CASUAL FRIDAY

4/06/2013 Pixels By Emilia 43 Comments




English: I wasn't actually planning on posting this super boring and casual outfit, but when a friend offered me to take some pictures I couldn't say 'no'.
This is what I wore yesterday (Friday, hence the title) when I had to go for school for 10 seconds. I only had to get an injection against hepatitis, which is obliged for my study. That's why I wore this extremely comfy blouse. I only had to unbutton my shirt to get the injection, in stead of taking it off. Smart thinking, right?
Do you have plans for today? My boyfriend is coming over and tonight I'll be babysitting at my neighbors. And now I have to go to my job at the greenhouse. Have a nice weekend!

Dutch: Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om deze super saaie en casual outfit te posten, maar toen een vriendin vroeg of ze foto's moest maken, kon ik natuurlijk geen 'nee' zeggen.
Dit droeg ik gisteren (vrijdag dus, vandaar de titel), toen ik voor 10 seconden naar school moest. En nee, dat is niet overdreven. Ik moest alleen even een injectie tegen hepatitis te halen voor mijn opleiding en toen mocht ik alweer weg. Daarom droeg ik deze comfy blouse. Ik hoefde alleen een paar knoopjes los te maken voor die prik, in plaats van mijn hele shirt uit te doen (zoals de vorige keer). Best goed over nagedacht, vond ik zo.

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik moet vanavond oppassen bij de buurjongens en vanmiddag komt Michael even langs. En nu moet ik snel naar mijn werk in de kas. Fijn weekend!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

43 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit (:! Je hebt idd goed nagedacht over je kleding keuze met die prik! Ik vind het altijd zo vervelend als je dan veel kleding uit moet doen voor zo'n prikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leuke outfit! Zo'n hepatiitisprik doet trouwens echt pijn vind ik haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. naar je werk in de kas, haha?

    leuke outfit, het moet niet altijd even speciaal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik werk in een kas! Ik pluk bloemen haha. En dankjewel! :)

      Verwijderen
  4. Leuke outfit! En leuke schoentjes haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent zo mooi meid! Ik vind de outfit echt heel leuk.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha slim, een blouse bij prikken! Wij hebben een paar keer een vaccinatie thuis gehad, best handig. Ik vind je schoenen trouwens echt geweldig. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Je bent inderdaad een prachtige meid! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit! Ik vind je tas en schoenen heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit, vooral je laarsjes vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke outfit, as always haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niks saai! Ik vind hem super tof en inderdaad lekker casual! Je laarsjes zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. great outfit honey!
    Follow each other on bloglovin to stay in touch?
    MaryFashionLove
    MaryFashionLove on Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je casual outfit juist wel leuk. Handig dat je alleen wat knoopjes los hoefde voor de prik. Nee zeggen kan soms zo moeilijk zijn, maar gelukkig was het dit keer niet erg, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je laarsjes echt heel leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaa tof, vooral leuk met het blouseje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wou dat wij dat ook hadden, 10 seconden naar school! xD Vorige keer moesten wij ook zo'n prik krijgen en konden we ons om 9 uur melden en rond 11 uur ofzo begon school pas weer. Lekker geregeld weer.. ¬¬ En dan ook tot een uur of 4 les hebben. Hufters. xD Smart om zo'n losse blouse aan te doen, ondanks dat je er casual uitzag, vond ik het nog steeds prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lekkere comfy vrijdag outfit... ziu ik zo kunnen dragen.
    Ik kende je blog nog niet; maar hijs tof! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit en je laarsjes zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die schoentjes maken elke outfit fashionable. Waar zijn ze van?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je kan mijn flat in de achtergrond zien! hoe gaaf! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. You look adorable!
    Great outfit! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt altijd gave outfits! Deze is ook weer heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha lekker stom dat je voor een paar seconden naar school moest. Maarrrr, wel leuk dat je vriendin aan je vroeg of ze foto's van je moest maken! Had ik maar zon'personal fotograaf :P Toffe outfit, weer helemaal Emilia proof!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hartstikke leuke outfit!
    Ik wil ook wel zo'n person fotograaf, haha!
    je hebt een leuk blog! Wil je ook een keer een kijkje nemen op de mijne?

    Lots of love,
    Suzanne
    www.s-diary.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind je outfit een hele mooie uitvoering van casual. :) Wel handig een blousje als je een injectie moet inderdaad! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Simpel maar juist fijn. Best balen dat je alleen voor dat naar school moest, maar nu ben je er vanaf.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het best een leuke outfit :p

    En wat voor opleiding doe je dan dat je die vaccinatie moest halen?



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe huidtherapie! We moeten die inenting halen, omdat we ook met naalden werken. En dankjewel! :)

      Verwijderen
  28. Die outfit ziet er helemaal niet saai uit!! Waarom zou een blogger altijd super speciale foto's op zijn blog moeten zetten? Je mag toch ook gewone outfits dragen want die horen ook bij de persoon achter de blog. Maar wat ik dus wou zeggen is dat ik het wel een zeer geslaagde outfit vind, dat zijn tenminste kleren die iedereen draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk maar naar al die populaire bloggers, wie draagt er nu zo'n kleren in het dagelijkse leven.
      Liefs

      Verwijderen
  29. Echt een heerlijk outfit! Vind je blouse erg tof :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuke outfit simpel maar toch leuk:D check mijn blog? http://heartedcandy.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke oufit! waar heb je je jas vandaan gehaald? Ben al eeuwen opzoek naar zo'n perfect jas! xx Sue

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.