BUDGET TIP #2 - MISS SPORTY DR. BALM

4/11/2013 Pixels By Emilia 28 Comments


English
: I've got a budget make-up tip again! Miss Sporty, a very very cheap brand, has these lovely lip balms that I really wanted to share with you. They're called 'Dr. Balm' and they cost €1,99 each.

Dutch: Ik heb weer een leuke budget tip voor jullie! Miss Sporty, een goedkoop make-upmerk dat veel van jullie wel zullen kennen, heeft een paar lippenbalsems in het assortiment, die ik ontzettend fijn vind. Ze heten 'Dr. Balm' en kosten €1,99 per stuk.



English: As you can see, I've got three different lip balms. They don't have names but numbers, I've got the 01, 02 and 05. Both three balms smell/taste exactly the same (sugar sweet, love it!), but the colors are different.
The lightest one (01) leaves a baby pink glow on your lips, hardly noticeable though. The other two balms are a bit more pink, but just a little bit. The colors are so subtile, that it was hard to show it in pictures. That's why I didn't add swatch pictures.
But believe me, they're good. They give your lips a healthy look and make them feel soft. Plus, they stay on your lips for a pretty long time. Exactly what lip balms are meant to do. And I don't mind that they don't leave that much color on my lips, because after all, they're not called 'lipsticks'.

Dutch: Zoals je kunt zien, heb ik de lippenbalsem in drie verschillende kleuren, namelijk 01, 02 en 05. Ze smaken/ruiken alledrie precies hetzelfde (heerlijk zoet!), maar de kleuren zijn allemaal anders.
De lichtste (01) laat een licht babyroze gloed achter op je lippen, terwijl de andere twee balsems je lippen een beetje een roze tintje geven. Maar de kleuren zijn zó subtiel, dat het op foto's niet te zien was. Daarom heb ik ook geen swatches bij dit artikel gedaan.
Ik vind de balsems fijn, omdat ze je lippen er verzorgd uit laten zien én zacht aan laten voelen. Ook blijven ze behoorlijk lang op je lippen zitten. Precies wat lippenbalsems horen te doen. En dat ze niet zoveel kleur afgeven vind ik absoluut niet erg. Als ik een felle kleur op mijn lippen wil, dan grijp ik toch eerder naar een lipstick.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. Ziet leuk uit, maar toch grijp ik altijd weer naar mijn vaseline haha, hoeveel lippenbalsems ik ook heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt goed! Die geur lijkt me ook wel lekker, ik hou van zoete geuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verpakkingen vind ik zo ongelooflijk schattig :-) Lijken me heerlijke balsems. Fijn dat er een ietsie pietsie kleurtje aanzit:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er mooi uit! (: ik heb nog nooit was van Miss Sporty geprobeerd eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel schattig uit :)De geur lijkt me lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die ga ik eens proberen! Ik ben verslaafd aan lippenbalsem, en met een subtiel kleurtje is het alleen maar perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wauw die donkere ziet er mooi uit! Ben benieuwd hoe het er op de lippen uitziet:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien ze er mooi uit! Ik ben nog op zoek naar een leuke lippenbalsem die eens "wat anders" is, misschien deze eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit ben benieuwd!:d voor die prijs maar eens proberen.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende lipsticks! Op één of andere manier doen ze mij denken aan de mierzoete labello's met een aardbeien smaakje. Jammer dat ze geen kleur afgeven, want dan zou je ook een hip kleurtje on tha lips hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vond de verpakking erg leuk maar qua werking viel het mij een beetje tegen, pak wat dat betreft liever mijn tbs sheabutter lipbutter:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga die donkere denk ik eens kopen, zag er mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zien er wel mooi uit, maar ik gebruik eigenlijk altijd een kleurloze labello en anders een lipstick :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klinkt wel fijn, misschien ook eens proberen in plaats van de blanco labello?
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zien er erg leuk uit, maar in de buurt waar ik woon is het erg moeilijk om Miss Sporty te vinden. Dus ik ga het maar bij mijn labello houden. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke review!! Ik vind de dopjes ook erg leuk, haha. Denk dat ik ze toch echt even moet uitproberen.

    xx

    Style of Purity
    PLEASE VOTE FOR ME IN THE BLOGGER BATTLE

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah die zien er heel erg leuk uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zien ze er schattig uit! Ik ben erg benieuwd naar deze lippenbalsems. Kopen, kopen, kopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van die getinte lippenbalsems vind ik altijd mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zien er mooi uit. Ik draag altijd liever lippenbalsems dan lipstick haha!

    Liefst, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Misschien is dit wel de oplossing voor mijn lipstick fobie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die lijken me heel fijn!

    Voor dagelijks gebruik vind ik het fijn om van die subtiele kleurtjes te dragen.



    www.style-chameleon.com

    NAIL BRACELET GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Klinkt als fijne balms voor dagelijks gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.