NUMMERZESTIEN - NOOSA

4/21/2013 Pixels By Emilia 21 Comments

English: Today I'm writing about a gift I bought for Mother's Day, but since I got it at a Dutch webshop (the present is from a Dutch brand), I don't think it's necessary to translate it. But if you'd like to read it anyway, you can use the translator in the sidebar!

Dutch: Over een paar weken is het alweer moederdag. Normaal gesproken vind ik het een beetje moeilijk om een cadeautje uit te zoeken (meestal neem ik mijn moeder een dagje mee uit), maar dit jaar kwam mama zelf met een idee: de limited edition moederdag-chunk van Noosa Amsterdam.


Noosa Amsterdam is een merk dat ontwikkeld is door twee reizigers. Ze wilden sieraden creëren die je naar je eigen smaak kunt samenstellen door middel van losse 'chunks'. Chunks zijn een soort ronde drukknoopjes met een patroontje, die je op de armbanden/riemen/slippers van Noosa kunt klikken.

Ter ere van moederdag heeft het merk een limited edition chunk uitgebracht, geïnspireerd op de koningin van England. De chunk heet dan ook 'Queen Victoria'. De beschrijving van de chunk is:
'Victoria, koningin van Engeland, droeg een kanten bruidsjurk als statement om de kantindustrie te stimuleren. Dit gebaar staat voor onafhankelijkheid en kracht.'
De chunk stelt dus een stukje kant voor en zelfs het doosje heeft een patroontje dat is geïnspireerd op kant.



Ik heb de Queen Victoria chunk besteld op Nummerzestien.nl. Hij kost €12,95 en het is een limited edition, dus op = op! De webshop verkoopt trouwens nog een hoop andere leuke chunks (ik zag zelfs een limited edition met een kroontje, speciaal voor Koninginnedag) en ook kleding en accessoires van andere merken.
De service was in ieder geval prima. Als je voor 17:00 uur een bestelling plaatst, wordt je pakketje de dag erna al bezorgd en je kunt het eventueel ook bij een Kialapunt laten afleveren.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Leuk, ik vind die armbanden zo gaaf. Alleen zou ik dan constant bang zijn dat ik t zou verliezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat dacht ik eerst ook! Maar ik heb even gekeken bij de armband van mijn moeder en het zit behoorlijk stevig vast. Ik denk niet dat je snel iets kwijt zou raken!

      Verwijderen
  2. Ah die heb ik er ook op zitten! Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Leuk idee voor moederdag inderdaad :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn moeder vindt die riempjes dus helemaal niks, haha. Moet nog wat verzinnen voor moederdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ze zelf een cadeautje heeft uitgezocht! Ik ben zelf niet zo van de chunks maar ik vind dit wel een mooierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te geven, mijn moeder is altijd best moeilijk met cadeautjes enzo dus ik weet echt niet wat ik moet geven :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi cadeautje voor je moeder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi cadeautje, en een goede service!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook echt nog zo'n armbandje. Ik blijf maar twijfelen omdat ik ook altijd al mijn 2 pandora's om heb! Wat een leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had er nog nooit van gehoord tot dat een vriend van ons een vriendin kreeg die er gek op is. Ik vind het een leuk idee, maar het soort armband is niks voor mij. Ik houd het dan bij Pandora die je ook zelf kan samenstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik heb zelf nu 9 chunks, maar deze is wel heeel leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie chunk! Ik vind het idee van deze sieraden erg leuk, zelf heb ik er geen maar zit er toch aan te denken :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.