POP YOUR QUESTION

3/17/2013 Pixels By Emilia 27 Comments



A little while ago I got a super sweet comment of a girl who wondered why there is no 'about me' page on my blog. Well, I actually did think about that option, but I figured my blog was personal enough, so a personal page wouldn't really be a necessary addition. Also, I never thought anybody would actually be interested in reading such a page about me.
But apparently there are people who would like to know more about me, so that's why I thought it'd be fun to have a Q&A. Meaning: you guys can leave your questions underneath this post and I'll answer them in another post (or video?) soon. You may ask me whatever you want: things about my hobbies, jobs, study, love, eating vegan, my site... Anything!

Dutch: Een tijdje terug kreeg ik een heel lieve comment van een meisje dat zich afvroeg waarom ik geen 'over mij'-pagina op m'n blog heb. Ik heb daar wel eens over nagedacht, maar ik vond eigenlijk dat m'n blog al zo persoonlijk was, dat een persoonlijke pagina niet echt iets toe zou voegen. En ik had ook niet gedacht dat er überhaupt iemand in geïnteresseerd zou zijn in een pagina over mij.
Maar blijkbaar zijn er toch mensen die wat meer over me willen weten, daarom leek het me wel leuk om een keer een Q&A te doen. Oftewel: jullie mogen vragen stellen onder dit artikel en dan zal ik ze binnenkort beantwoorden in een artikel (of een filmpje?). Dus vraag maar raak, het mag van alles zijn! Vragen over m'n hobby's, werk, opleiding, liefde, vegan eten, mijn site... Ik ben heel benieuwd of jullie leuke vragen hebben!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Wat is het mooiste wat je ooit is overkomen?
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vraag stel ik aan heel veel mensen: wat is je grootste modeblunder? Leuk dat we vragen mogen stellen! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeh leuk!

    Wat is het leukste wat je met je blog hebt mee gemaakt?
    Waar ben je bang voor?
    Zijn er dinge die je echt nog graag wil doen?
    Wat is het gekste wat je ooit gedaan hebt waarvan je je nu al vraagt "waarom deed ik dat?"


    Liefs <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is kinderprogramma keek je vroeger het liefst?
    Wat is je favoriete quote?

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom je aan de blognaam 'Pixels by Emilia'?
    Wat voor blogs spreken jou het meest aan?
    Wat doe je naast bloggen het liefst?

    Aangezien ik je blog pas een tijdje volg, een heel vragenvuur haha ^^:). Liefs,Luna.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n artikeltje!

    Wat is je 'guilty pleasure'?
    En een beetje een rare vraag, maar wat zou je liever zien; doof of blind? Kiezen moet, haha!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Mijn vraag is al gesteld 'hoe kom je aan je blognaam 'pixels by emilia'

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja uuuh, Emilll. Ik ken jou al veel te goed hiervoor hoor.
    Maar toch ga ik even brainstormen. *10 minuten later*
    Oke, nee sorry. Ik weet gewoon écht geen vraag voor jou nu.
    Ik ken je al té goed. #stalker

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je voor één dag iemand anders kon zijn, wie zijn je dan zijn?
    En waar ben je het meest tevreden over bij jezelf? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!

    Ik heb 2 vraagjes:
    Wat voor opleiding doe je?

    En wat zou je doen met de tijd die je nu aan je blog besteed als je je blog niet had gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat staat er op je bucket-list?
    wauw, wat een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is een gekke gewoonte van je?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heb je oorbellen, piercings en/of tattoos.? (waar en wat)
    xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pfoeee, moet even goed nadenken over een leuke vraag hoor! Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah, ik wilde dezelfde vraag als Paulien stellen! Iets anders dan: Wat is je gekste droom ooit?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoeveel uur slaap je in de nacht? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aah leuk!!
    Eens even denken... Ik ben zelf een beetje op huizenjacht dus dan zit mijn hoofd helemaal in de huizen.. Dus..
    Waar zou jij graag willen wonen en in wat voor soort huis/appartement?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love your blog! Would you like to follow each other on GFC and instagram? If yes let me know!

    GFC -alinasfashtips.blogspot.com
    Instagram: @alinasfashtips

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waarom ben jij vegan gaan eten? Bedoel je dan vegetarisch of veganistisch?
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben heel benieuwd hoe je zo goed hebt leren fotograferen? Want je bent echt super goed in het schieten van foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat wil je het liefste nog bereiken in je leven?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oehhh, leuk dat je dit doet! Nu ga ik natuurlijk al mijn sneaky vragen die ik áltijd al in gedachten had aan je stellen. Nee, het valt mee hoor.

    - Wat staat er op je nachtkastje?
    - Wat is je lievelingseten?
    - Wat wilde je later worden toen je nog klein was?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.