TAG - I LOVE SPRING

3/31/2013 Pixels By Emilia 17 Comments


Happy Easter everyone! Today I'm going to do the 'I love spring' tag, to get the feeling of spring (it's still freezing cold outside, so I'm actually in a winter mood). This tag is Dutch and I decided not to translate it because I'm going to have breakfast with my family in 20 minutes. But luckily there's a translator in the sidebar, so if you'd like to read the answers anyway, you can turn the text into your own language!


Dutch: Fijne Pasen iedereen! Vandaag ga ik de 'I love spring' tag invullen, om een beetje in de lente-sferen te komen. Door dat ijzige weer buiten heb ik namelijk nog steeds zo'n winters gevoel.
Ik vind het een leuke tag en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te lezen!

Welke kleuren nagellak draag jij het liefst in het voorjaar?
Helemaal geen! Maar dat heeft niets met het voorjaar te maken hoor, ik houd gewoon niet van nagellak.

Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Bij het paasontbijt draag ik mijn prachtige pyjamabroek (mét bloemetjesmotief, heel lente-achtig dus) en de rest van de dag draag ik mijn gewone, dagelijkse kleding. Pasen is bij ons thuis niet zo speciaal dat we er extra ons best voor doen om er mooi uit te zien.

Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?
Pasgeboren diertjes! Lammetjes, kuikentjes, kalfjes... Ik moet al glimlachen als ik eraan denk.


Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?
Moeilijk, ik draag eigenlijk al mijn parfums het hele jaar door! Maar ik denk dat ik in de lente wel iets sneller naar een fris en zoet luchtje grijp. Ik heb een geurtje dat naar appels ruikt, dat is wel echt een typisch lente-luchtje.

Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Sandaaltjes, blote-enkel-broeken, zonnebrillen, linnen blazers en mouwloze blouses. Alle items die ik in de winter niet heb kunnen dragen.

Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Van elk nummer dat lekker vrolijk is, krijg ik eigenlijk wel een lente-gevoel. Mijn favoriet van vorige lente is 'I missed you' van Joshua Radin, heerlijk nummertje!


Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Ik ben al een paar lentes opzoek naar dé perfecte, witte blazer, maar ik heb na al die jaren nog geen enkel exemplaar gevonden dat aan al mijn eisen voldoet. Hopelijk slaag ik daar dit jaar eindelijk voor. En doe er dan ook meteen maar een mooie, witte blouse bij.

Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Pure chocolade vind ik het lekkerst! Ik eet eigenlijk alleen maar pure chocolade, omdat ik dat lekkerder vind dan wit of melk én omdat het bijna altijd vegan is. De vulling van het paaseitje maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik vind marsepein en hazelnoot bijvoorbeeld erg lekker, maar ik heb ooit een soort paasei met rode peper op (ja, je leest het goed!) en dat was ook heerlijk.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. Appel geur vind ik ook een echte lente geur! :) En pure chocolade dat is het allerlekkerste, dat is eigenlijk ook de enige chocolade die ik lust haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! En wedden dat jij toch ooit wel een keer aan de nagellak gaat. Net zoals blush, dat wilde je eerst ook niet ;) haha!
    En jaaa, lammetjes!! Ik heb nu al zin om morgen naar mijn vriendinnetje te gaan, die hebben 2 übercute lammetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! En nohhh hoe kan je nou niet van nagellak houden, haha. Fijne Pasen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag Emilia! :)
    Aahw ik word ook helemaal blij van lammetjes, konijntjes en kuikentjes ^_^
    Pure eitjes zijn yummeh.
    Fijne Pasen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een leuke blog!!:)
    kom je ook een keer een kijkje nemen op mijn blog??
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind!!
    Liefsxx
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze ook al ingevuld! Leuke tag!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh oh, de witte blazer is er bij de Primark! Wel gebroken wit, dus niet echt spierwit. Jij ook een fijne Pasen lady! Loooove de tag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh bedankt voor de tip, Cynth! Ik kom eigenlijk nooit bij Primark, omdat ik niet tegen die drukte kan, maar dan ga ik toch maar weer eens langs!

      Verwijderen
  8. Ik heb laatst een mooie witte blazer gezien bij de Mango, moet je daar misschien eens kijken ;)

    En ik krijg ook altijd zo'n lente gevoel van pasgeboren diertjes ^^



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tag! Erg leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen! Ik wil ook een witte blazer haha <333

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk om te lezen en supr mooie foto s!
    Ik heb zelf al een witte blazer van Zara maar heb ik al een jaar
    ik weet niet of hij nog te koop is!Ik heb er gister een room witte bij Mango gekocht erg mooi!Komt snel op me blog!X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tag:D Krijg er door de foto;s ook echt een lente gevoel bij. Ohh werd het maar weer wat warmer:(( Ik wil ook weer blote enkel broeken, zonnebrillen en bloesjes aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Top tag, haha! Ik kan serieus écht niet langer meer wachten op een temperatuur die boven de 10 graden uit komt. Misschien is de lente nog wel het beste seizoen :-)

    Liefs, Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh by the way, ik zoek ook al 4 lentes lang naar dé perfecte witte blazer haha! Ik zag hier al bij de comments de Primark tip voorbij komen, ben daar zelf ook voor gaan kijken, maar helaas waren ze toendertijd in alle maten uitverocht. Heb er nu eentje gescoord op Ebay, ik ben erg benieuwd of 'ie een beetje goed zit!

    Liefs, Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.