WIN! #2 - JEWELRY

4/01/2013 Pixels By Emilia 35 Comments



Good morning! How's your Easter weekend so far? Today I've got a give away, but it's only for my Dutch readers, so I'll continue in Dutch. I'm sorry!

Dutch: Goedemorgen! Hebben jullie een leuke Pasen? Om het lange weekend nog iets leuker te maken, heb ik vandaag weer een winactie voor jullie! Ik ga namelijk de sieraden die je hierboven ziet, weggeven aan één van mijn lezeressen. Het zijn een statement ketting en oorbellen van Piefie.nl. Een ontzettend leuke webshop, met een gigantische collectie toffe accessoires.
Lijkt het je leuk om dit setje ter waarde van €28,90 te winnen? Lees dan even verder.

Dit moet je doen om te winnen:
– Laat hieronder een reactie achter met een geldig e-mailadres, zodat ik je een berichtje kan sturen als je hebt gewonnen.
– Volg me op Bloglovin' en/of Google Friend Connect.
–  Like de Facebookpagina van Piefie.nl.

Voor een extra winkans mag je me ook nog volgen op twitter (@emiliavd) of op instagram (@emiliavd), een tweet versturen met een linkje naar deze winactie of dit artikel een hartje geven op Bloglovin'. Of bedenk iets anders geks.
Laat wel even in een reactie weten wat je allemaal gedaan hebt, dan kan ik tellen hoeveel winkansen je hebt!

Meedoen kan tot 21 april. Op mijn verjaardag, 22 april, maak ik de winnares bekend. Succes iedereen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. Super leuke winactie! Ik ben echt super, super gek op die ketting! Echt totaal mijn smaak!
    Ik volg je op bloglovin en ik heb het artikel geliked. Ik heb de facebook pagina geliked en ik volg je op twitter, ook heb ik erover getweet. https://twitter.com/RoseAppelboom/status/318634535006912513
    Dit is mijn email: romtam@home.nl

    Veel liefs, Romy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe alles al :D! Leuk! mijn e-mailadres is annesolveig@Outlook.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke winactie! Vooral de ketting is prachtig! Ik doe zeker mee!

    - blogjoycejeroense@live.com
    - Ik volg je op bloglovin' & GFC
    - Ik heb de facebook pagina geliked.
    - Ik volg je op instagram en twitter
    - En ik heb dit artikel geliked op bloglovin'

    Liefs, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow die ketting is echt heel tof!
    Ik heb je GFC gevolgd, je bloglovin, je instagram en de facebookpagina van ohsohip.nl geliked!

    Liefs,

    Jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ketting zeg!
    Ik volg je met bloglovin en ik heb de facebookpagina van ohshopip geliked :-)
    Ik volg je ook op twitter en heb geliked op bloglovin.

    x esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, ik wil nog steeds heel graag een statement ketting!
    Ik volg je op bloglovin en met GFC.
    Ik like de facebook pagina van Piefie.nl met de naam Kirsten Ooms
    ook volg ik je op twitter met de naam itruelyme en tweette ik: https://twitter.com/itruelyme/status/318674543260618754
    mijn email: kirsten.ooms@hotmail.com

    liefs <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke giveaway! Aangezien ik geen facebook en Twitter heb, denk ik niet dat ik een grote kans heb om te winnen, haha. Toch succes iedereen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehhh hebben!!

    Ik volg je via Bloglovin, en heb het bericht geliked.
    Ik volg je nu ook via Twitter.
    En ik heb de Facebookpagina geliked. ;)

    Mijn e-mail:annelore1996@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winactie! Ik doe zeker mee, vind deze sieraden echt prachtig! <3 Ik volgde je al, maar heb ook de FB pagina geliked. Mijn mail is: annajirina@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah, deze sieraden zijn echt geweldig! Ik vind vooral die ketting heel tof, naar zoiets ben ik al heel lang op zoek. Ik doe dus mee :D Ik heb alles gedaan wat moest en je artikel nog even geliked op Bloglovin, volg je via Instagram en Twitter. Nicole.vanroekel @ Hotmail.com Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke winactie! Ik vind de sieraden prachtig! vooral de ketting!:D
    Ik doe mee!


    - gea_vdwerf@live.nl
    - Ik volg je op bloglovin' & GFC
    - Ik heb de facebook pagina geliked.
    - Ik volg je op instagram en twitter!
    - En ik heb dit artikel geliked op bloglovin

    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie set sieraden, vind zowel de ketting als de oorbellen prachtig!!
    Heb natuurlijk geliked en gedeeld op Facebook, volg op Bloglovin, ga nu ook nog even Twitteren...
    O ja, en op Instagram volgen & likken; dan heb ik volgens mij alles wel zo'n beetje gedaan!
    Hoop dan ook echt kans te maken op deze geweldige sieraden: helemaal mijn kleurtjes!!

    Liefs,
    Eefje xx
    (ejnnauta@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Vooral de ketting is heel mooi!
    Ik heb alles gedaan wat jij hebt genoemd.

    xx
    Djuli
    djuli.bravenboer@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet niet of ik wel mag meedoen omdat ik in België woon, maar ik vind de ketting zo mooi dat ik toch even mijn kans wou wagen!

    Ik volg je op Bloglovin (Unleashed Memories) en ga de Facebookpagina zo meteen liken. Ik heb je artikel ook geliked op Bloglovin, in heb namelijk geen Twitter en Instagram (nadeel van een Windows Phone).

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com. Lekker dom van me om het te vergeten.

      Verwijderen
  16. Ik doe mee, ik heb alles gedaan wat moest, alleen de extra dingen dus niet.

    Lijkt me zo leuk om dit pakketje te winnen!
    Mijn email: s-diary@hotmail.nl

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe niet mee omdat het niet helemaal mijn smaak is, maar wel leuk dat je dit weg geeft! Succes aan iedereen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie sieraden, ik doe graag mee! Ik heb al het verplichte gedaan, volgde je al op twitter en instagram en heb dit berichtje ook maar een hartje gegeven :)
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf! Ik doe zeker mee :)
    Mijn email adres is: dutch-beauty@hotmail.nl
    - ik volg je via bloglovin, GFC, twitter & instagram
    - ik heb de Facebookpagina van Piefie.nl geliked
    - en ik heb dit artikel een hartje gegeven op bloglovin :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh prachtige sieraden! Wat een blije kleurtjes. Ik doe heel graag mee. Ik volg je via Bloglovin en GFC. En ik heb de FB-pagina van Piefie geliked. Spannend! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, oeps. Mijn emailadres! Dat is: x rowan @ hotmail . com (aan elkaar vast) x

      Verwijderen
  21. Oranje is mijn favoriete fluo-kleurtje, de ketting is prachtig!
    Leuk dat jouw volgers mee mogen genieten van jouw verjaardag!
    Hopelijk kan ik ook meedoen, ik woon vlakbij de Nederlandse grens in België.

    x ik volg je op Bloglovin'
    x hartje op bloglovin'
    x ik volg je op instagram
    x Liked de Facebookpagina van Piefie.
    x mail: tulkens_sara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, ik doe mee!
    Ik ben de laatste tijd helemaal into de grote kettingen!
    ♥ Ik volg je met bloglovin'
    ♥ Ik volg je blog met GFC
    ♥ Ik heb dit artikel geliked
    ♥ Ik heb de facebookpagina geliked
    ♥ Ik volg je op instagram!
    ♥ Email; jesuispaulien@hotmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super leuke actie! mijn email is tessa.bourguignon@gmail.com
    ik volg je op GFC, instagram en bloglovin en heb de fb page geliked

    liefs tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe mee!
    -Ikvolg je via bloglovin'
    -Ik heb de facebook pagina geliked!
    -Ik volg je op insta en twitter! (insta: omgtaraa, twitter: mevrouwtara)
    -Ik heb meer dan 30 post van je geliked!
    -En ik heb een twitterbericht gestuurd met de link van deze winactie!
    -Mijn email is: vandijk.tara@gmail.com
    Ik hoop dat ik win!
    xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke winactie! Die ketting, WAUW :)
    Ik doe mee
    -Ik volg je via bloglovin(naam rawina talwar)
    - Ik heb de post op bloglovin geliked
    - Ik volg je op insta en twitter (naam insta rtrtalwar en twitter Rawina Talwar)
    - fb page geliked
    -mijn email is: rawinatalwar@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow! Die ketting! Ik wil zeker meedoen met deze winactie.
    Emailadres is juuleke95@hotmail.com. Ik volg je op bloglivin' & instagram en ik heb de FB pagina geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe mee.
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik like de facebookpagina van Piefie.
    Ik volg je op twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauuw, die oorbellen! I'm in.

    – mariska.wubbels@gmail.com
    – Ik volg je via Bloglovin' en GFC
    – Ik heb de Facebookpagina van Piefie.nl.

    extra:
    - Ik volg je via Twitter (@fingerart_)
    - Ik volg je via Instagram (@xliefsmariska)
    - Ik heb hier getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/325588888510947328
    - Ik heb dit artikel geliked op Bloglovin'

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, verkeerde link. Dit is de goeie: https://twitter.com/fingerart_/status/325590244617486336
      xx

      Verwijderen
  29. Facebookpagina geliked, ik volg je op Bloglovin', twitter en instagram. Wat een ontzettend leuke sieraden! :) Oei. Bijna email vergeten: wendy.vanderwaal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk ! Ik heb de fb pagina geliked en ik volg je via bloglovin + geliked:)
    Ik volg je ook via Twitter!

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.