CHECKERED

5/04/2013 Pixels By Emilia 45 Comments


English: Yesterday Sanne and I planned to go to Rotterdam. I had such a lovely time! We did some shopping, got a cup of bubble tea at a tea bar and at the end of the day we took some outfit pictures at the harbor.
I was wearing a cream/white blazer that I bought two weeks ago and a checkered blouse that's actually my brother's (but since he never wears it, I guess it's mine now).

Dutch: Gisteren had ik met Sanne afgesproken om te gaan shoppen in Rotterdam. Het was ontzettend gezellig! We hebben heerlijk in het stralende zonnetje door de stad gelopen, haalden een beker bubble tea en aan het eind van de middag hadden we ook nog even tijd om outfitfoto's te maken.
Ik droeg een witte/crèmekleurige blazer die ik twee weken geleden heb gekocht, met daaronder de ruitjesblouse van mijn broertje (die hij overigens zelf nooit draagt, dus eigenlijk is het gewoon mijn blouse).






Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

45 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit! De blazer die je draagt ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! De blazer is echt heel mooi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, wat een leuke outfit! Echt een hele vette bloes! Helaas is mijn broertje net iets te klein en te jong om iets van hem te lenen, haha. Hopelijk komt dat nog later.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ik weet waar je de foto's hebt gemaakt, olé! Haha, maar ik vind hem wel super leuk! Grappig dat je 't blouseje van je broertje hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie outfit! Over een jaartje kan ik de blousejes van mijn broertje denk ik ook wel 'lenen', dat is eigenlijk heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tas is classy! Haha, grappig dat je de blouse van je broertje draag, dat is nog eens goedkoop iets hebben, gheghe! Je ziet er goed uit, Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit!

    Zou je misschien mijn blog willen bekijken?
    thelastbrokenroad.blogspot.nl

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke outfit, leuk gecombineerd ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. cute die blazer! waar heb je je bubble tea gehaald? ik ken alleen die tegenover Sumo en een op Zuidplein ><

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zie je er leuk uit, mooie laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit! Ik ben echt verliefd op ja blazer, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beautiful you!

    http://agoniiya.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke outfit! De blouse vind ik echt geweldig!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je ziet er altijd zo netjes uit, gewoon lovely gestyled, niet over done, maar toch verzorgd. :) Love de manier van poseren, zo nonchalant en niet geforceerd. Damn guuurl, keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supermooie blazer! Je ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vindt die schoenen echt heel tof, classy but worth looking at twice :)
    Rotterdam is echt altijd heerlijk shoppen, ik plan dat ook minstens 2x per jaar met mijn vriendinnen ;)
    Ennnnn yay bubbletea ghehe
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een super goed idee om een blazer met een houthakkersblouse te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit! Grappig dat je de blouse van je broertje aan hebt, kan ik ook wel eens doen ;-)

    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die blouse is erg mooi!

    En bubble tea van yoko is lekker he!
    Altijd als ik in Rotterdam ben haal ik het.



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie outfit. Ik ben helemaal verliefd op je blouse.
    liefs suzanne. www.s-diary.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk, ik zag je op girlscene! :) Het was trouwens echt super gezellig!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke oufit. Ik heb een lichtelijke crush op je laarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie schoenen zeg!! En waar is je horloge van? MK?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Mijn horloge heb ik gekocht bij de DA drogist haha, hier heb ik er over geschreven: http://pixelsbyemilia.blogspot.nl/2012/11/new-watch-tip.html. Het lijkt inderdaad een MK haha!

      Verwijderen
  24. Leuke blazer!
    Ik moet ook eens bubble tea gaan proberen, ik heb het nog nooit op maar hoor er zoveel over!

    Liefs, Samm

    *GIVEAWAY: win a €100 shopping voucher from ACCESSORIZE!*

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Héééé! Super leuke blog zeg! Wist niet eens dat je blog had O:
    haha waar heb je trouwens die tas vandaan? echt een mooi ding
    liefs, sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. je blouse is heel mooi en ik ben ook echt fan van je zonnebril! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. You look so beautiful dear!
    I really like your sense of style.
    Wish you a nice day& a great weekend <3

    Love, Mona

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.