THE HAIRY JACKET

4/19/2013 Pixels By Emilia 32 Comments




English
: Yesterday I went to Rotterdam with Anne Lien, because we planned to take a yoga class. Close to the yoga studio where we always go, is a little harbor and we thought it would be fun to shoot some pictures there.
I was wearing a super cosy jacket, that I've never shown on the blog before. I love it, because it's so soft and hairy. My boyfriend hates it, because it's so soft and hairy. I have to admit it does make me look a little like an elephant, but I guess that's what bomber shaped jackets do.

Dutch: Gisteren ben ik met Anne Lien naar Rotterdam geweest, omdat we een lesje yoga op de planning hadden staan. Vlakbij de yogastudio waar we altijd heen gaan, is een klein haventje en het leek ons wel leuk om daar foto's te maken.
Ik droeg een jasje dat ik nog nooit eerder op mijn site heb laten zien. Ik vind het geweldig, omdat het zo zacht en harig is. Mijn vriend vindt het afschuwelijk, omdat het zo zacht en harig is. Ik moet toegeven dat het me wel een beetje op een olifant laat lijken, maar goed, dat doen alle bomber-achtige jasjes.



Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Die jas is echt geweldig!! Ik vind hem ook erg leuk doordat die zo harig is, zacht weet ik niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke jas! Staat je mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou juist van zulke kledingstukken! Als iemand zoiets aan heeft moet ik het ook altijd even aanraken :')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, je bent niet de enige! Zelfs een onbekende wilde het jasje even 'aaien', omdat ze zich afvroeg of het echt zo zacht is als het eruitziet haha.

      Verwijderen
  4. Pretty pictures mattttie! Die harige jas staat je ook goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke jas! Ik vind aparte structuren juist heel leuk bij kleding :)


    XO
    www.bordeauxbravoure.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die jas heel erg gaaf, staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi jasje! Leuk gecombineerd zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! De outfit vind ik zelf iets minder, het staat je wel goed, maar ik zou het zelf niet dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave schoenen :) En sowieso hele mooi foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een super tof jasje! Aan zulk soort harige kledingstukken kan ik echt uren zitten, ik vind dat zo lekker haha. Staat je heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het je leuk staan en het haventje is ook een leuke plek om foto's bij te maken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind je jasje super! waar heb je m vandaan? x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf jasje! ook je schoenen zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh je jasje, horloge én schoenen zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou van aaibare mode! Zolang het maar
    nepbont is :) Leuk blog heb je!

    xo,

    www.b-biche.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooie foto's! En je jasje staat je super leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind dit een prachtig jasje & baal nog steeds dat ik 'm aan m'n neus voorbij heb laten gaan!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, Emil ik vind deze outfit echt heel mooi! Dat jasje is echt heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het jasje is juist geweldig & hij staat je ook op en top! Je hebt dan vast een aaibaarheidsfactor haha! Mij kennende met zo'n jasje, zou ik er heel de dag aan zitten. Ik vind 'm zo leuk jo, en de kleur van je truitje eronder met de combinatie met je broek - perfectó!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahah zo herkenbaar, ik vind zo'n jasje ook helemaal geweldig juist omdat hij zo harig is. Mijn vriend zou hem ook niks vinden ook juist omdat hij zo harig is:D
    Ahh ik wil volgende winter echt een nep bontjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. You look gorgeous and what a wonderful location! And I laughed at the "my boyfriend hates it"-part. Uniting girls worldwide by pissing off our boyfriends with hairy but oh so cosy jackets!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah, dit is echt een geweldige outfit!
    Waar is dat jasje vandaan? Hij is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.