WIN! #4 - NECKLACE

4/07/2013 Pixels By Emilia 42 Comments


Pictures from Ohsohip.nl
English: Good morning! Today I've got a give away for my readers from Holland again, so I'll continue in Dutch. I'm sorry!

Dutch: Vandaag heb ik weer een hele leuke winactie! Zoals jullie ondertussen waarschijnlijk wel weten, heb ik een aantal winacties geregeld voor mij verjaardag en dit is de vierde prijs die ik ga verloten. Ik ga namelijk de stoere ketting die je op de foto's hierboven ziet, weggeven aan één van jullie. Het is een zilverkleurige schakelketting van Ohsohip.nl, een leuke webshop waar je allerlei hippe (zoals de naam al zegt) accessoires kunt vinden.
Meedoen met deze winactie? Lees dan snel verder!

Dit moet je doen om te winnen:
– Laat hieronder een reactie achter met een geldig e-mailadres, zodat ik je een berichtje kan sturen als je hebt gewonnen.
– Volg me op Bloglovin' en/of Google Friend Connect.
–  Like de Facebookpagina van Ohsohip.nl.

Voor een extra winkans mag je me ook nog volgen op twitter (@emiliavd) of op instagram (@emiliavd), een tweet versturen met een linkje naar deze winactie of dit artikel een hartje geven op Bloglovin'. Of bedenk iets anders geks.
Laat wel even in een reactie weten wat je allemaal gedaan hebt, dan kan ik tellen hoeveel winkansen je hebt!

Meedoen kan tot 21 april. Op mijn verjaardag, 22 april, maak ik de winnares bekend. Succes iedereen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

42 opmerkingen:

  1. Die is pretty <3
    ik doe graag mee!
    ik volg je op bloglovin en op GFC met de naam kirsten ooms
    ik like de facebook pagina van Ohsohip.nl met de naam kirsten ooms
    ook volg ik je op twitter met de naam itruelyme en tweette ik: https://twitter.com/itruelyme/status/320801022966652929
    mijn email: kirsten.ooms@hotmail.com

    Liefs, Kirsten (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee! En ik heb alles gedaan :)echt een super leuke ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik doe weer mee :)
    Ik heb alles gedaan wat jij hebt genoemd.
    Dit is de tweet: https://twitter.com/ByDjuli/status/320810079492382720

    xx
    Djuli
    djuli.bravenboer@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik sla deze over, maar iedereen heel erg veel succes ;-) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke actie! mijn email is tessa.bourguignon@gmail.com
    ik volg je op GFC, instagram en bloglovin en heb de fb page geliked

    liefs tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, dit is echt een toffe ketting! Ik ben dol op die grote opvallende kettingen dus ik doe maar weer mee, haha. Ik heb alles gedaan dat moest. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En e-mailadres is nicole.vanroekel @ hotmail. com :D

      Verwijderen
  7. Oh wat erg, ik ga gewoon met deze winactie óók nog mee doen haha.
    Ze worden echt steeds leuker! Hier ben ik gewoon al zo lang naar op zoek dus ik doe zeker mee!

    - Ik volg je op GFC, & Bloglovin'
    - blogjoycejeroense@live.com
    - Ik heb de facebook pagina geliked.
    - Ik volg je op Twitter en Instagram
    - & ik heb dit artikel geliked op bloglovin'

    Good luck everyone!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave ketting! Ik vind hem echt heel mooi. Ik volgde je al via bloglovin' en instagram en ook heb ik de FB-pagina geliked. Mijn email: annajirina@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winactie !

    ♡ Ik volgde je al op GFC, maar nu ook op bloglovin
    ♡ Ik heb de facebook pagina geliked
    ♡ Ik volg je nu op twitter en instagram
    ♡ En ik heb het artikel op bloglovin een hartje gegeven (:

    mijn email adres is : sophievb.x@hotmail.com

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh ik ga hier aan mee doen, ik ben al heel lang op zoek naar zo'n ketting! Ik volg je op GFC en op Bloglovin',ik heb de facebookpagina geliked, ik volg je op Twitter onder de naam @kikkerkiki en op instagram op de naam kikivdwaals. En ik heb ook dit artikel geliked op bloglovin'. Mijn e-mail is: kiki-1995@hotmail.com :) En nu hopen dat ik win! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee! Hij is mooi :)
    Ik volg je op Instagram, Twitter en Bloglovin, heb het een hartje gegeven en heb ohsohip geliked op facebook. Braaf hè :P
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaauw hele leuke winactie (: hele leuke ketting!
    Ik volg je op bloglovin en ik heb geliked en ik heb ohsohip op facebook geliked, Mijn mail: sterreoosterbroek@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doem mee!
    Ikvolg je via bloglovin'
    Ik heb de facebook pagina geliked!
    Ik volg je op insta en twitter! (insta: omgtaraa, twitter: mevrouwtara)
    Ik heb meer dan 30 post van je geliked!
    En ik heb een twitterbericht gestuurd met de link van deze winactie!
    Mijn email is: vandijk.tara@gmail.com

    xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik volg je op GFC en Bloglovin
    Ik heb dit bericht gehart op Bloglovin
    Ik heb de facebook pagina van Ohsohip.nl geliked met de naam Anastasija Komljenivic
    Ik volg je op twitter met de naam @Annibananniii en op instagram met de naam @Annibanannii
    Mijn email adres is anako89@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik volg je op Bloglovin en GFC.
    Oof heb ik dit artikel geliked op bloglovin.
    Ik heb de fb pagina geliked en ik volg je al op instagram.
    Mijn e-mail: makeablejw@gmail.com
    Liefs,

    Jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk! Ik doe mee! Ik heb alles gedaan dat moest.

    annemiekbuijze@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een super leuke ketting, ik doe zeker mee. Ik heb alle verplichte dingen gedaan en volg je daarnaast ook op instagram. Mijn mail is myhappinezz@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk! Ik reageer eigenlijk nooit maar ik wilde toch hieraan meedoen en zeggen dat ik je blog heel leuk vind! Ik volg je op twitter/ig/bloglovin' (en heb het een hartje gegeven,haha) en heb de fb-pagina geliket! :)
    annemijnn@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zo'n ketting zoek ik nog, dus heel erg leuk! ik volg je op GFC, twitter en instagram en heb de facebook pagina geliked.
    Mn email is fthaar@zernike.nl
    Fingers crossed!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een supermooie ketting!

    x ik volg je op Bloglovin'
    x hartje op bloglovin'
    x ik volg je op instagram
    x Liked de Facebookpagina van Ohsohip.nl.
    x mail: tulkens_sara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk!

    Ik volg je met GFC, ik heb hun fb geliked en ik volg je op twitter :)

    XO
    www.bordeauxbravoure.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oke, dit vind ik een hele leuke win actie!
    Ik volgde je al op bloglovin, instagram & twitter. Dus ik heb nog maar even je post geliked! (Is dat een woord?)
    Mijn e-mail adress is: joyjurgers@hotmail.com
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, nog zo'n leuke winactie, ik doe mee!
    Ik volgde je al op GFC en Bloglovin en Twitter :) Heb ook een Tweet verstuurd en de Facebook-pagina van Ohsohip geliked :)

    E-mail: ilumuoti@gmail.com

    XX Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie ketting... wil ik :)

    Ik volg je op bloglovin en instagram . Twitter heb ik niet.

    miehhke@gmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga lekker meedoen :)!

    email: denisekoopmans@hotmail.com

    Ik volg je op bloglovin en gfc, heb de facebookpagina geliked en volg je nu ook op twitter :).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe mee ik volg je op google ! Mijn email is isabelreijnen@gmail.com
    Liefs,
    isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ah, leuk leuk leuk! ik doe mee! ik volg je via instagram (turtelephant), bloglovin' en GFC. oh en ik heb het artikel en de facebookpagina geliked.

    mail: kaila.ronde@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. alles gedaan! echt super vette ketting! X
    lishenho@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt super leuk! Ik zoek nog altijd naar zoiets, heel stoer! X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super stoere & mooie ketting. Ik zoek al heel lang zoiets, dus hoe vet zou het zijn als ik deze zou winnen? Heeeeuuul vet. :) Ik volg je op Instagram (@marjetkappelle) en heb dit bericht geliked op Bloglovin'. Natuurlijk volg ik je ook op Bloglovin'. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee. En ik heb geen instagramaccount; voor het overige heb ik aan alle eisen en wensen voldaan.

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik volg je via bloglovin' en heb de fbpagina geliked ;)
    Mail: fionavoster@hotmail.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt heel tof!

    Ik volg je op bloglovin' en instagram, heb een hartje gegeven, en heb ook de facebookpagina geliked. Mijn mail is jesuispaulien@hotmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, ik doe mee! Ik zag al eens zo'n ketting bij H&M, maar toen had ik geen geld en nu kan ik hem nergens meer vinden... Ik volg je op bloglovin' en op twitter en heb de facebookpagina geliked! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gaaf! Leuke winactie!
    Mijn e-mailadres is juuleke95@hotmail.com. Ik volg je op bloglovin' & instagram en ik heb de facebook pagina geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Toffe actie! Ik volg je op GFC, Bloglovin, Twitter en Instagram, en ik heb getweet met een linkje naar de winactie via mijn account @nienkedrawer. Ik heb deze post ook geheart op Bloglovin en natuurlijk de facebookpagina geliked. Mijn e-mail is nienke.vd@hotmail.com. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe mee. Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg de facebook.
    Ik volg jou ook op twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige ketting! Ik heb nog niet zo veel ''grotere'' accessoires dus deze zou perfect zijn:

    – mariska.wubbels@gmail.com
    – Ik volg je via Bloglovin' en GFC
    – Ik heb de Facebookpagina van Ohsohip.nl geliked.

    extra:
    - Ik volg je via Twitter (@fingerart_)
    - Ik volg je via Instagram (@xliefsmariska)
    - Ik heb hier getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/325591342900199425
    - Ik heb dit artikel geliked op Bloglovin'

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik kan nog net op het nippertje meedoen! Deze ketting vind ik heel tof! Ik volg je op bloglovin (en like deze post!) en ik like de facebook pagina van Ohsohip.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wendy.vanderwaal@hotmail.com
    Bloglovin' - Check
    Facebokpagina - Check
    Twitter - Check
    Instagram - Check

    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw supermooie ketting!
    E-mail: lien.hillen@hotmail.com

    Lien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.