breakfast,

VEGAN FRIDAY #2 - EASTER RECIPES

3/29/2013 Pixels By Emilia 21 Comments

The pictures in this post belong to the websites linked underneath the pictures.


This weekend is the Easter weekend, which means we'll be having a big brunch with the family. Our usual Easter brunches always included boiled eggs and a traditional Easter bread with almond paste, but I realized both aren't vegan. So I started searching for nice alternatives and I found so many delicious-looking recipes, that I had to share some of them with you. I bet even non-vegans would love them.

Dutch: Dit weekend is het alweer Pasen, wat betekent dat we een grote brunch hebben met het gezin. Normaal gesproken hebben we dan altijd gekookte eitjes en een traditioneel paasbrood met amandelspijs, maar ik realiseerde me dat beiden absoluut niet vegan zijn. Daarom ben ik op zoek gegaan naar alternatieven en ik kwam zoveel heerlijke recepten tegen, dat ik er een paar van wilde delen. Ik wed dat er zelfs voor niet-veganisten wat lekkers tussen zit!

Easter eggs / Paaseieren (Engels recept)

Banana Apple Chunk Bread / Bananenbrood met stukjes appel (Engels recept)


Apricot scones (Dutch recipe) / Scones met abrikozen

Raw vegan Easter bread (Dutch recipe) / Rauw vegan paasbrood

White bread (Dutch recipe) / Witbrood

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Wauw, het ziet er zo mooi en vooral lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ziet er heel lekker uit. Vooral dat op die eerste foto :) Waarom ben je eigenlijk veganist geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he, al die paasdingetjes! Het ziet er allemaal heeeerlijk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn maag begon letterlijk te knorren toen ik dit zag (echt geen grapje) Dat knoflookbrood ziet er heerlijk uit en die bananencake ook, mjammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat ook nog veel alternatieven zijn voor je ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammie :-) Ik krijg er honger van! Knap dat je veganistisch bent gaan eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het witbrood ziet er wel lekker uit hoor, maar ook de wafels! :) Echt heel knap dat je vegan bent. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw ziet er heerlijk uit! krijg er honger van! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh dit ziet er heerlijk uit! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heuuurlijk uit!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er allemaal heeeerlijk uit! Gaaf zulke recepten, ga je er ook iets van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De wafels met pannenkoeken, oh damn it! Het ziet er héééérlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke recepten!
    Bananen brood en fruity eggs klinkt lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Damnnn, alles ziet er echte goddelijk uit. Ik bookmark je pagina, ik wil er echt een keer wat van maken:D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohw het ziet er allemaal zo lekker uit. Ik krijg er gelijk honger van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er allemaal erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Die foto's! Welke camera gebruik je? (: Ik vind je foto's echt heel erg mooi! xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.