MONDAY'S MUSIC #3

3/11/2013 Pixels By Emilia 12 Comments


Today I'm showing you only one song. Last summer this was my favorite song and I put it on repeat for weeks, so every time I hear it now it reminds me of the sun. Makes me feel so happy.
The song is called 'I missed you' by Joshua Radin. Hope you like it!

Dutch: Vandaag heb ik maar één nummer voor jullie, maar wel echt een leuke. Vorige zomer was dit m'n favoriete liedje en toen heb ik het wekenlang geluisterd, dus elke keer als ik het nu hoor, krijg ik weer helemaal zin in zon, zee en strand. En daar word ik vrolijk van.
Het nummer is van Joshua Radin en heet 'I missed you'. Ik hoop dat jullie er net zo vrolijk van worden als ik!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. heel erg leuk en oh zo vrolijk nummer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk nummer. Erg leuk, ik kende hem helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay, dit is zo'n heerlijk nummertje! Ik wordt er meteen vrolijk van! :")

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel vrolijk liedje! Een lekker summer vibe krijg je er ook van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waarom kende ik dit nummer nog niet? Hij is echt heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijk liedje, heerlijk!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk en vrolijk nummer! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.