PERSONAL UPDATE #6

3/06/2013 Pixels By Emilia 31 Comments

Pictures from last spring, can't wait to take out my sunnies again.

Last time I wrote a personal update I got a lot of super sweet comments and even an e-mail and some whatsapp messages. Thanks for that guys, it made me smile.
(For those who just started following me: I lost three of my grandparents in half a year and last month I went to the funeral of one of my grandpa's.)
The funeral was beautiful. They played music, there were some speeches and me and my cousins lit some candles. It was a very special day.

Last week I had a week off from school and I did a lot of fun stuff, besides from work. I went shopping with my mum, watched the first three Pirates movies with my boyfriend (we both hadn't seen those before), ate sushi with one of my best friends and drove the car on my very own for the first time. The day before yesterday I went to have dinner at an Italian restaurant with my classmates and after that we went to the cinema and tonight I'm going to see a play with my mum and brother.
Lot's of things that make my happy. And I'm pretty excited about the weather as well by the way, seems like spring finally found it's way to Holland. Love it.

Dutch: Klik op 'Read more' voor de Nederlandse tekst.

De laatste keer dat ik een personal update schreef, heb ik echt ontzettend lieve comments gekregen en zelfs een e-mail en een paar whatsappjes. Super lief, dat heeft me echt wel een beetje opgevrolijkt.
(Voor als je me nog maar net volgt en geen idee hebt waar dit over gaat: ik ben in het afgelopen halfjaar drie grootouders verloren en vorige maand was de begrafenis van een van mijn opa's.)
De begrafenis was mooi. Er werd muziek gedraaid, er waren een aantal speeches en ik heb samen met mijn nichtjes kaarsen aangestoken. Het was een hele bijzondere dienst.

Vorige week had ik vakantie en heb ik, naast werken, een hoop leuke dingen gedaan. Onder andere geshopt met mama, de eerste drie Pirates-films gekeken met m'n vriend (die hadden we nog nooit gezien), sushi gegeten met een van m'n beste vriendinnen en voor het eerst in m'n uppie autogereden. Eergisteren heb ik met de klas heel lekker bij een Italiaans restaurant gegeten en zijn we naar de film geweest en vanavond ga ik met mijn moeder en broertje naar een toneelvoorstelling op mijn oude middelbare school.
Heel veel dingen om blij van te worden dus. Net als het weer van gisteren trouwens, dat zonnetje maakte me ook heel vrolijk.
En, hoe gaat het met jullie?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Ik heb nou nog nooit sushi gegeten, wil het zoo graag een keer proberen. :) Wat bijzonder dat je naar je oude school gaat, dat lijkt me gek en leuk tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute pictures! I wish you the best.

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen dat je zo'n vervelende tijd achter de rug hebt gehad. Ik hoop dat de leuke dingen zich voor jou nu een beetje aanhouden :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uh yeah, sunglasses!! looks like you're ready for spring, huh? ;>
    you're so beautiful..
    wish you a nice day
    www.rot-schopf.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op naar de leuke dingen meid, zoals de BG Party! Heb er onwijs veel zin in. Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukig heb je weer wat fijne dingen achter de rug. Want 3 opa's en oma's verliezen in een half jaar pfff.. Dat is heftig! Sterkte nog even en dat er nog veel meer kleine momentjes op je pad kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog heb je, mooie foto's! ga je volgen :)
    xx myrtheaboutthings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, heerlijke vrolijke foto's! Gelukkig gaat het weer goed met je:) XO
    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat heftig, 3 in een half jaar... dat is echt zwaar. Sterkte nog<3!
    Gelukkig gaat t weer goed (: Je foto's zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat heftig, zoveel verlies in zo'n korte tijd. Nog heel veel sterkte ermee. Oh de piratesfilm, ik hou ervan en ook van sushi haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het altijd leuk om een personal update van een blogger te lezen :) Klinkt als een leuke week, heerlijk de laatste dagen met de zon ja!
    Hier is het alleen maar huiswerk en huiswerk. Hopen dat het iets op gaat leveren...
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaa! Ik hou van zonnebrillen, ik heb er serieus acht.. En ja, ik weet het: dat is nogal veel en overdreven. ;p
    Echt vervelend dat je gewoon drie grootvaders hebt verloren :( Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de begrafenis mooi was.
    En leuke dingen heb je in je vakantie gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heftig zeg, gelukkig dat de goede en leuke dingen je er een beetje doorheen kunnen slepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi dat de begrafenis mooi was, wat heftig zeg zoveel verlies in zo'n korte tijd! Sterkte ermee, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah, wat naar zeg! Gelukkig was de begrafenis mooi! En het klinkt als een leuke vakantie! De zon maakt mijn dag ook goed, zo mooi dat de zon ervoor kan zorgen dat het humeur van iedereen opeens een stuk beter is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow jeetje, wat heftig! Heel veel sterkte..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja dat zonnetje maakt me vrolijk en die vier foto;s van jou ook hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's! Gecondoleerd met je opa, het is altijd naar om iemand te verliezen.
    Gelukkig is het zonnetje er genoeg om je op te vrolijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig heb je wel veel leuke dingen gedaan voor de afleiding! Damn gurl, Italiaans food? Je had mij al bij het woord Italiaans. :') Gezellige boel gelukkig en thank god voor de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful portraits:)
    I'm so sorry you had such a sad time, I hope it only get better from now on!

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In een half jaar drie dierbare vliezen is heftig! Dat doet zoveel met een mens. Nog veel sterkte! <3 En zo te zien heb je dan wel goede afleiding in de vakantie gehad & onwijs gezellige dingen gedaan. Fijn om weer eens een personal update te lezen, lady!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke update van je! jammer voor je van je grootouders :( :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, wat heftig, drie grootouders in een half jaar, phoe. Fijn dat er nu veel leuke dingen aan komen, dat is ook fijn voor een beetje afleiding. Sterkte nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke foto's, en fijn dat je na zo'n heftige periode zoveel leuke afleiding hebt weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat fijn dat je na zo'n toch wel heftige periode deze leuke en fijne dingen doet! Het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Veel plezier vanavond!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk om weer een persoonlijke update te lezen, vind ik altijd leuk om te zien. Hoewel het natuurlijk niet altijd leuk is eigenlijk, want drie van je grootouders verliezen is helemaal niet leuk. Gelukkig had je allerlei leuke afleiding, dus dat helpt wel een beetje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat goed om te horen dat het nu weer een stuk beter met je gaat en weer leuke dingen aan 't doen bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. You are so beautiful


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 3 in een keer is ook wel erg veel :( Echt niet leuk. Ik had vorig jaar op een gegeven moment ook 3 begrafenissen achter elkaar, dat merk je wel in je humeur daarna nog, is toch best een impact.
    Gelukkig focus je je weer op de vrolijke dingen! Laat de zon maar komen! Die zonnebrillen staan je goed!;) Die rechtsboven ben ik echt he-le-maal fan van, ben een beetje into ronde zonnebrillen op het moment haha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.