.be

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, je huis is echt flawless...:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.