FRAGRANCE - YOUR LIFE BY ESPRIT

5/07/2013 Pixels By Emilia 21 Comments


English: Hmm, I've added a new lovely perfume to my stash! A while back I wrote about Guess Girl, a scent that I still use very often, but I got myself a new favorite. Your Life by Esprit, a perfume that was launched last February.

Dutch: Mmm, ik heb weer een heerlijk geurtje ontdekt! Laatst schreef ik al over Girl van Guess, een luchtje dat ik nog steeds ontzettend vaak opspuit, maar nu heb ik er een nieuwe favoriet bij. Your Life by Esprit, een geurtje dat afgelopen februari is gelanceerd.

English: I never know how to describe scents, but somehow this perfume makes me think of hot summer nights in France. Which might sound a little crazy, I know. Anyway, the perfume contains notes of peach, star fruit, bergamot, jasmine, lily, aquatic accord, cedar, musk and sandalwood. It's a warm and woody and fruity smell. Sounds good, right?

Dutch: Ik weet nooit zo goed hoe ik een luchtje moet omschrijven, maar het doet me op de een of andere manier denken aan een warme zomeravond in Frankrijk. Het geurtje is warm en houtachtig en een beetje fruitig. Dat klopt als we naar geurnoten kijken. Het luchtje bevat namelijk perzik, starfruit, bergamot, jasmijn, lelie, aquatische geurnoten, sandelhout, cederhout en musk. Klinkt goed, nietwaar?


English: I got a bottle that contains 15ml, which perfectly fits in my handbags. It costs €15. There's a 30ml bottle as well, I believe that one gets sold for €25. Also, there's a matching shower gel that you'll find in the stores for €10.

Dutch: Ik heb een flacon met eau de toilette van 15ml, een perfect formaatje om in je handtas te stoppen! Deze is te koop voor €15. En flesje van 30ml kost €25 en er is ook een bijpassende douchegel van 200ml verkrijgbaar, die ligt in de winkels voor €10.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Hmm klinkt als een lekker geurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een heerlijk geurtje, en die prijs is natuurlijk al helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt heerlijk én die geurnoten, I love it! Nu raak ik stiekem toch benieuwd naar de geur, dus dat wordt binnenkort eens testen in de winkel, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed, en wat een mooi flesje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een heerlijk luchtje :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij heb ik deze pas geroken en hij is inderdaad SUPER lekker !!

    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heeerlijk <3
    Ik vind de flacon ook erg mooi!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De omschrijving van de geur klinkt wel heel lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Jaaa, zeker een aanrader voor moederdag! Heerlijk luchtje en ook niet zo duur. :)

      Verwijderen
  10. Die kreeg ik laatst van m'n moeder en hij is heeeerlijk! En ze gebruikt 'm zelf stiekem ook altijd hihi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha een warme zomeravond in Frankrijk, dat klinkt zeker goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me echt een heerlijk parfum!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.