IT'S MY BIRTHDAY (+ GIVE AWAY WINNERS)

4/22/2013 Pixels By Emilia 53 Comments


English: Hurray, it's my birthday! I waved goodbye to my teenage years, because I turned 20! I don't have any special plans for today, since it's just a regular school day. Or actually even worse: I have to make an exam. But after that I'll be having dinner with my family and boyfriend, so that'll be nice anyway.

Dutch: Hieperdepiep hoera, ik ben jarig! Vandaag heb ik mijn tienerjaren vaarwel gezegd, want ik ben 20 geworden! Ik heb geen bijzondere plannen voor vandaag, aangezien het een gewone schooldag is. Of eigenlijk nog erger: ik moet een tentamen maken. Maar goed, 's avonds ga ik gezellig eten met mijn familie en vriend, dus dat is dan wel weer leuk.
En wat ook leuk is: de winnaressen van de winacties zijn bekend! Lees dus even verder als je wilt weten of je iets gewonnen hebt.

Ik heb de winnaressen gekozen door lootjes te trekken. Ik wilde het eigenlijk filmen, want de hele tafel lag vol met papiertjes en scharen en pennen en dat zag er heel grappig uit. Maar omdat ik midden in de tentamenperiode zit en gisteren niet thuis was, had ik geen tijd om een filmpje te bewerken. Ach ja, volgende keer beter.
Maar goed, de winnende lootjes waren van....

1: Wit Ernest horloge van Ohsohip.nl - Josephine (van Oohlarouge)
2: Oorbellen + ketting van Piefie.nl - Romy (heeft geen blog)
3: Schakelketting van Ohsohip.nl - Joyce Jeroense (van Joyce Jeroense)
4: Nagellakjes van Miss Sporty setje 1 - Alexandra (van Ilumuoti)
Nagellakjes van Miss Sporty setje 2 - Anna (van Anna Jirina)

Gefeliciteerd allemaal, ik zal jullie straks een mailtje sturen!
Binnenkort komt er weer een nieuwe winactie online, dus als je vandaag niets gewonnen hebt, kun je het volgende keer gewoon weer proberen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

53 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Emilia, ik wens je een fijne dag toe! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteeeeerd lieve Emilia! Maak er een leuk dagje van, <3 Wauw 20 jaar, op naar de dertig ;)(oke nee dan klinkt het oud hahaha). Ik hoop dat je een leuk jaar hebt en alle andere jaren die volgen en natuurlijk dat je veel taart gaat eten, leuke cadeautjes krijgt en een leuke dag hebt!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd en een hele fijne zonnige verjaardag!
    Mooie foto!X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne verjaardag en succes met je tentamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag Emilia! En gefeliciteerd winnaressen van de give-aways :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En succes met je tentamen!

    Wat leuk dat ik gewonnen heb! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals gefeliciteerd! Een hele fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 20ste b-day en congrats winnaressen ^^.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congrats and keep it going! Enjoy today :)

    xo,

    www.b-biche.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOEHOE! HAPPY BIRTHDAY LEUKERD!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy B'day!
    Maak er nog een fijne dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nogmaals gefelciteerd! :D Supertof dat ik heb gewonnen, had al snel het mailtje gezien, maar ga nu mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd dushi, schatje, liefje, lobi alles. Maak er een hele fijne dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag! En bedankt voor de mooie nagellakjes, echt heel leuk dat ik heb gewonnen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je verjaardag! En alle winnaars gefeliciteerd =) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Emilia! En de winnaressen van de winactie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd! Maak er een geweldige, onovertreffelijke en niet te vergeten dag van! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteeeerd! En alle winnaars ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Emilia! ♥ Ik hoop dat je ondanks dat tentamen toch een leuke dag hebt vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd allemaal met jullie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Happy birthday to you, en gefeliciteerd iedereen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb/had je een leuke dag!
    Meiden, jullie ook gefeliciteerd!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteeerd meid! Maak er nog een leuke avond van!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Emilia! Hopelijk ging je tentamen goed en heb je een leuke dag gehad :D

    x Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HAPYY BIRTHDAY EMILIA !
    een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd hihi :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog gefeliciteerd, ik was 21 april jarig, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nog gefeliciteerd, hoop dat je een leuke dag hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben te laat, veel te laat, maar alsnog gefeliciteerd!

      Net als Tessa hoop ik dat je een hele fijne dag hebt gehad...

      X Marjolein - Never Too Polished.com

      Verwijderen
  28. Een beetje veel te laat, maar alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad:D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog gefeliciteerd! En gefeliciteerd aan de lucky winners! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog gefeliciteerd inderdaad! Hoop dat je er iets moois van hebt gemaakt. Leuke foto!! Liefs, Cherelle.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.