SOSTRENE GRENE – GOODIES

3/27/2013 Pixels By Emilia 20 Comments



Remember I promised to show you guys the goodie bag I got at the Sostrene Grene bloggers event? That was a week ago, so you might have seen it's content on another blog already, but I wanted to show the pictures anyway.
The bag was filled with a lot of lovely goodies, that you can buy in the store as well. I'm especially happy with the tea (forest fruit flavored, yum) and the liquorice. Oh, the nostalgia.

Dutch: Kun je je nog herinneren dat ik had beloofd om de goodiebag van het Sostrene Grene event te laten zien? Dat was alweer een week geleden, dus misschien heb je de inhoud ondertussen al op een andere website gespot, maar ik wilde het toch ook nog even laten zien.
De tas was extreem goed gevuld met leuke spulletjes, die je in de winkel ook gewoon kunt kopen. Ik ben vooral blij met de verse thee (met een bosvruchtensmaakje, mmm) en het zoethout. Oh, de nostalgie.


From the left to the right and from the top to the bottom: a black bag, a canvas bag, napkins, two mugs, a bowl, two teacups, an easter egg, liquorice root, liquorice candy, soap, decoration paper, a punch and a heart-shaped tea infuser.

Dutch: Van links naar rechts en van boven naar onder: zwarte draagtas, linnen tasje, servetten, twee mokken, een schaaltje, twee theeglazen, een paasei, zoethout, salmiaksnoepjes, een zeepje, decoratievellen, een ponsje en een thee-infuser in de vorm van een hartje.




On the picture above, you see the stuff I bought: a lash curler (1,39), a steel bottle (€3,97) and for my mum I got this Buddha head (4,33).

Dutch: Ik kocht zelf nog een wimperkruller (€1,39), een stalen drinkflesje (€3,97) en voor mijn moeder een Buddha (€4,33).

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Super leuk :) Binnenkort ga ik naar Groningen, en dan wil ik hier ook zeker even langs.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stalen drinkflesje is echt super schattig! En de rest vind ik ook heel leuk :D. Hoop dat de winkel ook naar meer plekken in Nederland gaat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat hoop ik ook! Ze hadden het er wel over dat ze meer filialen willen opzetten in Nederland, dus hopelijk komen ze snel naar Zuid-Holland!

      Verwijderen
  3. Wat een superleuke dingetjes! :D 't Lijkt me eigenlijk best een toffe winkel, al zou ik dan wel te veel geld uitgeven aan dingen die ik eigenlijk niet nodig heb, maar gewoon té leuk vind om te laten liggen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk! Dat flesje is echt heel schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige dingen! :D Die winkel moet hier ook in de randstad komen, ik wil er shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, had je dat drinkflesje toch wel gekocht? Ik vind 'm zo tof! Als ik er ooit nog een keer ben, ga ik 'm ook maar kopen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja uiteindelijk wel! Ik dacht eerst dat het gewoon een plastic flesje was, maar toen ik erachter kwam dat het staal was, heb ik hem toch maar gekocht haha.

      Verwijderen
  7. Wat een leuke spullen (ik wist ook echt nog niet wat er in zat enzo)! Ik vind het drinkflesje ook echt tof, maar wil hem het liefste in de thermoskan uitvoering eigenlijk ;) Ik zal mij onthouden van het stellen van domme vragen dit keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke goodiebag hè! Het was leuk om je te ontmoeten (in de trein terug, haha). ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben zo benieuwd naar deze winkel. Helaas is Groningen nogal ver weg. Ben er zelfs nog nooit geweest. Misschien een goed excuus voor een weekendje weg in eigen land haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a cute stuff! Love the cups, they're so sweet:)

    xx
    Tali

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij hebben we die avond allemaal de uilenfles gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die winkel is zooo leuk! Jammer dat ik niet dichterbij woon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was ook zo blij met mijn goodiebag, zulke leuke spullen zaten erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Ik wil ook een keer naar die shop.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.