INSTAPOST #8

4/10/2013 Pixels By Emilia 34 Comments

Love 'my' city (Rotterdam) / I tried fake shrimps, pretty good! / A golden oldie with the boyfriend

I brought some flowers from work / Bikram yoga (yoga in 40°C/105°F) with Anne Lien / Baby sitting with this fluffy friend

Had to finish a big paper for school, glad it's done now / A friend cut my hair (thanks Suk!) / Soy chai on my way to an event

My mum made a lovely bouquet / The train station right behind my school / Our typical Sunday breakfast

English: Here's a little peek into my life in Instagram pictures again. I haven't been really busy lately, but that'll change soon, since the two upcoming weeks are filled with exams (unfortunately) and fun things (luckily).
On Thursday I have an exam and after that I'm going to a press event, which I'm really looking forward to. Furthermore I'm having my birthday this month, I'm going to a dinner party at a friend's, I'm going to one of the gigs of my boyfriend's band, I'm going shopping with my mum and so on. Yes, April is going to be a lovely month!

Dutch: Hier is weer een kijkje in het deel van mijn leven dat staat vastgelegd op Instagram. Ik heb het niet heel druk gehad de afgelopen tijd, maar dat gaat snel veranderen, aangezien de komende weken gevuld zijn met tentamens (helaas) en leuke dingen (gelukkig).
Donderdag heb ik mijn tentamen acné en daarna ga ik naar een pers-event, daar heb ik heel veel zin in. Verder ben ik deze maand jarig, ga ik naar een optreden van de band van Michael, staat er een etentje bij een vriend op de planning, ga ik gezellig shoppen met mama en ga zo maar door. Ja, april wordt een leuke maand!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Instagram is echt verslavend! Leuke foto's!
    Heel veel succes met je tentamen en alvast Gefeliciteerd!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en grappig die met jou en je vriend :) Succes met je tentamens nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Alvast succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Foto 1, 3 en 6 zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Ik volgde je al op instagram :) Succes nog met je tentamens. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Nu krijg ik heel erg zin in Starbucks. Heel veel succes alvast met je tentamens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettende leuke foto's!
    Die garnalen zien er yummeh uit, en starbucks :D Lekker.
    Succes met je tentamens ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke foto's! Vind vooral de 1e erg gaaf!

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke foto's! Wat een lieve kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap dat je aan Bikram Yoga doet, ik zou echt sterven in die hitte, zeker als je dan ook nog wat uit moet voeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te zien! Je gaat morgen naar Coty of niet? Ik wil zo super graag, omdat er zoveel leuke mensen komen, maar ik zit midden in mijn herkansingen deze week, dus dat kan niet. Ik baal echt ontzettend. Heel veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, klopt! Wat jammer dat je er niet bij kan zijn, was leuk geweest om je weer even te zien!
      Heel veel succes met je herkansingen in ieder geval. :)

      Verwijderen
  12. Oeeeeh die garnalen zien er lekker uit haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die neppe garnalen zien er heel goed uit :) En jeetje.. Bikram yoga! Lijkt me echt stikheet en vermoeiend haha. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's weer om te zien! Ik vind vooral die foto met je vriend heel leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeele leuke foto's! Vooral die van jou en je vriendje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, lovely pictures weer! :) Fake shrimps? No way? Dat is best een geweldige uitvinding. :') Woop, nice dat een vriendin gewoon je haar knipt, I like!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, tof hé? Ze zijn van soja gemaakt, ik was ook helemaal verbaasd toen ik ze zag liggen haha.

      Verwijderen
  17. Dat ziet er leuk uit, mooie foto's ook eigenlijk! Wat grappig van de fake shrimps.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke diary! De foto van jou en en je vriend is heel leuk! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I like je instagram foto's en vooral die met je vriend, obviously! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had ze al gezien, leuke foto's!
    En veel plezier deze maand!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's! Die zondagse ontbijtjes hebben wij ook altijd, geweldig vind ik dat. Ik ontbijt dan ook heel graag, dus zondag is echt de ideale gelegendheid daarvoor mhhh! Veel plezier met alle leuke dingen die je gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuke foto's! Ik ben alleen nog maar naar Amsterdam geweest, maar wil dringend ook is naar Rotterdam, schijnt dat je er zo leuk kan shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke foto's! Succes met je tentamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben gek op bloemen, foto 4 is dan ook echt super

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.