MONDAY'S MUSIC #4

3/25/2013 Pixels By Emilia 15 Comments



Yes, I know I once said that I'm not quite a fan of music with Dutch lyrics (still don't really like it), but today I've got a Dutch song for you anyway. Why? A friend of mine made me listen to this song last week and I actually liked it. The melody is fun and the singing voice is kinda chill (can't think of another word to describe it). A perfect song for an early Monday morning, I'd say.
What do you think?

Dutch: Ja, ik weet dat ik gezegd heb dat ik niet zo'n fan ben van muziek met Nederlandstalig teksten (nog steeds niet, trouwens), maar vandaag heb ik tóch een Nederlands nummertje. Waarom? Een vriend liet me dit nummer vorige week horen en ik vind het eigenlijk wel leuk. De melodie is tof en de manier van zingen is ook wel chill (ik kan er even geen beter woord voor bedenken). Een heerlijk liedje voor de vroege maandagochtend, dacht ik zo.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. ik ken het nummer, is wel leuk ja :)
    wordt in belgië ook regelmatig gespeeld op de radio :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig! Ik heb 'm hier nog nooit op de radio gehoord, dus ik dacht eigenlijk dat het een heel onbekend nummer was haha!

      Verwijderen
  2. Spinvisss! Dit nummer luisterde ik vorig jaar echt nonstop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg hier echt zo'n zomers gevoel bij, lekker in het park met een glaasje rosé in de zon. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg lekker nummertje! Ben het met Ilse eens dat ik me hierbij zo in het park zie liggen in de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kende ik nog niet, maar vind hem wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, geweldig! Ik heb het ook niet zo op Nederlandstalige nummers, maar deze is inderdaad een lachertje. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super fijn liedje! Ik heb hem fijn opstaan terwijl ik blogjes lees :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk nummer is dit! Spinvis heeft wel meer leuke nummers :) Grappig dat jij dit liedje nu ontdekt, voor mij is dit liedje een soort van 'reminder' aan de middelbare school.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ik vind dit echt een leuk nummer, en normaal is Nederlandstalige muziek toch niet helemaal mijn dingen. ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha dit nummer ken ik van lang geleden, toen we na een vakantie in frankrijk door belgie reden. Ik hoorde het toen op de radio en heb de tekst opgeschreven om het thuis te googlen hahaha. Maar das lang geleden, toen waren we nog klein(er). Leuk nummer nogsteeds :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.