HAPPY THOUGHTS #2

4/28/2013 Pixels By Emilia 37 Comments


English: About a half year ago I posted a happy list on my blog and since that actually made me happy, I thought I'd do it again. Read more to get to know what really makes me happy!

Dutch: Vorig jaar heb ik wel eens een 'happy list' (lijstje met dingen die me blij maken) gepost en omdat ik daar erg vrolijk van werd, leek het me leuk om te dat weer eens te doen. Welke (kleine) dingetjes maken mij nou écht gelukkig?


English: Spring! It might not really feel like spring yet, but I've already spotted little lambs and chicks, so that's a good start. Plus, it's less stormy outside, the temperatures don't hit zero anymore (at least at daytime) en even the sun shows her beauty every now and then. Love it.

Dutch: De lente! Het voelt misschien nog niet helemaal als lente, maar ik heb al lammetjes en kuikentjes gespot en dat vind ik leuk. Het waait minder hard, het kwik daalt (overdag) niet meer onder nul en de zon komt af en toe achter de wolken vandaan. Heerlijk!


English: Spontaneous whatsapp-messages. A friend let me know that a vegan snackbar just opened it's doors right behind my school and another friend (Esmay) sent me a message to tell me I should upload more videos on youtube. Pretty sweet, right? Knowing someones thinking about you is such a lovely feeling.

Dutch: Onverwachte whatsapp-berichtjes. Een vriendin liet me weten dat er een vegetarische/veganistische snackbar vlakbij mijn school is geopend en Esmay stuurde een berichtje alleen om even te laten weten dat ik vaker filmpjes moet uploaden. Super lief, toch? Zo leuk om te weten dat er iemand aan je denkt!


English: Sports! Now that the wheather is being better, I love to go outside more often. I cycle everywhere I have to go, last week I went running 6km and I can't wait to go skating or swimming again. I have no idea where al the energy comes from, but I guess it's because spring is in the air.

Dutch: Sporten! Nu het weer steeds beter wordt, vind ik het heerlijk om veel buiten te zijn. Ik pak zo vaak mogelijk de fiets, ik ben weer eens gaan hardlopen en ik kan niet wachten om m'n skates waar aan te trekken of lekker te gaan zwemmen. Heerlijk, zoveel energie!



English: Fruits! I'm a real fruit lover and I could eat it all day long. You might think it's weird to put fruits on a 'happy list', but seriously, a big bowl of fresh fruits can really get me happy.

Dutch: Fruit! Ik ben echt een fruitliefhebber en ik zou het dan ook de hele dag door kunnen eten. Misschien een beetje raar om het op mijn 'happy list' te zetten, maar ja, ik kan heel vrolijk worden van een goedgevulde fruitschaal.


English: Flowers! I think a nice bouquet can make a whole room look colorful. Luckily my mum thinks the same about that. She made some lovely flower arrangments to brighten up our living room.

Dutch: Bloemen! Ik vind dat een mooi boeket een hele kamer mooi en kleurrijk kan maken. Gelukkig denkt mama daar hetzelfde over als ik en heeft ze de huiskamer opgefleurd met meerdere bloemstukken.



English: New, untouched make-up products. I love to try some new product for the very first time. Especially when it turns out to be lovelier then I wished it would be. Like the blush I ordered on Topshop, in the picture above

Dutch: Nieuwe, onaangeraakte make-upproducten. Ik vind het altijd zo leuk om een product voor het eerst te gebruiken! Vooral als het product dan ook nog eens ontzettend fijn en mooi blijkt te zijn. Zoals de blush hierboven, die een tijdje terug ik op Topshop had besteld.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

37 opmerkingen:

  1. leuk lijstje! Ik vind Whatsapp echt een geweldige uitvinding, handig voor huiswerk en toetsen, socializen. Ik krijg ook vaak lieve berichtjes, zo leuk♥♥
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk lijstje, ik heb nu heel veel zin om te skaten woehoew! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje! Ik heb dezelfde mobiel haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet nu ook echt van de lente en fruit! Mmm heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn lijstje! Die rode bessen zijn inderdaad heerlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk lijstje!
    Weet je wat heerlijk is bij die besjes? Kwarttaart van griekse yoghurt!
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk lijstje! Ik kan me er helemaal in vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met je lijstje eens!<3 Vooral de lente en fruit, YUM! En sushi, hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke lijst! Ik word helemaal vrolijk van zonnestralen, sporten en heerlijk eten hihi! Ik moet ook weer eens mijn skates uit de kast halen en wat vriendinnen optrommelen om samen lekker een rondje te skaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk lijstje! Oh ik word ook helemaal vrolijk van die heerlijke lente - denk aan zon, bloemen en heerlijke Hollandse aardbeien...
    Liefs, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh ja die dingen maken mij ook blij! En nieuwe make-upproducten blijven altijd leuk..Ze staan dan zo te loeren haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier word ik ook blij van! Vooral van Whatsapp, ik ben echt verslaafd aan Whatsapp haha, en nieuwe make-up, om dan de eerste keer je vingers erin te mogen zetten, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaaa, onaangeraakte make-up producten! Net zoals de eerste zijn in een pindakaas pot of een pakje boter. Hihi, feels good. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk artikel! Ik ben ook zo gek op fruit en onaangeraakte make-up producten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hmmm ik zie aalbessen! Heerlijk ^^.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk artikel! Het zijn van die kleine dingetjes enzo :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke lijst! Ik ben echt heel benieuwd naar die vegetarische snackbar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk lijstje! Ik hou ook heel erg van fruit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wou dat ik van bloemen kon genieten, maar ik merk ze meestal pas op als ze al verwelkt zijn.. Daarom kijk ik liever naar foto's van bloemen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk artikel en mooie foto's. Ik vind ook leuk om te sporten :)

    xx
    Lemiza
    http://www.styleandmetric.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om te lezen en de foto's zijn erg leuk erbij!

    Ik word ook echt blij van de lente en sporten :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk lijstje! Ik ben ook gek op skeeleren vooral als het lekker weer is!

    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk om te lezen! Ik word ook super blij van de lente, ik heb vandaag nog lekker met een kopje koffie in de zon gezeten. Weet je wat ik wel enigszins teleurstellend vond? Dat ik mijn naam nergens kon ontdekken in het lijstje met dingen die jou blij maken. Jammer hoooooor. (Grapje, lobi.)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik snap je helemaal, lente maakt ons net wat vrolijker! En door het warmere weer krijg ik meer zin in fruit, win win situatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige foto's vooral die blush. Mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik lees 't nu pas (vakantie, checkte geen blogs), en aahw <3! Tuurlijk denk ik aan jou Emielll!
    En ik vind je happy things lijstje mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk artikel dit! Ik begon helemaal te watertanden bij het zien van de foto van de rode bessen. Nom! Fruit is voor mij ook een moment van happyness, net als onverwachte berichtjes. Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.