Fray,

MONDAY'S MUSIC #2

3/04/2013 Pixels By Emilia 16 Comments

Another Monday's Music post! Today I'm showing you some songs by The Fray. A band that most of you probably already know from 'Over my head (Cable car)' and 'How to save a life', but they have a lot more songs that are great as well. So today I'll show you some of their less known songs.

Dutch: Een nieuwe Monday's Music! Vandaag laat ik jullie wat nummers van The Fray horen/zien. De meesten van jullie zullen deze band wel al kennen van liedjes als 'Over my head (Cable Car)' en 'How to save a life', maar ze hebben nog veel meer goede songs. Daar ga ik jullie dus wat youtubevideo's van laten zien.




I love this song above, called 'You found me'. And I loved it even more when I found this version of it: youtube.com/watch?v=WR4kyadzLzM. Even playing it acoustic in an empty stairwell they sound amazing.
Below two other songs that I put on repeat for hours, just like 'You found me'.

Dutch: Het nummer hierboven, 'You found me', vind ik echt heel goed. En ik was helemaal verbluft toen ik deze versie ervan vond: youtube.com/watch?v=WR4kyadzLzM. Zelfs akoestisch in een trappenhuis klinken ze super.
Hieronder staan nog twee andere nummers die ik, net als 'You found me', uren kan luisteren.



Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. Ik kende ze niet, maar klinkt goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Fray kende ik al, inderdaad van 'How to save a life', maar deze nummers zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, The Fray is zo tof! Nu ik dit zie besef ik me hoe lang het is geleden dat ik naar ze heb geluisterd. Ik doe The Script even uit en zet meteen The Fray aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende ze nog niet maar het zijn erg leuke liedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The Fray! Dat is even geleden. Vind ze erg goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik. Houd. Van. The. Fray. Eens in de zoveel tijd luister ik ze de hele dag door, doet mij trouwens ook aan de middelbare school denken.. Ik word zo oud. :') Een klasgenootje luisterde dat altijd. Geweldige band en zijn stem is zo uniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The fray is zo leuk :) Ik heb een heel aantal nummers op mijn ipod en die luister ik ook vrij graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze hebben fijne liedjes :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan deze liedjes echt allemaal perfect meeblèren, ik hou zó van hun muziek <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.