SOSTRENE GRENE - BLOGGERS EVENT

3/21/2013 Pixels By Emilia 23 Comments

Yesterday I travelled all the way to Groningen (which is like 3 hours away from where I live), for an event at an awesome store called Sostrene Grene. And it was totally worth all those hours of travelling.
I met up at the train station with Linda and together we walked to the store, where the prosecco and snacks were already waiting for us. After a short introduction about the shop, we could look around, buy things, take pictures and just have fun. At the end of the event we all got a (huge) goodie bag and after that it was already time to head home.
I sure had a great evening. The store is pretty big and they sell a lot of fun things (like tea, food, home accessories and paint) and the price tags are unbelievably low.
Below some pictures of the store and I'll write another post about the goodie bag and the things I bought soon, so stay tuned!

Dutch: Gisteren ben ik naar Groningen afgereisd (dat is meer dan 3 uur vanaf mijn huis) voor de bloggersavond van de Sostrene Grene, een ontzettend leuke winkel. Het was al die uren treinen absoluut waard.
Ik werd op het station opgepikt door Linda en samen gingen we naar de winkel, waar het al behoorlijk druk was en waar de prosecco en hapjes al klaarstonden. Na een korte introductie over de winkel, mochten we rondneuzen, dingen kopen, foto's maken en gezellig doen. Aan het einde van de avond kregen we nog een (gigantische) goodiebag mee en toen was alweer tijd om richting huis te vertrekken.
Ik heb een enorm leuke avond gehad. De winkel is ontzettend leuk, het assortiment is heel uitgebreid (van koffers tot verfspullen, van thee tot beeldjes en van thermosflessen tot tandenborstels) en de prijzen zijn verbazingwekkend laag.
Hieronder staan wat sfeerfoto's van de winkel en er komt ook nog een artikeltje aan over de goodiebag en mijn aankoopjes, dus stay tuned!








Søstrene Grene
Grote Markt 43-44
9711 LW Groningen

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

23 opmerkingen:

  1. Super gaaf! Wat ziet het er leuk uit daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel leuk uit! Ik ben benieuwd naar je aankoopjes en de goody bag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeej Groningen haha, daar woon ik! Ziet er super gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je daar voor uitgenodigd was! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me echt een super leuke winkel! Jammer dat het voor mij ook zo ver weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet toch eens een tripje worden naar Groningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nicole en Suzanne waren er ook geweest dus ik hoorde al leuke verhalen. Ziet er echt super mooi en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, hier heb ik ook iets over gelezen ergens, ziet er super leuk uit allemaal!

    http://www.anotherfashionlover.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leeeeuk! Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Ben benieuwd naar je aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mimimimi, waarom kon ik daar nou niet heen?! Leek me zooo leuk :D
    Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke winkel! Volgens mij was het inderdaad de moeite waard. Ik woon in Groningen, dus ga zeker even een kijkje nemen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wilde ook zo graag maar helaas kwam het me totaal niet uit. Wel hele fijne foto's, ik ben zo benieuwd naar die winkel!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel leuk uit! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was zeker een hele leuke avond, jij hebt er echt lang voor moeten reizen zeg. Ik woon gelukkig in Groningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Echt jammer dat het zo ver weg is!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er leuk uit! Maar idd wel ver weg..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.