WIN! #3 - NAIL POLISH

4/05/2013 Pixels By Emilia 45 Comments

English: Good morning! Today I've got a give away for my readers from Holland again, so I'll continue in Dutch. I'm sorry!

Dutch: Goedemorgen! Vandaag heb ik weer een winactie voor jullie! En deze keer ga ik niet één, maar twee lezeressen blij maken! Ik ga namelijk twee setjes van 5 nagellakjes verloten. Het zijn de nieuwste nagellakjes van het merk Miss Sporty, in verschillende gave kleuren.
Lijkt het je leuk om een setje te winnen? Lees dan even verder!


Dit moet je doen om te winnen:
– Laat een comment achter met een geldig e-mailadres én vertel welk setje (1 of 2) je het leukst vindt.
– Volg me op Bloglovin' en/of Google Friend Connect.

Voor een extra winkans mag je me ook nog volgen op twitter (@emiliavd) of op instagram (@emiliavd), een tweet versturen met een linkje naar deze winactie of dit artikel een hartje geven op Bloglovin'. Of bedenk iets anders geks.
Laat wel even in een reactie weten wat je allemaal gedaan hebt, dan kan ik tellen hoeveel winkansen je hebt!

Meedoen kan tot 21 april. Op mijn verjaardag, 22 april, maak ik de winnares bekend. Succes iedereen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

45 opmerkingen:

  1. Meeeh. Ik hou echt van Miss Sporty, maar ik woon in Zweden.
    Maar ik doe toch mee, want mijn ouders (en zusjes, die óók van nagellak houden!) wonen nog gewoon in Nederland, dus.

    Ik doe dus mee en ik vind setje 2 het leukst! :)

    En ik volg je op bloglovin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh, leuke winactie weer! Ik heb zelf ook 4 van deze lakjes en ze zijn ontzettend fijn. Maar omdat ik ze al heb, laat ik deze keer de winactie aan me voorbij gaan. Succes voor de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke winactie. ik wil wel een gokje wagen, ik ga voor setje 2.
    jouvence@hotmail.nl en ik volg je via gfc/bloglovin. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuuk! :D Ik vind setje 2 leuker (rood en oranje tinten heb ik weinig). Ik volg je op Bloglovin en instagram (@doloresstellamarie).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!
    Setje 2 is mijn lievelings :)
    Ik volg je op twitter/gfc/bloglovin en ik heb je post een hartje gegeven!

    XO
    bordeauxbravoure@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee super winactie het liefste nr 2.
    Ik volg je ;).
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke lakjes, ik doe mee! Ik volg je op bloglovin en instagram (@stephaniearens) Ik vind setje nummer 2 het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk doe ik mee, hele leuke winactie! Ik vind allebei de setjes leuk, maar aangezien iedereen 2 zegt, ga ik dan dus voor 1 :)

    Ik volgde je al en nu ook op Twitter :)

    Xx Alex

    ilumuoti@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke win actie. Ik volgde je al op Twitter. Ik doe mee. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuke winactie weer, ik doe mee!
    - blogjoycejeroense@live.nl
    - setje 2
    - Ik volg je op Bloglovin' & GFC
    - Ik volg je op Instagram & Twitter.
    - Ik heb dit artikel op Bloglovin' geliked

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke winactie ik doe mee :D
    Ik volg je op bloglovin en op twitter, heb naar je getweet erover (xnagellakx)
    Welk setje is het leukst, jaja een moeilijke vraag; beiden zijn leuk... mm ik denk dat ik dan toch voor setje 1 ga, omdat ik echt van nail art houd en je daar de zwarte en grijze goed voor kan gebruiken!

    Mijn email zet ik liever niet zo hier op de pagina, dus die kan altijd nog in een DM op twitter gestuurd worden als ik misschien gewonnen heb ;)

    Duimen duimen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het echt superleuke lakken maar ik heb ze al :)
    Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die wil ik heel graag! Ik volg krak op Bloglovin(vanaf daar kwam ik op dit artikel) en ik ga voor nummertje 2! Super leuke actie! xxxxxxxx lottsofbeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!
    Ik vind het eerste setje het leukst.
    IK volg je al op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, ik doe graag mee! Setje 1 is mijn favo. Ik volgde je al op bloglovin, instagram en twitter en heb dit berichtje even een hartje gegeven.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De vorige 2 acties heb ik aan mij voorbij laten gaan maar dit is echt wat voor mij!
    Ik volg je al op bloglovin' en daar ga ik ook een <3 geven, Ik volg je ook op googlefriends. Ook ga ik je zo toevoegen op instagram!
    Ik heb helaas geen twitter dus daar kan ik je niet mee tweeten :(
    Ik wil graag mee doen met setje 1, ik hoop dat ik een kans waag!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK was helemaal vegeten mijn email te geven.
      Dat is tessa.persoon@gmail.com
      xx

      Verwijderen
  17. Ah leuk lakjes van Miss sporty, mijn eerste nagellakje was van miss sporty maar voor de rest eigenlijk zelden gebruikt terwijl ze wel fijne lakjes hebben! Ik doe graag mee voor setje 2 omdat de middelste kleur mijn hartje heeft gestolen. Ik volg je op bloglovin, ik heb het artikel geliked op bloglovin en ik volg je ook op twitter.

    Fijn weekend♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yes ik doe zeker mee hihi! Ik ga voor setje 1. Ik volgde je al een poos via GFC en nu ook op Bloglovin, en ik heb je post geliked. Ook volg ik je nu op Twitter en Instagram, en ik heb naar je getweet met een link van de winactie.

    Liefs! x Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ohja m'n e-mailadres is nienke.vd@hotmail.com. Enjoy your weekend! x

      Verwijderen
  19. Ik doe mee, en volgde je al.
    Het liefst de 2e'

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat jouw volgers mee mogen genieten van jouw verjaardag!
    Hopelijk kan ik ook meedoen, ik woon vlakbij de Nederlandse grens in België.

    x setje 2
    x ik volg je op Bloglovin'
    x hartje op bloglovin'
    x ik volg je op instagram
    x mail: tulkens_sara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oee super leuk:) ik doe mee. Ik vind setje 1 het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee super winactie het liefste nr 2.
    Ik volg je ;).

    paulina.data@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk! Ik doe mee en ik ga voor setje 1.

    annemiekbuijze@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke winactie, ik sla over ;) ! Succes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke setjes! Ik ben dol op Miss Sporty!

    Ik volg je op bloglovin en heb het artikel een hartje gegeven. Ook volg ik je op twitter en heb erover getweet: https://twitter.com/RoseAppelboom/status/320514792530006016

    Als ik zou winnen, zou ik graag setje 1 willen winnen.

    Liefs, Romy
    romtam@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke winactie! Ik doe mee :) En ik ga voor setje 2 hihi

    Ik volg je via bloglovin(+geliked) & ik volg je via twitter

    Liefs,
    Britt
    (email: faithlinn@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oeeh, superleuk. Ik doe mee. Ik volg je op bloglovin en heb je artikel een hartje gegeven (: Ik vind setje 1 heel mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ga voor het tweede setje, omdat die gevarieerder is! En het lichtroze kleurtje is perfect voor de lente! Ik volgde je al via bloglovin', heb het artikel geliked en ik volg je nu op instagram! Mijn email: annajirina@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super leuke actie! mijn email is tessa.bourguignon@gmail.com
    ik volg je op GFC, instagram en bloglovin.
    Het 2e setje ziet er het leukst uit :)

    liefs tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi, ik doe graag mee. Net zoals het merendeel hier, ga ik voor setje 2.

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Toevoeging op voorgaand bericht: voldaan aan wensen ten aanzien van Bloglovin' en Twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe mee! Ik ga voor setje 2 (eigenlijk maakt het me geen bal uit maarjaa)
    Ikvolg je via bloglovin'
    Ik heb de facebook pagina geliked!
    Ik volg je op insta en twitter! (insta: omgtaraa, twitter: mevrouwtara)
    Ik heb meer dan 30 post van je geliked!
    En ik heb een twitterbericht gestuurd met de link van deze winactie!
    Mijn email is: vandijk.tara@gmail.com

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk leuk! Ik doe mee, setje 1 is mijn favoriet. Ik volgde je al op GFC & Bloglovin'. Mijn e-mail is: kiki-1995@hotmail.com. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke actie! Ik ga voor setje 1 :D

    Ik volg + like je op bloglovin
    xx
    3francesv@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe mee! Ik zou graag setje 2 willen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk, ik doe mee! :)
    Ik vind setje 2 het leukste denk ik! :)
    mijn emailadres is info@doormariska.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe mee voor setje 1.

    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg je op twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oehhhh! Ik doe mee! Beide setjes zijn erg leuk, maar ik ga voor nummer 1! Voor de andere winactie volgde ik je al op bloglovin! :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nagellak heb je nooit genoeg van, hihi! :D Ik doe graag mee voor setje 2.

    – mariska.wubbels@gmail.com
    – Ik volg je via Bloglovin' en GFC

    extra:
    - Ik volg je via Twitter (@fingerart_)
    - Ik volg je via Instagram (@xliefsmariska)
    - Ik heb hier getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/325592111292506112
    - Ik heb dit artikel geliked op Bloglovin'

    Succes iedereen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nagellakjes! Daar kunnen er altijd wel wat meer bij! Dus ik doe ook bij deze lekker mee.

    wendy.vanderwaal@hotmail.com
    Bloglovin' - Check
    Twitter - Check
    Instagram - Check

    En dan ga ik voor setje... 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe mee en ik volg je enkel op twitter, een instagram heb ik niet met mijn oldschool gsm ;)
    Setje 2 vind ik het leukst, zeker dat oranje!
    Mijn email: peeters_8374 at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.