WIN! #1 - WATCH

3/30/2013 Pixels By Emilia 38 Comments

Today I've got a give away, but it's only for my Dutch readers, so I'll continue in Dutch. I'm sorry!

Dutch: Over een maandje ben ik jarig en om dat te vieren heb ik een aantal hele leuke winacties voor jullie geregeld, waarvan ik de winnaressen op m'n verjaardag bekend zal maken.
Het eerste item dat ik weg ga geven is een horloge van het merk Ernest met een witte, rubberen band en een zilverkleurige wijzerplaat, zoals je op de foto hierboven kunt zien. Het horloge komt van Ohsohip.nl, een leuke webshop waar ze ontzettend veel hippe (zoals de naam al zegt) accessoires verkopen.
Benieuwd hoe je kans kunt maken op dit horloge? Lees dan even verder!

Dit moet je doen om te winnen:
– Laat hieronder een reactie achter met een geldig e-mailadres, zodat ik je een berichtje kan sturen als je hebt gewonnen.
– Volg me op Bloglovin' en/of Google Friend Connect.
–  Like de Facebookpagina van Ohsohip.nl.

Voor een extra winkans mag je me ook nog volgen op twitter (@emiliavd) of op instagram (@emiliavd), een tweet versturen met een linkje naar deze winactie of dit artikel een hartje geven op Bloglovin'. Of bedenk iets anders geks.
Laat wel even in een reactie weten wat je allemaal gedaan hebt, dan kan ik tellen hoeveel winkansen je hebt!

Meedoen kan tot 21 april. Op mijn verjaardag, 22 april, maak ik de winnares bekend. Succes iedereen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee ik vind witte horloges altijd pretty, ik heb er zelf een gehad maar die is helaas niet meer.

    Ik volg je op bloglovin en op GFC. Ook like ik deze post!
    Ik like de facebookpagina van Ohsohip.nl met de naam Kirsten Ooms
    Ik volg je op twitter met de naam itruelyme en tweette: https://twitter.com/itruelyme/status/317891192840916992
    mijn email: kirsten.ooms@hotmail.com

    liefs, kirsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg die is zo tof, zoiets zoek ik al voor een lange tijd! I'm in. Oké: Ik volg je op Bloglovin' en heb dit geliked, ik volg je op twitter en ik heb die Facebook pagina geliked ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en oeps, mijn emailadres: info@oohlarouge.nl

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je een horloge weggeeft! Omdat ik gisteren een nieuw horloge hebt gekregen, gun ik iemand anders dit horloge! Veel succes iedereen! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik die graag mee :) Ik volg je ook op Twitter en Instagram.
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie! Ik heb alles gedaan (+ alle extra dingen die jij hebt genoemd)
    Mijn email is djuli.bravenboer@gmail.com
    En dit is de tweet https://twitter.com/ByDjuli/status/317944378079465472

    x
    Djuli

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oehhhh, een winactie, yaaay! Ik ben gek op horloges en heb nog geen witte, dus die komt zeker goed van pas. Het is ook precies mijn smaak!
    Ik heb alles gedaan wat ik ook maar mogelijk kon doen (nu ben je vast trots op me?) En nu maar duimen dat ik ga winnen!

    Liefs Nicole
    nicole.vanroekel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winactie, en doe graag mee...
    1) ik volg je op bloglovin en gaf je een like op deze post
    2) ik volg je op twitter
    3) ik volg je op instagram
    4) mijn email is: natumi@bert-mulder.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei leuke horloge vooral nu de winter er aan komt...
    op bloglovin volg ik je al, twitter en instagram heb ik niet .

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Emilia! te gekke winactie <3
    Alvast gefeliciteerd met je bday lieefiee!
    Ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik heb de facebook pagina geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie horloge. Echt precies wat ik zoek. Ik ben al een héle lange tijd op zoek naar een mooie horloge (lees een dik jaar) Ik wilde iets wat in de richting kwam van een ice watch maar dan net iets anders en hello, dit is nét iets anders maar wel te gek. Ik doe dus mee!
    Ik volg je met bloglovin, twitter, ik heb de facebook van ohsohip geliked. (ik kende die webshop helemaal niet dus ik ga zeker eens een kijkje nemen)Oja, ik heb ook een hartje gegeven op bloglovin haha zo leuk hoe je dat zegt.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en de e-mail van deze stomme ezel die dat weer vergeet erbij te schrijven is justlikealovelyfairytale@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee,

    super leuk!
    Ik doe mee, allereerst mijn email niquellegrevengmail.com
    bloglovin : Niquelle
    'Facebook : JonnadeVries
    En ik heb op pinterest iets gezet kijk zelf maar! : http://pinterest.com/pin/547328160934056116/

    Liefs, Niquelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Ik doe mee. Ik volg je via Bloglovin' en ik heb de fbpagina van Ohsohip.nl geliked!

    annemiekbuijze@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke winactie!
    ik volg je op bloglovin en instagram en heb de fb pagina geliked.

    xx tessa
    tessa.bourguignon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi horloge; ik maak graag kans. Gedaan: Twitter - like en tweet; Facebook - like pagina, like winactie.

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oohw wat een superleuk horloge! Ik heb op dit moment nog geen horloge en ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk horloge. Deze is echt heel leuk en kan je ook goed combineren. Ik volgde je al met google en ik za je ook volgen op bloglovin.

    Liefs
    deesjevw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee.
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg je op twitter en ohsohip op facebook.

    Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe zeker mee! Wat een geweldig horloge!
    Ik volg je op twitter,insta en bloglovin. Ik heb het artikel geliked en ik heb erover getweet: https://twitter.com/RoseAppelboom/status/318387818269388800 Ook heb ik de facebookpagina geliked. Mijn email is: romtam@home.nl

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een prachtdingetje hihihi! Ik doe mee :). Ik volg je via bloglovin+geliked en ik volg je via twitter, ook heb ik de fb pagina geliked!

    Liefs,
    Britt (eventuele email: faithlinn@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik volg je dus lekker al vet lang en ik volg je ook op Twitter en ik heb de pagina geliked. Ben ik nu heel cool? Mag ik nu meedoen? Mijn mailadres heb je wel als het goed is. Echt een mooie horloge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik volg met facebook
    leuke wedstrijd
    groetjes marleen prinsen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoals iedereen hierboven zou ook ik graag winnen!!! Me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. allereerst proficiat met uw leuke blog , ook zou dit echt schitterende uurwerk heel graag willen winnen
    vanwege
    Vandecasteele Linda
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi horloge! Ik hoop dat ik het win voor mijn vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw mooie horloge! En ik kan best een nieuwe gebruiken.
    Leuk dat jouw volgers mee mogen genieten van jouw verjaardag!
    Hopelijk kan ik ook meedoen, ik woon vlakbij de Nederlandse grens in België.

    x ik volg je op Bloglovin'
    x hartje op bloglovin'
    x ik volg je op instagram
    x Liked de Facebookpagina van Ohsohip.nl.
    x mail: tulkens_sara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waaauw, wat een prachtig horloge! Ik heb de verplichte stappen gedaan en je een hartje op bloglovin gegeven! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooh wauw! Ik doe mee! Ik volg je op bloglovin! En ik like de fB-pagina van Oh So Hip!
    Mijn email: fashionskillsforyou@hotmail.nl

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk! ik doe mee!! :D
    Volg je op bloglovin en GFC
    Ik volg je op instagram!
    Heb de pagina van oh so hip geliked!

    email: gea_vdwerf@live.nl

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het een prachtig horloge, en alvast gefeliciteerd! Ik doe graag mee :)

    – mariska.wubbels@gmail.com
    – Ik volg je via Bloglovin' en GFC
    – Ik heb Ohsohip.nl geliked op Facebook

    extra:
    - Ik volg je via Twitter (@fingerart_)
    - Ik volg je op Instagram (@xliefsmariska)
    - Ik heb hier getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/325588888510947328
    - Ik like deze post via Bloglovin'

    Alles gedaan dus! Succes iedereen<3 Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superleuk horloge!!!
    Ik volg je met BL, twitter en mijn email is femvergeer@hotmail.com
    Ik like deze post en de facebok pagina van Ohsohip :)
    Ik doe zeker mee dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, ik kan de post niet vinden via BL (ik volg je pas net) dus ik heb de post over allevier de winacties geliked :)

      Verwijderen
  32. Oké. Ik volg je op bloglovin' en ik heb de facebookpagina geliked. Ik ben je gaan volgen via Twitter en via Instagram (altijd leuk!) en nu nog duimen dat ik kans maak op dat prachtige horloge. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow ja, emailadres zou handig zijn hè? ;) wendy.vanderwaal@hotmail.com

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.