GUESS 'GIRL'

4/15/2013 Pixels By Emilia 33 Comments

English: I believe I haven't written about fragrances before, but last Thursday I got this perfume that I'm so enthusiastic about, that I thought it deserved an article on my blog. It's the newest eau de toilette from Guess and it's called 'Girl'.

Dutch: Ik geloof dat ik nog nooit over parfum heb geschreven, maar afgelopen woensdag heb ik een luchtje gekregen waar ik zó enthousiast over bent, dat ik vond dat het een eigen artikeltje verdiende. Het is de nieuwste eau de toilette van Guess, genaamd 'Girl'.


English: The bottle is extremely girly. Usually I don't really like perfume bottles with a big, plastic cap, but in this case I actually think it's cute.

Dutch: De verpakking is lekker meisjesachtig. Normaal gesproken val ik totaal niet op parfumflesjes met zo'n grote, plastic dop, maar bij deze flacon vind ik het stiekem wel leuk.


English: But what it's all about: what does it smell like? I'm not an expert in describing fragrances, but I can tell the smell is super sweet and fresh and citric. In a good way!
I thought the smell contains bergamot orange, raspberry, vanilla, sandalwood an melon. Almost sounds like a lovely, fruity dessert.

Dutch: Maar waar het natuurlijk om gaat: hoe ruikt het? Ik ben niet zo'n expert in het beschrijven van geuren, maar het luchtje is heerlijk fris en citrusachtig en zoet. Niet zó zoet dat je tanden ervan breken, maar wel zoeter dan de meeste luchtjes die ik bezit.
Ik geloof dat het geurtje onder andere bergamot, frambozennectar, vanille, sandelhout en meloen bevat.



English: And the price is fine as well. The suggested retail price for a 30ml bottle is €33, the 50ml bottle costs €46 and the 100ml bottle will be sold for €56.

Dutch: En die prijs? Die is ook prima. Voor een flacon van 30ml is de adviesprijs €33, voor 50ml betaal je ongeveer €46 en de flacon van 100ml kost €56.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

33 opmerkingen:

  1. Deze lijkt me erg lekker, en ik vind het flesje er super leuk uitzien!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad Superlekker! :)
    De combinatie fris en warm vind ik perfect, En de flacon is gewoon te pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig flesje! Wel jammer dat 'ie zo duur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me heerlijk, wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat een super mooi flesje! Ziet er heerlijk en zomers uit, ik ben erg benieuwd. Hele mooie foto's heb je trouwens genomen.

    xx

    Style of Purity

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De flacon is super mooi! Ik vind de meeste Guess geuren erg lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind parfum best prijzig en ik denk dat ik echt een heel zuinig type ben maar binnenkort wil ik graag eens wat meer geld uitgeven aan een parfum. Deze ga ik even ruiken (dit klinkt raar haha), ik houd wel van zoete geuren. Oke deze reactie is nogal onduidelijk, deze geur staat op het lijstje waar ik naar wil kijken. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lijkt me best lekker! :D 't Flesje vind ik ook pretty, lekker girly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig flesje! Lijkt me een heerlijke geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er lekker uit, ik ben nu ook benieuwd naar de echte geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er lief uit! Ben benieuwd! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me een erg lekker geurtje! leuke flacon ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HIJ IS ZO LEKKER. Want ja, ik heb hem ook en ja, ik ben ook heel enthousiast. Dat was mijn uitbarsting weer, fijne maandag toegewenst enzo 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me een heerlijk geurtje! En best wel goedkoop ook :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie hier vaker recensies over ... Ik ben benieuwd ^^

    Www.xmybeatifullifex.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik rook hem laatst bij de drogist, heerlijk is hij!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me een heel lekker geurtje!



    www.style-chameleon.com

    NAIL BRACELET GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij lijkt me erg lekker, de flacon ziet er in ieder geval al super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lijkt me heerlijk! De prijzen vallen idd heel erg mee! Ik ga heb even ruiken in de parfumerie als ik daar ben. xliefss

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het flesje is echt heeel schattig! Past ook wel bij het citrusachtige en zoete wat je beschrijft!
    Ik denk dat dit geurtje niks voor mij is, ik vind bij mij de wat zwaardere en niet zoete luchtjes lekkerder:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super schattige flacon, ben benieuwd hoe die ruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's! Hij is inderdaad echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige foto's heb je er van gemaakt! Ik raak stiekem wel nieuwsgierig naar de geur! De geurnoten verdienen namelijk bij mij al wel een puntje, heerlijk. Je hebt het goed beschreven voor een eerste keer & damn, de prijs is ook niet geweldig duur. Extra fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.