Q&A THE ANSWERS #1

4/04/2013 Pixels By Emilia 35 Comments

Klik hier als de video niet werkt.

English: I actually planned on uploading my Q&A video way earlier, but the internet at home is so slow that it took about 1078 minutes to put it on youtube. Which is like 18 hours. Anyway, here it is.
It's in Dutch. I'm sorry for that, but me talking English in a video is not a good idea.

Dutch: Ik was eigenlijk van plan om Mijn Q&A-filmpje véél eerder te laten zien, maar het internet thuis is zo sloom dat het 1078 minuten duurde voordat het op youtube stond. Maar goed, na lang wachten is het uiteindelijk gelukt!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien (en dat mijn antwoorden niet te langdradig zijn).
Als je nog vragen hebt mag je die natuurlijk gewoon stellen, dan beantwoord die ik nog in het tweede deel!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. Wat is dat een leuk filmpje geworden! Ook leuk om je stem eens te horen, zo leren we die blogger in je toch kennen :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk filmpje geworden Emilia! Vond het echt leuk om te bekijken, je vertelt zo leuk. Ik ben nu best benieuwd naar je kapsel uit groep 7, klinkt zeer indrukwekkend, heb je nog een foto? Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, haha! Ik wilde een foto in het filmpje laten zien, maar ik was het helemaal vergeten. Ik zal het een andere keer laten zien (als ik er dan wel aan denk haha)!

      Verwijderen
  3. Heel leuk filmpje geworden! Ook leuk om je iets beter te leren kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trouwens, ik heb nog wel een vraag! Welke camera heb je en welke lenzen gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was kort. Het was kort. Het was kort. Heel kort. HAHAHA!! Doet me denken aan die ene foto's die je toen liet zien in de Exki! :D
    En ik zat gewoon mee te knikken toen je Pingu zei, dat was zoooo leuk omg!!!
    En ik blijf erbij dat ik je accent zo leuk vind ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk filmpje! Ik ben ook bang voor vuurwerk maar meer omdat ik daar geen controle over heb haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk filmpje! En leuk dat je mijn vraag hebt beantwoord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk filmpje, leuk om meer dingen over je te weten te komen. Je hebt ook een fijne stem om naar te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh, wat een leuk filmpje! Erg tof om zo wat meer over je te weten te komen. En tja, van dat vroeg opstaan, ik begrijp hoe je het bedoelt! Zelf kan ik nooit m'n bed uit komen, maar dat ligt er waarschijnlijk aan dat ik te laat naar bed ga :P Ik haat het dan ook zo om dan 's morgens te moeten haasten! Ik moet maar een voorbeeld aan je nemen en toch wat meer de tijd nemen in de ochtend.

    Oh ja, een tijdje terug schreef je in een comment op onze blog dat jij je overnight oats eet met appel, kaneel en rozijnen. Nou, ik heb het geprobeerd en het is GODDELIJK!! Heb het twee weken non-stop als ontbijt gehad, haha!

    x Irene, SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! En wat leuk zo enthousiast bent over dat ontbijtje, het is verslavend he!? Ik eet het soms zelfs als tussendoortje, omdat ik het zó lekker vind hihi.

      Verwijderen
  10. Leuk om wat meer over je te weten te komen! Je komt ook als een hele leuke meid over op het filmpje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk filmpje! Je hebt inderdaad een hele fijne stem om naar te luisteren! Leuk dat mijn vraag werd beantwoord! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te zien, en je bent ook fijn om naar te luisteren! Ik ben wel lichtelijk jaloers op je 'gekke gewoonte', ik zou willen dat ik dat kon. Ik sta soms echt twintig minuten voordat ik weg moet fietsen op en vaak kom ik dan niet toe aan bijvoorbeeld mascara of ontbijt. Ik weet dat het heel slecht is, achja. Speciaal door dit filmpje ga ik het morgen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super bedankt voor je tip, ik was al de hele tijd aan het zoeken waarom het toch steeds fout ging met de vertaalmachine. Maar nu is het gelukt, thanks! en super leuk filmpje :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah geen probleem, fijn dat het nu gelukt is! En dankjewel! :)

      Verwijderen
  14. Leuk filmpje!
    Je hebt zo'n leuk accent (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cool! Thank you for sharing!

    Visit my blog sometime, and if you enjoy being there as much as I enjoyed your blog we can follow each other ;)!

    Here are the links to follow each other:
    Instant Milk link

    Facebook page link

    Bloglovin link

    Come by soon, and stay in touch!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pingu is echt leuk! Echt een heel leuk filmpje!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waar kunnen we jou 's nachts voor wakker maken? Ja, dat vind ik wel een leuke vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk en spontaan filmpje! Leuke opleiding doe je? Je gaf aan dat je nagels zo sterk zijn hoe kan dit? doe je er wat voor waardoor ze zeker worden? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Nee, ik doe eigenlijk niets aan mijn nagels. Ik draag nooit nagellak en ik knip/vijl ze zo min mogelijk, misschien dat dat een beetje helpt. :)

      Verwijderen
  19. Pingu was leeeeuk!! Vroeger wilde ik ook huidtherapie gaan studeren, lijkt me nog steeds super interessant maar denk niet dat het echt iets voor mij is. En vroeg op staan doe ik ook hoor, als ik om half 9 weg moet gaat mijn wekker om 6 uur, lekker op mijn gemak op staan en klaar maken. Heb een hekel aan haasten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk om nu te weten wat voor stem bij de persoon hoort (ik weet niet of je al eerder een filmpje had gemaakt, maar dit is het eerste filmpje wat ik van je bekijk). Ik snap het vroeg opstaan opzich wel van je, maar zelf vind ik het minder prettig ;).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk filmpje en jeej je hebt mijn vragen beantwoord leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk filmpje Emilia! Zou graag meer filmpjes zien zoals boyfriend tagg of dat je vriend je make up doet ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha leuk om te horen dat je een skaterfase hebt gehad, heb ik ook gehad!:P
    En jaaa cartoon network! Dat was vroeger echt geniaal!
    Je ipad hoesje is ook echt superleuk!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk filmpje! Vind het altijd zo leuk om meer te weten te komen over de persoon achter de blog. En o m g, 5 uur 's nachts opstaan is echt my worst nightmare hahah, nee, daar maak je mij niet blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, vroeg opstaan is een gekke gewoonte! xD Leuke video, geweldig hoe je met enthousiaste spreekt over bepaalde onderwerpen. ^^ Creatieve quote ook lady, goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.