YOU PROBABLY DIDN'T KNOW #2

3/12/2013 Pixels By Emilia 31 Comments




Dutch: Klik op 'Read more' voor de Nederlandse tekst.

A second list with five facts that you probably didn't know about me.
1. I don't like applying my make-up when the sun has already risen. I always feel like it looks a lot better when I applied it by the light of a lamp.
2. When I was in high school, I used to be a member of the debating team. We joined competitions at different schools and even went to the national championship. I've even been captain for a while, but then our coaching teacher retired and our school totally forgot about the team.
3. I have some pieces of jewelry that I wear every day: a silver bracelet, ring and necklace. Wearing a lot of shimmery things makes me feel like an overdressed christmas tree.
4. I've been using the same MP3-player for over 7 years know. It's a Philips GoGear 2GB that I dropped on the floor accidentally so many times, that it's actually a miracle that it's still working. Even the battery still works perfectly fine.
5. I used to have terrible acne when I was in high school. I still don't have perfect skin, but how it looks now is nothing compared to what it looked like back then. It's absurd how insecure a troubled skin can get you.

Dutch: Een tweede lijstje met vijf dingetjes die je waarschijnlijk nog niet wist over mij.
1. Ik vind het waanzinnig irritant om mijn make-up te doen als het buiten al licht is. Ik heb altijd het gevoel dat het er veel beter uitziet als ik alles opsmeer bij kunstlicht.
2. Op de middelbare school zat ik in het debatteam. We gingen naar wedstrijden op verschillende scholen en zelfs naar het NK. Ik ben zelfs nog een tijdje aanvoerder geweest, totdat de docent die ons coachte met pensioen ging en er niets meer aan debat werd gedaan op onze school.
3. Ik heb een aantal sieraden die ik elke dag draag: een zilveren armbandje, ring en kettinkje. Ik voel me al snel een opgedofte kerstboom als ik heel veel glinsters draag.
4. Ik gebruik al 7 jaar dezelfde MP3-speler. Een Philips GoGear 2GB die al zo extreem vaak gevallen is, dat het een wonder genoemd mag worden dat het ding het überhaupt nog doet. Zelfs de batterij doet het na al die jaren nog prima!
5. Ik heb vreselijk last gehad van acné toen ik op de middelbare school zat. Ik heb nog steeds geen perfect huidje, maar als ik het vergelijk met hoe het er toen uitzag, mag ik niet klagen. Het is echt bizar hoe onzeker je kan worden van een onzuivere huid! 

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Erg leuk om te lezen! Van dat acné is heel herkenbaar, tot twee jaar geleden had ik er ook heel erg last van en ook ik werd er heel onzeker door. Maar gelukkig is het nu helemaal weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your such a beauty :>!
    www.rot-schopf.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste feitje vind ik echt onwijs raar! Kunstlicht vinden de meesten juist verschrikkelijk en vinden het daglicht fijner, haha! Tof om dat dan zo te lezen. Ah, en wat fijn dat je huid nu ook stukken beter is.. Op dit moment heb ik ook zo last van acné en wordt er niet goed van. Het ging juist zo goed en nu is het weer misgegaan, maar vooruit. Dat wordt weer cremès smeren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat je al je muziek kwijt kan op 2 GB. Ik heb een iPod van 80 GB en die is al voor 3 kwart vol. :P Leuk om te lezen die feitjes. Ik heb hetzelfde als ik teveel sieraden om heb, less is more I guess?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looking at your picture, I would not say that acne haunted your puberty! It looks flawless now!

    Monica Harmony's Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen :) Ik weet nooit welk licht ik moet gebruiken haha, het ziet er altijd anders uit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat van acné en midddelbare school is hier ook helaas niet onbekend. Nu nog steeds niet de perfecte huid, maar thank god zit ik er niet meer zo erg onder als toen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooow al 7 jaar lang dezelfde Mp3? Dat vind ik knap! Dat ie het nog doet joh :) En ik heb ook een tijdje debat gedaan, maar ik ben ermee gestopt omdat ik het niet meer leuk vond; het is nog wel helemaal 'in' bij ons op school ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this post!! Hope you visit my blog and if you want we can follow each other also on Bloglovin! Let me know!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooow, echt knap dat je MP3 het nog steeds doet xD. Trouwens, je hebt op de foto echt een prachtige huid!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAT??? KUNSTLICHT FIJNER? Emil, wat gaat er in je om? Hoe bedenk je het? Kunstlicht is echt reteirritant en bah. 't Echte licht is sooo much better.
    En jij geen perfecte huid? ach joh, stel oe an! Mooi huidje heb je. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha funny facts! :)

    XO!

    Kelly

    pureasamelody.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat laatste verbaasde me echt, je huid vind ik er echt prachtig uitzien! Ik zou willen dat ik zo'n huid had. En wat knap dat je in een debatteam zat. Ik weet nog wel dat ik een debat voeren op de middelbare school een van de ergste dingen vond om te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had ook veel acne vroeger! gelukkig is dat nu ook bijna allemaal zo goed als weg :) leuke facts!
    liefs,
    Amélie
    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb dat ook altijd met opmaken.
    Dan weerkaatst mn spiegel het licht in mn gezicht,
    uh nee dankje. Hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk om te lezen! Wat grappig dat je het vervelend vindt om make-up op te doen als het buiten al licht is, ik vind dat juist super fijn! En wow, ik wil jouw MP3 speler, ik heb er al wel een stuk of vijf versleten de afgelopen paar jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke weetjes! Dat laatste verbaasde me echt, had ik echt niet verwacht. Ik heb op school nooit een debat, denk ook niet dat ik dat zou willen eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om te lezen! Jeetje, 7 jaar met dezelfde mp3-speler, dat is bijna onmogelijk! Die dingen gaan al kapot als ik er alleen al naar kijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat?! Van het acne had ik nooit gezegd, vind jouw huid eruit zien als dat van een porseleinen pop, zo smoooooth! Lovely. :) Haha, ik heb ook nog een MP3 speler die rete oud is. :') Ze werken als de beste en kunnen prima tegen een stootje.. of een hele valpartij. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zeven jaar dezelfde MP3-speler, wauw, dat is inderdaad wel een wonder dat die het nog doet.

    Ik vind je foto's trouwens altijd heel erg mooi gemaakt en leuk bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zulke feitjes zijn echt super leuk. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat van de onzuivere huid herken ik, ik had het ook. Leuk om zo wat over je te lezen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat jij genoeg hebt aan 2gb! Mijn oude mp3 speler doet het ook nog steeds die is nu inmiddels 8 jaar oud, maar die gebruik ik niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke feitjes allemaal Emilia.
    Die eerste herken ik juist heel erg haha, echt veel fijner met kunstlicht geen idee ook waarom, is gewoon zo hihi!
    Vervelend dat je zo last heb gehad van Acne, je ziet er ieder geval hartstikke goed uit nu.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om te lezen! Met de eerste ben ik het ook helemaal mee eens! Ik heb dat ook heel erg haha. En van acne heb ik ook heel veel last gehad. Vooral in de brugklas was ik er erg onzeker over. Ik heb eerst crèmes van de dermatoloog gebruikt die aardig goed werkten, daarna nog de Diane 35 pil. Maar daar ben ik pas mee gestopt door de grote kans op trombose en nu gebruik ik de crèmes weer. Ik ben erg blij met hoe mijn huid er nu uit ziet! want ik heb er bijna geen last meer van maar helaas heb ik nog steeds geen ontzettend mooi glad huidje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele leuke post! De acne is heel herkenbaar, heb er vroeger ook heel erg last van gehad. Ook in nr. 3 kan ik me he-le-maal vinden.

    1 en 4 vind ik wel heel opmerkelijk, super grappig ook! Blijkbaar is de Philips GoGear 2GB de Nokia onder de MP3 spelers... ;)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jaa die eerste heb ik ook! In daglicht valt alles zo op ofzo haha!
    Nummer 5 had ik ook vroeger! Nog steeds een klein beetje heb nooit een egale huid ofzo, maar ik ben wel echt super blij met hoe het er nu uit ziet vergelijken met toen, egaal of niet ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.