BUDGET TIP #3 – NYC BIG BOLD CURL MASCARA

4/25/2013 Pixels By Emilia 22 Comments


English: I found a new cheap make-up product that I really like, so here's another budget tip!
I've been using the same Max Factor Mascara for 5 years now (I think I bought at least ten of them, during those years), but since I discovered the NYC Big Bold Curl I've been using it every day. So I thought it's definitely worthy of a review.

Dutch: Ik heb een nieuw, goedkoop make-upproduct gevonden dat ik heel fijn vind, dus hier is weer een budget tip!
Ik gebruik al zo'n 5 jaar dezelfde mascara van Max Factor (ik denk dat ik er in al die jaren een stuk of 10 heb versleten), maar sinds ik de NYC Big Bold Curl heb ontdekt, heb ik die elke dag gebruikt. Daarom vond ik dat het wel een review waard was.

English: The NYC Big Bold Curl promises up to 12 x more volume and up to 99% more curl. Big promises, NYC! I have short and straight lashes. Extremely straight. Most mascaras don't stand a chance, they never curl. So, I was a little sceptic when I started testing this mascara. But I have to say I'm surprised, in a positive way!

Dutch: De NYC Big Bold Curl belooft tot 12 keer meer volume en tot 99% meer krul, dat is nogal wat! Ik heb van mezelf redelijk korte, kaarsrechte wimpers. Zó kaarsrecht, dat de meeste mascara's geen schijn van kans maken om ze ook maar een beetje omhoog te laten wijzen. Ik was dan ook best sceptisch toen ik deze mascara testte, maar eerlijk is eerlijk, ik was positief verrast!



English: Notice how short my natural lashes are? On the left picture you can hardly see the ends of my lashes! On the picture in the middle I applied 1 layer of mascara and on the last picture 2 layers. I think it's a big difference! Especially for my short, straight lashes this result is quite unique.

Dutch: Zie je hoe kort mijn natuurlijke wimpers zijn? Op de linker foto zie je de uiteinden van mijn wimpers nauwelijks! Op de tweede foto draag ik 1 laagje mascara en op de rechter foto 2 laagjes. Ik vind het verschil behoorlijk groot! Zeker voor mijn korte, rechte wimpertjes is dit resultaat uniek.



English: Calling the applicator huge, would be an understatement. Seriously, it's gigantic! It's something you have to get used to, but when you know how it works, you'll love it. I do think it works nice and fast.

Dutch: Het is een understatement om het borsteltje enorm te noemen. Serieus, het is gigantisch! Dat is iets waar je wel even aan moet wennen, maar als je het eenmaal doorhebt, wil je niet meer anders. Ik vind het in ieder geval heel fijn en snel werken.



English: I can't come up with a negative thing about this mascara. I didn't spot any clumps and you won't create spider lashes with this product. And there's nothing bad about the price as well: for only €3,99 this mascara can be yours!

Dutch: Een minpuntje zou ik niet zo snel kunnen noemen. Het klontergehalte van de mascara is extreem laag en spinnenpoten zul je er niet snel mee creëren. En over de prijs valt ook niet te klagen: voor €3,99 is deze mascara van jou!
(Verkrijgbaar bij de filialen van Kruidvat waar NYC wordt verkocht.)

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

22 opmerkingen:

  1. Wow, die mascara ga ik zeker kopen ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeh die klinkt fijn, ik gebruik ook al jaren max factor maar de prijs is zo jammer he! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vind ik ook! Max Factor heeft geweldige mascara's, maar helaas wel een beetje duur.

      Verwijderen
  3. Ziet er goed uit! En een fijne prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze nu ook op (met die nieuwe van Rimmel) en ik vind 'm inderdaad ook superfijn! Mijn wimpers zijn echt superlang en volumineus (?) haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's, fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne review!
    Ik vind hem echt superfijn. En love de borstel haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij werkt nyc bij iedereen behalve bij mij haha. Hoor er veel goede verhalen over maar op mijn ogen is het niet veel soeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind NYC altijd hele fijne mascara's hebben!
    En altijd voor een klein prijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij lijkt erg goed! Ik heb NYC nog nooit uitgeprobeerd, maar ben erg benieuwd.

    xx

    Style of Purity

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verschil, klinkt erg fijn! Ik vind 'm er wel een klein beetje klonterig uitzien trouwens, hmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, hij maakt je wimpers inderdaad wat langer, lift te boel en bigass lashes! Love them. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij is hij wel fijn! Maar ik heb nu echt een hele fijne mascara die ik voorlopig nog even niet wil inruilen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben momenteel fan van die van Essence! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb net zoals jij ook korte wimpers van nature, dus deze lijkt me heel erg fijn! Ik had onlangs een nieuwe mascara gekocht waar ik echt niet tevreden van ben, dus nu heb ik deze aangeschaft. Hopelijk bevalt hij me ook zo goed als jou! Ik heb hem even opengedaan en het borsteltje is inderdaad echt wel huge :')

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Handig om te zien,
    ik gebruik er nu een van Clinique!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lijkt me een fijne budget mascara!
    Prachtige blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.