YOU PROBABLY DIDN'T KNOW #4

4/08/2013 Pixels By Emilia 40 Comments


Dutch
: Klik op 'Read more' voor de Nederlandse tekst.


English: Another 'You probably didn't know' post, in which I name five facts that you probably didn't know about me. This is the fourth list already. I think it's fun to write these posts, I hope you like reading them as well!
1. When I'm home, I always wear sweatpants. Because they're so cosy and because my jeans won't get worn out this way.
2. I was born on the 22th of April, which means my Zodiac sign is taurus. And that shows in my personality, I can be terribly stubborn and headstrong.
3. The first time I drove the car on my own, I was so scared. But now I actually really like it. I always turn on the radio (really loud) and sing along. People in oncoming cars will always look at me like 'what the ...?', but that makes it even funnier.
4. There's no television in my bedroom. Never has been, never will be. I don't like watching TV before I go sleeping, because somehow it makes me feel restless. And I watch my favorite series online, so I don't need a television for that!
5. I start every single day with breakfast. I won't leave the house without eating something first. I just don't understand how people can skip breakfast, I mean, where do they get their energy from? Nope, breakfast really is something I like to take (or make) time for in the morning.

Dutch: Hier is weer een 'You probably didn't know'-artikel, een lijstje van vijf feitjes die je waarschijnlijk nog niet over me wist. Dit is alweer het vierde rijtje dat ik upload. Ik vind het echt leuk om dit soort lijstjes te maken, hopelijk vinden jullie het ook leuk om te lezen!
1. Als ik thuiskom, trek ik altijd meteen mijn joggingbroek aan. Omdat die zo lekker zit én omdat mijn spijkerbroeken dan niet slijten.
2. Ik ben geboren op 22 april, wat betekent dat ik een stier als sterrenbeeld heb. Dat komt ook wel een beetje naar voren in mijn karakter, ik kan vreselijk koppig en eigenwijs zijn.
3. De eerste keer dat ik mijn eentje in de auto reed vond ik doodeng. Maar nu vind ik het eigenlijk hartstikke leuk. Ik zet de radio altijd op vol volume en zing uit volle borst mee met de muziek (dat levert trouwens wel een hoop gekke blikken op van tegenliggers).
4. Ik heb geen televisie op mijn slaapkamer. Nooit gehad ook, trouwens. Maar dat vind ik niet erg, ik kijk namelijk niet zo graag tv voor het slapen gaan, omdat ik daar op de een of andere manier heel onrustig van word. En series kijk ik meestal toch online, dus daar heb ik niets eens een televisie voor nodig!
5. Mijn dag begint áltijd met een ontbijt. Ik ga de deur niet uit voordat ik gegeten heb. Ik snap absoluut niet dat er mensen zijn die 's ochtends niet eten, waar halen zij in hemelsnaam hun energie vandaan? Ik vind het juist heerlijk om echt even de tijd voor mijn ontbijt te nemen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

40 opmerkingen:

  1. Leuke feitjes weer :) Best wel slim om een jogging broek aan te trekken zodat je spijkerbroeken dan niet slijten, ik heb daar best wel vaak last van. Laatst ging ik met twee versleten H&M broeken terug naar de winkel en toen kreeg ik gewoon mijn geld terug op een tegoedbon! Dat was dan wel weer service. En zonder ontbijt de deur uit gaan vind ik ook niks, ik ga het binnenkort toch wel een keertje proberen want dan ga ik met een vriendin bij de V&D ontbijten! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen, ik moet ook echt ontbijten! Anders begin ik echt niet goed.. Maar ik kan ook niet zo heel veel eten, meestal twee crackers of een schaaltje yoghurt.. Ik ben wel heel benieuwd hoe jij auto rijdt dan, haha, ik deed dat ook altijd op mijn Vespa.. Ik heb ook geen televisie, wel even gehad maar ik kijk ook nooit echt TV, alleen beneden bij mijn ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook nooit de deur uit zonder te ontbijten, dan word ik echt heel misselijk en saggo als ik dat niet doe haha! Thuis heb ik ook altijd mijn jogging broek aan, zit veel lekkerder hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn echt leuke posts om te lezen! En ze lijken me inderdaad ook leuk om te maken :)
    Zonder ontbijt de deur uit is ook echt niet mijn ding.. als ik echt geen tijd heb eet ik een mueslibar ofzo op de fiets haha
    maar morning yoga zit er denk ik nog niet in heh? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke feitjes om te lezen! :) Ik ontbijt eigenlijk ook altijd voordat ik het huis uit ga. Niet heel erg veel, maar ik heb toch echt even wat nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nummer vier kan zo een tekst van mij zijn.
    Ik eet de laatste tijd pas ontbijt, ik ben 's ochtends eigenlijk altijd misselijk. Daar moet ik dan door heen en echt wat gaan eten, maar dat is zo vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice to read honey! Would you like to follow each other? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk lijstje (:! Ik ben ook een stier haha, en super koppig en eigenwijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke feitjes! Ik moet ook echt 's ochtends ontbijten, als ik dat niet doe heb ik ook de hele dag een soort honger gevoel omdat ik een maaltijd heb overgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen! :) Ik vond het ook doooodeng in de auto, nog steeds een beetje eigenlijk... vooral als er mensen naast me zitten die constant commentaar leveren haha. En ik kan ook echt neit zonder ontbijt de deur uit, hoe mensen dat toch doen weet ik echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappige feitjes. Ik ontbijt dus nooit! kan goed naar het werk of school gaan en pas rond 1/2uur eten! HEEEL SLECHT want heb dan z'n honger dat ik veel ste veel eet in 1x hahah slechte gewoontjes maar de tijd die ik ontbijt lig ik sochtends toch liever in bed hmf haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke feitjes, vooral mee doorgaan!
    Van die joggingsbroek herken ik énorm haha.
    En ontbijt sla ik ook nooit over, al eet ik soms wel onderweg iets als ik
    enorme haast heb (oftewel weer te lang in m'n bed ben blijven liggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk feitjes! Heel erg leuk om te lezen! Ik snap dat je het de eerste keer in de auto eng vond! Lijkt mij ook hartstikke eng om auto te rijden, haha :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 22 April, dat is een maandag :) Jogging broek zit inderdaad veel lekkerder :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 4 en 5 heb ik! Ik hoef niet veel te eten, maar op een lege maag kan ik niet functioneren. Volgens mij ben ik pas één keer in mijn leven (met uitzondering van de keren dat ik buitenshuis ging ontbijten) zonder ontbijt de deur uitgegaan, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke feitjes Emilia <3
    Hihi ik heb ook geen tv in mijn kamer, en inderdaad mensen die niet ontbijten. hoe doen ze het haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha punt 3 is super herkenbaar :) Vooral dat meezingen in de auto. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook altijd een joggingsbroek aan als ik thuis kom,
    zit stukken lekkerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben ook een stier! :) Alleen ben ik van 10 mei, haha ik snap ook niet hoe die mensen de ochtend volhouden de hele dag... Ik moet altijd ontbijten, anders word ik gek!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke feitjes! Het maakt helemaal niet uit dat je je zo vaak post, ze zijn echt superleuk om te lezen dus gewoon blijven doen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 1, 4 en 5 zijn ook bij mij van toepassing haha! Leuk weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk om te lezen! Ik trek thuis ook altijd meteen een joggingbroek aan en ik ben ook een stier haha, toevallig. En dat mensen 's ochtends niet ontbijten snap ik ook niet hoor?! Ik heb 's ochtends echt abnormaal veel honger...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk om dat over je te lezen :) Ik mocht nooit een tv op mijn kamer maar nu maakt het me niet uit. Beneden staat er eentje wil ik kijken.
    En dat mensen zonder ontbijt de deur uit gaan, ik heb altijd alweer trek als ik op school ben :P
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk om te lezen! Ik ben ook een stier en is ook wel te merken soms haha. Ik hou ervan om in joggingsbroek te lopen, echt heerlijk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke feitjes! Ik ontbeet vroeger ook nooit, nu kan ik me daar niks bij voorstellen, want ik val anders om 10 uur echt al om..Moet echt eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey, je bent twee dagen later dan mij jarig! Knapen die in april zijn geboren, zijn dooooope! Haha. :) Ja, het lijkt mij ook heel raar als je ineens zelf alleen moet rijden, terwijl je in het begin gewend bent met iemand naast je te rijden. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, die reden van dat je spijkerbroeken niet slijten is een goede smoes om je lelijke thuiskloffie te dragen :p



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke feitjes. Wij hebben nu ook geen tv op de slaapkamer en ik vind het heerlijk. Vriend wilt er nog wel één voor op de slaapkamer (het liefst nog een beamer ook). Nou, van mij hoeft het echt niet. Hij valt zelf binnen een paar minuten in slaap en dan moet ik de boel weer uit gaan zetten. En ik word er nog onrustig van ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke feitjes! :) Ik kijk ook de laatste tijd echt heel weinig tv, mijn laptop heeft dat deel echt een beetje overgenomen haha!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke feitjes meid!
    Ik herken echt heel erg veel.
    Ik de ook altijd mijn trainings broek aan en moet ontbijten!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke post! Ik ontbijt ook altijd! anders val ik gewoon om.

    x
    www.monstrousstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik snap ook echt niet hoe mensen zonder ontbijt kunnen leven! En ik heb dan meestal ook alweer vreselijke honger voor middageten!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. haha ik hou van zulke posts!! heb er toevallig net ook zelf eentje online gezet ;)
    el-eventh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe thuis ook gelijk mijn joggingbroek aan na een dag werken haha, zo lekker chil!
    Ik ben ook stier! En, ik ben ook super koppig en eigenwijs haha:D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.