iPad,

THE PINK CASE

3/05/2013 Pixels By Emilia 41 Comments




Today we're talking iPad fashion. Kidding, but I just got a new case for my iPad that I wanted to show you. I had been using my old case for over half a year and since I took it with me everywhere, it became uglier day by day. The borders started to fray and the stand function didn't work as it used to. So I figured it was time to get a new one!

Dutch: Ik heb een nieuwe case voor m'n iPad! M'n oude hoes had ik al een halfjaar in gebruik en omdat ik die altijd overal mee naartoe sleep, begon die al behoorlijk versleten te raken. Hij bleef niet meer zo goed rechtop staan en op sommige plekken lieten de randjes een beetje los. Tijd voor een nieuwe dus!

When it comes to iPad cases, I'm extremely picky. I want the back and front of the iPad to be covered, the case has to be as thin as possible and I need it to have a stand function. On Ipodhoes.nl I found this Smart Case, that has all those elements. Plus, it's hot pink. Pretty cool if you ask me!
Funny detail: even my brother liked the case, although he usually doesn't like pink at all.

Dutch: Als het om hoezen voor m'n iPad gaat ben ik heel kieskeurig. Ik wil dat de voor- én achterkant beschermd zijn, de hoes mag niet te dik zijn en ik vind het fijn als ik mijn iPad rechtop kan zetten. Op Ipodhoes.nl vond ik deze Smart Case, die aan al die eisen voldoet. En dan is 'ie ook nog eens knalroze, hoe leuk!?
Grappig detail: zelfs m'n broertje keurde deze hoes goed, terwijl hij absoluut niet van roze houdt.


The inside of the case is made of this super soft material, that protects your screen and keeps it clean at the same time. I like that, since my old case used to cause stains on the screen.

Dutch: De binnenkant van de case is gemaakt van een heel zacht materiaal dat je scherm beschermd en het tegelijkertijd schoon houdt. Dat vind ik erg fijn, want mijn oude hoes maakte juist altijd streperige vlekken op het scherm.


I ordered the case on Ipodhoes.nl. They offer a great service: if you order before 21h00, your package will be delivered the next day. Besides iPad cases, they also sell accessories for iPhones, Ipods, Macs and Samsung. So if your searching for a gadget, I can really recommend this shop!

Dutch: Ik heb de case dus besteld op Ipodhoes.nl. Op deze site hanteren ze het 'voor 21:00u besteld, morgen in huis'-concept en inderdaad, een dag nadat ik de hoes had besteld, lag hij al op de mat. Ze verkopen behalve hoesjes voor de iPad trouwens ook accessoires voor iPhones, iPods, Macs en Samsung. Aanrader dus, als je op zoek bent naar leuke gadgets!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

41 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige case, ik heb mijn iPad weg gedaan, ik deed er bijna niks mee haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha lekker roze inderdaad! Zo valt ie in ieder geval wel op, ben je 'm nooit kwijt. Ik heb geen iPad, maar het lijkt me best handig zo'n ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi snoep roze kleurtje! Al denk ik niet dat ik mijn vriend blij maak met deze roze variant xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kleurtje! Lekker zomers.

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kleur voor een iPad hoes. Ik zie vaak alleen maar saaie zwarte of grijze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie hoes! Ik heb een rood hoesje voor mijn iPad mini, maar daar hebben ze nog geen smart case voor, alleen een smartcover. Maar die streperige vlekken waar jij over vertelde, dat heb ik dus ook met dat hoesje, best wel irritant, maar hij beschermt wel goed. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben niet zo van het roze maar vind deze er wel als een hele goede hoes uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aw, wat een leuke hoes. :) Ik heb zelf een ipad 1 en daar moet ik ook nog eens een leuke hoes voor zien te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat roze! Mijn hoes is helemaal versleten dus moet echt opzoek naar een nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt heel leuk!
    Ik heb een Samsung tablet, maar mijn hoes is echt heel dik, beetje jammer!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke hoes! En ook leuke fashion fotos heb je!

    Www.rosalieismyname.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi hoesje en mooie kleur ook. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke hoes!! Roze is zo leuke kleur. Heb gisteren toevallig een roze hoes voor mijn mac gekocht :)

    Ik heb een leuke giveaway, ik geef namelijk 2x2 kaartjes weg voor het event Webshop Till You Drop wat in de Jaarberus dit weekend wordt gegeven. Zou leuk zijn als je ook meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/02/giveaway-two-tickets-to-event-webshop.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige hoes! Vind hem echt erg mooi! Helaas heb ik zelf geen iPad.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, mooi kleurtje! Momenteel heb ik een witte (nep?)leren iPad hoes, ik zou wel heel graag een hoes als die van jou willen! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kleur vooral, lekker roze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat wat een mooie stylische hoes! Vind hem ook wel bij jou passen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, hele mooie kleur!
    Ik heb geen ipad maar een samsung tablet waar ik ook nog opzoek ben naar zo'n hoes, het is zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke hoes! De kleur is echt heel mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kijk eens aan, wat een schitterend resultaat! De kleur is echt lovely, maar ook de service zo te horen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie case! Ik heb geen eigen iPad, maar anders zou ik zeker ook zo eentje aanschaffen. :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb precies de zelfde case! Ik vind het ook een hele fijne en mooie case.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Yay roze is mijn lievelingskleur, ik houd van die kleur! Ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lekker fel kleurtje! Mijn schoonmoeder heeft hem in het rood.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.