INSTAPOST #9

4/26/2013 Pixels By Emilia 21 Comments

Duckfaces in the sun / My mum bought some pretty flowers again / A macaroon shop in France, some summers ago


The harbor where we took outfit pictures / At a gig of my Boyfriend's band / Gorgeous nail polish that I got at an event

Michael loves me / Birthday card + presents from cutie pie Esmay / Perfect after-yoga drink

A friend got me this a-ma-zing YSL lipstain for my bday / Smoothies at a lifestyle market / Time for some drinks in the sun

English: Woohoo, the three weeks of exams are finally done! Time for some fun now. Today I'll have to work, after that Michael is coming over to my place and in the afternoon it's time for some bikram yoga again. Tonight I might go to a dinner party at a friend, if I've got some time (and energy) left by then. Saturday I'm going to the Beautygloss Party (anyone else going?) and Sunday I'll be celebrating my birthday with my family. Sounds perfect to me! Do you have plans for the weekend?

Dutch: Woehoe, de tentamens zijn eindelijk klaar! Tijd voor leuke dingen. Vandaag moet ik eerst werken, 's middags heb ik met Michael afgesproken en daarna is het weer tijd voor bikram yoga. Vanavond ga ik misschien naar een dinertje bij een vriend, als ik dan nog tijd (en energie) overheb. Zaterdag ga ik naar de Beautygloss Party (wie gaan er nog meer?) en zondag vier ik mijn verjaardag met de familie. Een heerlijk weekend voor de boeg dus! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Ahhh YSL lipsticks zijn zo mooi! Wat lief dat je die kreeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi cutie pie! Wat ben jij????? :D:D
    Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga helaas niet naar BG party door me examens, maar have fun!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Morgen! Morgen! Morgen! Ik heb er zo veel zin in ! Zie je dan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Veel plezier op het BG-feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke instaposts! :D Heerlijk zomers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's weer! Ik ben helaas niet bij de BG party vanwege m'n examens *boehoeee*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's en, awww dat shirt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah, ik wilde ook naar de Beautygloss party maar heb geen kaartje :(



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, leuke foto's Emil! :D Oja, je kaartje voor je b'day is onderweg.. er is iets vertraging. :')))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yaaaay, fijn dat je tentamens over zijn! Geniet morgen van de Beautygloss Party, ben zeer benieuwd hoe je het hebt ervaren. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijn gevoel als de tentamens voorbij zijn he? Alsof er een rots van je schouder afvalt, vind ik altijd. En dan heel veel leuke dingen doen inderdaad, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke bloemen & nagelak! Wat lief van je moeder! Fijn weekend...

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's!
    Yumm die smoothies zien er lekker uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke post, het ziet er echt lekker zomers uit op je foto's c:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke kiekjes! Ik moet vanavond naar een optreden van mijn vriend zijn band hihi. :D Die lipstain is prach-tig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.