VINTAGE SHOPLOG

3/03/2013 Pixels By Emilia 24 Comments

Last week I went shopping with my mum and we also visited a vintage shop, that just opened it's doors in our town. Usually, I can never find anything special at those kind of thrift stores, but I guess it was my lucky day, since I actually found some nice things.
And from now on I'll start saving my money again. Yes, seriously.

Dutch: Afgelopen week ging ik met mama mee boodschappen doen en omdat er een tijdje terug een nieuwe tweedehandswinkel was geopend in de buurt, besloten we daar ook meteen een kijkje te nemen. Normaal gesproken zie ik nooit echt iets leuks in zulke kringloopwinkeltjes, maar ik geloof dat het mijn geluksdag was, want ik heb toch een aantal leuke dingen gevonden.
En nu ga ik weer sparen. Ja, echt.

I only needed one black belt, but when I saw all those cute belts in that store, I suddenly realized I was actually in need of some more. They were sold for €1 each.

Dutch: Ik had eigenlijk alleen een zwarte riem nodig, maar toen ik alle leuke riemen daar zag hangen, besefte ik ineens dat ik er veel meer nodig had. Ze kostten €1 per stuk.

I'm not sure how I'm going to wear these scarves (this one and the one in the first picture), but I think they'll look cute when tied to a handbag. And for only €1 each, I can always decide to use them as a handkerchief.

Dutch: Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met deze sjaaltjes (die hierboven en die op de eerste foto), maar ik denk dat het misschien wel leuk is om ze aan een tas te knopen. En voor die €1 kan ik ze altijd nog als zakdoek gebruiken.

If you know about my love for tea, you understand this cute teapot was hard to resist. For only €1,50 I had to take it home.

Dutch: Als je weet hoeveel ik van thee houd, snap je dat het erg moeilijk was om deze theepot te laten staan. Voor €1,50 nam ik heb mee naar huis.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. Mooie riemen en vooral voor die prijzen!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen! Ik wil ook nog graag eens naar een kringloopwinkel, maar waar ik woon zitten geen leuke volgens mij :(. Lijkt me geweldig om er iets heel tofs te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie riemen! En ik had de theepot ook niet kunnen weerstaan, I'm a hardcore tea addict! ;)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vondsten! Ja ik vind dingen die je in kringloopwinkeltjes of tweede hands winkelstjes kan vinden echt vondsten:D Ben helemaal fan van je sjaaltjes! Knoop ze om je hoofd! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke spulletjes heb je gekocht, daar kun je zeker wel wat mee. Voor 1 euro kun je ze echt niet laten liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen heb je gedaan! Snuffelen in kringloopwinkels is heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw zo goedkoop! ik moet eens vaker naar tweedehandswinkels gaan, maar hier in Londen zijn ze helaas niet zo goedkoop

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke aankopen! Vind die slangenprint riem echt gaaf! Ik vind eigenlijk ook zo goed als nooit wat bij de kringloop helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah leuke aankopen! Heerlijk hoe je zoveel leuks voor zo weinig kan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oehhh, wat een leuke spulletjes! Ik ben sowieso gek op alles wat tweedehands is. Echt een heel leuk sjaaltje en je theepot is echt super tof. Ik snap dat je die voor €1,50 niet kon laten staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt leuk wat je allemaal gekocht hebt,theepot had ik ook genomen
    ik ben een echte thee leut,sjaal vind ik ook super,en mooie riemen!
    En dan voor dat geld,heb je toch plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige theepot :) en hele leuke riempjes, die dingen komen altijd wel van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, jij hebt ook super leuke dingentjes gescoord! Wat fijn he, die prijsjes voor zulke unieke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke spulletjes!! Je moet inderdaad wel geluk hebben in dat soort winkels, maar dat had jij deze keer zeker zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je goed zoekt is er meestal wel wat leuks te vinden! En het is ook zo verleidelijk om mee te nemen want het is ook nog eens zo goedkoop! Leuke dingen heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke spulletjes, ik hou wel van vintage! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die riemen zijn tof! Ben dol op vintage spulletjes. Haha die theepot, ik heb er hier ook een en mijn vriend zou hem het liefst het raam uitgooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke spulletjes!
    Vintage shoppen is echt voor de volhouder,
    na duizend lelijke dingen vind je dan eindelijk een topstuk :)
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Ik moet echt eens meer vintage gaan shoppen haha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.