LATELY #2

5/22/2013 Pixels By Emilia 20 Comments

The hairy jacket


English: I haven't been making outfit pictures lately, because the weather is being terrible. I'm wearing kicks, jeans and cosy sweaters all the time and those outfits are definitely not worthy of a post on the blog. Anyway, I thought it would be fun to make a little recap of my latest looks, taken when the sun was actually shining. Can't wait till it's safe to go outside without an umbrella again.

Dutch: Ik heb de laatste tijd geen outfitfoto's gemaakt, omdat het zulk vies weer is buiten. Ik loop elke dag rond in oversized truien, jeans en sneakers en die outfits zijn niet bepaald een outfitpost waard. Maar goed, het leek me wel leuk om wat foto's van de laatste tijd op een rijtje te zetten, van toen de zon zich nog wél liet zien. Hopelijk kunnen we snel weer zonder paraplu naar buiten.

Casual Friday

Checkered

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Ik blijf ze allemaal heel leuk vinden! Ik hoop dat het zonnetje snel weer gaat schijnen, want ik word mijn winterjas echt zat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wag een leuke outfitjes!! Je chelsea boots zijn ook superleuk:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfitjes, de 3e is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfits op een rijtje :) Mijn favoriet is denk ik de laatste, ik vind je witte blazer zo mooi gecombineerd met dat ruitblousje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke outfits (: ik vind je schoenen zo gaaf die passen overal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfits! De laatste outfit vind ik het leukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfits! De derde is mijn favoriet!

    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha heel herkenbaar. Ik maak ook bijna geen outfit posts meer vanwege dat stomme weer :(
    Maar je outfits zijn wel gaaf! Vooral die tweede vind ik leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben fan van je witte blazer en je laarsjes, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgensmij ben je een echte ruitjes liefhebber. Het staat je dan ook heel erg leuk. De laatste outfit is mijn favoriet. Die is echt heel leuk gecombineerd. Je witte blazer is echt mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja, ik draag inderdaad wel vaak van die ruitjesblousen! Ze zitten ook zo lekker hihi. Dankjewel!

      Verwijderen
  11. Wat een leuke outfits! I love ruitjes haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die witte blazer is écht ontzettend mooi! <3 LOVE

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfits, vooral die eerste vind ik echt heeel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke outfits meid, staat je ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfits! Vooral die laatste vind ik erg mooi. Hopelijk wordt het snel weer mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.