HOW TO STYLE A SCARF

5/11/2013 Pixels By Emilia 24 Comments


English: Remember the scarves that I showed in a vintage shoplog a while ago? Yesterday I was searching for some nice ways to style them, when I came across the Hermès Knotting Cards. I've never seen so many ways to play with squared scarves and I just had to share it. Above I added a few pictures from the Hermès guide, but you can find many many more styles here.
What is your favorite way to wear a scarf?

Dutch: Herinner je de sjaaltjes nog die ik een tijdje terug in een vintage shoplog liet zien? Gisteren was ik opzoek naar leuke manieren om ze te dragen, toen ik de Hermès Knotting Cards tegenkwam. Ik heb nog nooit zóveel manieren gezien om vierkante sjaaltjes te stylen en ik moest het gewoon even met jullie delen. Hierboven staan een aantal plaatjes uit het boekje van Hermès, maar hier staan er nog veel meer.
Wat vind jij de leukste manier om een sjaaltje te dragen?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. Die eerste vind ik heel erg leuk! Ik zelf weet nooit zo goed wat ik met een vierkant sjaaltje aan moet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit ook via Pinterest gezien, je kunt echt veel met een sjaal, haha!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meestal draag ik hem zo om mijn nek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen allemaal. Hier kan ik wel iets mee. Dankjewel! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook leuk om om je tas te doen, had ik inderdaad nooit aan gedacht!! Wat leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De eerst manier vind ik altijd wel leuk staan!
    Ik had een tijdje ook een sjaaltje aan mijn tas hangen,
    alleen op een andere manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Een sjaal om een tas doe ik ook nog wel eens haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan ga ik zeker weten voor de "turban croise", lekkere fancy naam ook! haha
    Leuk artikeltje dit trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een fijn artikel! Ik vind ze vaak moeilijk te dragen. De eerste en laatste ga ik zeker eens proberen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk ideetje voor een artikel :) Ik zit meteen boordevol inspiratie! Ik vind het altijd erg leuk staan om een sjaaltje om je hoofd te knopen als een soort haarbandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste vind ik nog het leukst! Die ga ik deze zomer zeker een keertje dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.