YOU PROBABLY DIDN'T KNOW #3

3/26/2013 Pixels By Emilia 31 Comments


Dutch
: Klik op 'Read more' voor de Nederlandse tekst.


Part 3 of the facts you probably didn't know about me. Hope you like it!
1. I hate nail polish. Or well, I hate that it takes so long till it's dry, I hate that it gets ugly throughout the day and I hate that it might match your outfit on day one, but looks terrible with your outfit on day two. I do think it looks pretty on other people though.
2. My favorite chocolate is dark chocolate. I'm not a milk chocolate lover and I think white chocolate isn't even real chocolate. That last one even makes me feel a little sick. But I'm lucky, since dark chocolate is mostly vegan and milk and white chocolate aren't!
3. This might sound paranoid, but when I go sleeping, I remove all the plugs of my electronics from the power sockets. I don't even know why, but I guess I'm afraid they would cause an electrical breakdown or something.
4. I always cut the labels off my clothes. Just because I don't like them being itchy.
5. I'm a total disaster when it comes to applying mascara. I mess it up every day. I always have to rinse some mascara off my eyelids or dark circles. And that one day that I don't mess it up myself, I have to sneeze and it gets all ugly anyway.

Dutch: Deel 3 van de 'You probably didn't know'-feitjes. Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden!
1. Ik háát nagellak. Of nouja, ik haat dat het zo lang duurt voordat het droog is, ik haat dat het na een dag lelijk wordt en ik haat dat het de ene dag heel leuk bij je outfit staat, maar de volgende dag ineens vloekt. Bij anderen vind ik het meestal hartstikke leuk staan trouwens.
2. Mijn favoriete chocola is pure chocola. Melkchocola vind ik al een stuk minder en witte chocola vind ik eigenlijk niet eens chocola. Daar word ik zelfs misselijk van. Gelukkig maar, want melk en wit zijn bijna nooit vegan, dus eigenlijk kan ik alleen maar pure chocola eten!
3. Noem me paranoïde, maar voordat ik ga slapen trek ik álle apparaten in mijn slaapkamer uit het stopcontact. Ik weet zelf eigenlijk niets eens waarom. Misschien omdat ik bang ben dat er anders kortsluiting ontstaat (zoals je misschien wel weet ben ik extréém bang voor vuur).
4. Als ik nieuwe kleding heb gekocht, knip altijd de labeltjes eruit. Gewoon, omdat die kriebelen.
5. Ik knoei altijd met mijn mascara, ik moet elke dag wel wat zwarte vegen van m'n oogleden afhalen als ik net mijn mascara heb aangebracht. En als ik een keertje niet ben uitgeschoten dan gebeurt er wel iets anders, waardoor het er alsnog niet uitziet. Dan moet ik bijvoorbeeld niesen. Niet leuk.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lijstje! Wat goed dat je alle stekkers uit het stopcontact haalt! Scheelt ook weer op de energie rekening hihi (:! Wel veilig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke editie weer! Ik wist dat je nagellak "haatte" én dat je alleen pure chocola eet. De rest dan weer niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, grappige weetjes! Die ergernissen heb ik ook wel met nagellak, maar ik draag het toch!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke weetjes! Ik knip ook zo goed als altijd de labeltjes er uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha alle stekkers uit je stopcontact xD maar ik snap wel dat je dat doet als je bang bent voor vuur, dan zou ik het ook gewoon doen

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige weetjes! Ik moet ook echt bijna altijd niezen nadat ik mijn mascara heb aangebracht, zitten die akelige zwarte mascara strepen weer boven en onder mijn ogen. -x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken het mascaraprobleem, haha.
    Op een of andere manier gaat het vaak op mn handen
    en dan heb ik dat niet door en zit ik vervolgens weer aan mn gezicht,
    hup zwarte wang.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is zoo herkenbaar! Ik kan me er helemaal in vinden haha. Ik haat het ook dat nagellak altijd zo lang duurt met drogen, hou alleen van Pure chocolade (<3!), knip de labeltjes eruit en knoei al-tijd met mijn mascara haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha mascara is ook eigenlijk maar een stom make-upmiddel he! Jammer dat het zo mooi staat..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, niesen als je net je mascara op hebt gedaan! Ik ken het! :p



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke weetjes! Ik ben ook véél te ongeduldig voor nagellak, maar heb wel een redelijk grote collectie, hihi. En ja, niezen na je mascara is héél irritant, haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te lezen! Nu je het zegt, ik heb je nog nooit op een foto met nagellak gezien. Melkchocola is mijn favoriet, maar puur staat wel op twee. Wat in godsnaam zit er in melkchocola wat niet vegan is? En mascara, ja, dat is gewoon moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou juist heel veel van witte en melk chocolade haha. Dat van die nagellak herken ik wel. Ik vind het wachten zo irritant en ze zijn nooit helemaal perfect, omdat je altijd wel ergens tegenaan stoot. Ik moet ook elke dag allemaal vlekjes boven mijn ogen weghalen, ik ben echt een kluns in mascara aanbrengen. Echt een leuk berichtje, hihi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niets boven pure chocolade. Hoe puurder hoe beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke weetjes :) Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vond vroeger witte chocola het lekkerst, maar vind dat nu ook echt niks meer. Ik hou het bij melk want puur vind ik toch niet zo geweldig. Mijn moeder eet het liefst 86% pure chocola. Dat heb ik wel eens geproefd, maar dat smelt zelfs niet meer in je mond! Bah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik erger me ook aan dat nagellak niet snel droogt en dat het er zo snel weer afgaat en toch doe ik het nog op! :') Mooie foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, met 1 ben ik het eens! Ok, alleen het drooggedeelte, maar dat het ook beschadigd.. zo irritant. Donkere chocolade? True, dat kan soms best tasty zijn. Ik heb pas sinds een aantal jaar leren chocolade eten, want ik vond het nooit echt lekker, maar nu heb ik ontdekt dat ik alleen repen chocolade lekker vind met iets daarin, maar om het zo te eten ben ik er niet dol op. I know, heel raar. :') Ja, maar dat is juist goed dat je de stekkers uit het stopcontact haalt! Ik vind het ook lame dat mensen hun oplader erin laten zitten, zoveel moeite om hem eruit te trekken.. ¬¬ Ik trek ook altijd overal de stekker eruit als ik het niet meer gebruik! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer heel leuk om te lezen! Wat knap trouwens dat je zo al 3 artikelen hebt kunnen schrijven. Ik heb er ooit 1 gedaan en dat vond ik al knap lastig! haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och dat probleem met nagelak is zo herkenbaar! En het is misschien paranoïde, maar wel goed van die stekkers! Je slaapt er een stuk beter door, dat is bewezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk om te lezen.
    Leuke blog heb je;)
    Ik volg je nu.
    Ik zou het leuk vinden als je mij ook volgt;).
    x
    mystylevillage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke weetjes, ben ik dus toch niet de enige die niet goed met mascara kan omgaan :P
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke dingetjes!
    ik heb ook een hekel aan die labeltjes in kleren! word ik gek van! dus die zwier ik er gewoon dadelijk uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De eerste en laatste zijn heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om te lezen! Ik ben juist gek op nagellak en kan er niet tegen als ik het niet op heb haha. Wel knoei ik vaak ook altijd met mascara... oeps

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.