SPRING WISHING

4/14/2013 Pixels By Emilia 27 Comments


Dutch
: klik op 'read more' voor de Nederlandse vertaling.


English: If we have to believe the weather forecast, today will be the first real spring day. Which means sun, lovely temperatures and... Spring clothing!
Today I'm showing you the pieces I need (or, you know, really want) this season. I put the links to the the items in the text, in case you want to know more about the clothes.
1. A white blazer. I've been searching for the perfect one for ages and I hope I find one soon. This one from H&M comes close, but it's not exactly what I'm looking for.
2. This amazing (but expensive) Ted Baker iPad case. Oh my, it's perfect.
3. A bag. Or actually, a few bags. I want a black one and a lighter version, like the one in the picture.
4. Flip flops. I've been wearing my old flip flops for two years now and they're kinda worn out. Time for new ones! They don't necessarily have to be lime green like the ones in this picture, I usually get black flip flops, but this color is perfect for spring.
5. A watch. It has to be silver (or steel, but at least the color has to be silver) and simple and modern and big. But not too big. This one from Diesel is my dream watch.
6. A white blouse. Can't believe I haven't found one yet, but I guess I'm a little bit picky.
7. Bikinis! I already have enough of them, but I like to get a new one every year. (This one is from Topshop.)

Dutch: Als we het weerbericht mogen geloven, wordt het vandaag eindelijk écht lente. Dat betekent zon, lekkere temperaturen en... Lentekleding!
Vandaag ga ik jullie laten zien welke items ik dit seizoen nog nodig heb (of nouja, heel graag wil hebben). Ik heb de links naar de de items in de tekst gezet, voor het geval je meer wilt weten over de kledingstukken.
1. Een witte blazer. Ik zoek al eeuwen naar het perfecte exemplaar, hopelijk vind ik dat snel! Deze (van H&M) komt in de buurt, maar is het nét niet voor mij.
2. Deze geweldige (maar dure) iPadhoes van Ted Baker. Jeetje, deze is écht prachtig.
3. Een tas. Of eigenlijk meerdere tassen. Ik wil een zwarte tas die op mijn schouder kan en een tas in een lichter kleurtje, zoals op het plaatje.
4. Teenslippers. Ik draag mijn oude flipflops al twee jaar, dus die zijn ondertussen helemaal versleten. Tijd voor nieuwe! Ze hoeven niet per se limoengroen te zijn (zoals op het plaatje), ik koop meestal zwarte, maar dit kleurtje is wel echt perfect voor de lente.
5. Een horloge. Het moet zilverkleurig zijn en simpel en modern en groot. Maar niet té groot. Dit exemplaar van Diesel is mijn droomhorloge.
6. Een witte blouse. Ik kan zelf eigenlijk niet geloven dat ik die nog niet heb, maar waarschijnlijk ben ik gewoon iets te kieskeurig.
7. Bikini's! Ik heb er al wel genoeg, maar ik vind het leuk om elk jaar een nieuwe te kopen. (Deze is trouwens van Topshop.)

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist! Ik kan ook nog wel wat bikini's en een witte blouse gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie items. Dei Ipadsleeve is echt prachtig. Lekker vrolijk. Ik vind de tas en bikini ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook nog een nieuwe bikini! Ooh en een witte blazer is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke wishlist! Ik zoek ook al heeeel lang naar de perfecte witte blazer. Vooral voor de zomer/lente is dat erg handig om te hebben. Helaas heb ik hem ook nog niet gevonden.. En een zilverkleurig horloge staat ook nog op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good selection! This bag is gorgeous <3 I'd love one like that for Spring :)

    xx
    http://sundaesbest.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke wishlist! Die tas vind ik erg leuk! Ik ben ook nog opzoek naar een mooie witte blouse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het horloge en het witte blousje zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ipad case ziet er echt mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tassentassentassen,ja duuuh !
    ik wil nog een verzameling tassen haha,vooral van zulke 'big shoppers' vind ik leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap de witte blazer. Na mijn miskoop (de te grote creme blazer van de Primark) zou ik hem ook wel willen hebben! Verder is het zilvere horloge ook erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke wishlist, vind de tas en het blazertje heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die iPad case! Love it <3 ik wil ook nog wel een mooie witte blouse, maar vooral weer nieuwe luchtige shirtjes en misschien nog een toffe blazer erbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook zo graag een witte blazer, vind ik echt zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie wishlist! Love the white blazer. En die clutch vind ik ook echt super :D Laat de lente maar komen!

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie wishlist! Vooral die witte blazer vind ik echt heel mooi, dat past echt goed bij je en dat kun je met zooooooveel leuke dingen combineren haah!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een witte blazer ga ik ook veel dragen deze lente! Ik vind het zo stijlvol en mooi staan! Die floral iPad hoes is echt super mooi inderdaad, alleen jammer dat 'ie zo veel kost!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke wishlist! Ik wil ook graag een witte blazer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie items, een witte blazer staat ook op mijn wishlist :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoop dat je wishlist snel vervuld wordt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah wat een schattige bikini! Het topje is echt heel erg leuk!
    Ik wil ook nog wel een mooie witte blouse/overhemd deze zomer:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.