INSTAPOST #10

5/16/2013 Pixels By Emilia 28 Comments

I felt like a pirate, with this parrot on my shoulder / Perfect weather to go skating / Babysitting my neighbor's hungry kitty

Have I ever uploaded an Instapost without sushi? / Bought a new watch / A bagel with banana slices, agave syrup and cinnamon

Tapioca bubble tea with passion fruit flavor, yum / The town hall at Leiden is quite pretty, I think / Crazy love

Put on my skates again / Pretty flowers at my job (I work at a greenhouse) / Soy cappuccino with toffee nut syrup, my goodness

English
: Time for another Instapost! I've been super busy lately (which you might've noticed already, since I haven't been updating on my regular base) with lot's of fun stuff. I spent last weekend with my friends and family, yesterday morning I went shopping with my mum and after that I went to my friend Bart to have dinner and watch funny TV shows. Today I have to go to school, in the evening I'm going to have dinner with my classmates and after that I'm going to Michael. Tomorrow I've got class again and I also have to let my blood get tested (nothing to worry about, they're only gonna check if the vaccine against hepatitis is working well).

Dutch: Tijd voor een nieuwe Instapost! Ik ben best wel druk geweest de laatste tijd (misschien was dat je ook al opgevallen, aangezien ik iets minder regelmatig heb geüpdatet dan normaal), maar vooral met leuke dingen. Het weekend heb ik doorgebracht met vrienden en familie, gisterochtend heb ik met mama geshopt en daarna ben ik bij m'n vriend Bart langsgeweest om gezellig te eten en gekke tv shows te kijken. Vandaag moet ik naar school, 's avonds ga ik uit eten met mijn klasgenootjes en daarna ga ik naar Michael. Morgen heb ik ook weer gewoon les en moet ik daarvoor nog even mijn bloed laten testen (niets heftigs hoor, ze gaan gewoon checken of het vaccin tegen hepatitis is aangeslagen).

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik ben wel benieuwd naar de bubble tea, is het lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik vond het lekker, ja! Het is eigenlijk een soort ice tea, maar dan met kleine, eetbare balletjes erin haha.

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke foto's! mmm die bagel ziet er zo yummie uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's maak je! Leuk om zo'n kijkje in jouw week te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah damn.. ik zat net te denken aan sushi en nu zie ik weer foto's en dan wil ik het ook eten en nu denk ik dat ik deze week mar weer eens uiteten ga. :') Terrible! Gave pictures weer, love the new watch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Ben heel benieuwd hoe die bubble tea smaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto van de kat van je buren vind ik geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tapioca Bubble tea with passion fruit!? Dat klinkt echt ontzettend lekker! Fijn dat je wel zo'n leuke week hebt gehad, al was het wat drukjes.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben echt heel benieuwd hoe bubble tea smaakt, ik heb het nog nooit gedronken! En die kat, hoe schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's ! Wat een lief katje en gaaf horloge. Het eten ziet er zoals gewoonlijk weer heerlijk uit. Succes met het bloedprikken en veel plezier vanavond bij je etentje. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te zien, mooie foto's heb je gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's! Succes met bloedprikken, het is en blijft vervelend vind ik haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te zien wat je allemaal hebt gedaan, ziet er erg gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om al je foto's zo weer op een rijtje te zien! En wat een mooie foto met die kat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! en wat een mooi uurwerk, van welk merk is het ?
    http://phantomoffashion.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's!
    Yummeh Sushi! :D
    Jij met die papegaai, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! En die papegaai! hihi, tot gauw meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die sushi ziet er lekker uit haha, dat soort foto's ontbreken bij mij ook nooit! leuke foto's! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha leuk :) Ik ben ook weer een paar keer gaan skeeleren de laatste tijd...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.