LATELY

3/28/2013 Pixels By Emilia 36 Comments

Grey - 16/03

Grizzly Bear - 09/03

Cold - 02/03

Amersfoort - 22/02


It might be spring, but it's extremely cold outside and I'm afraid it won't get warmer soon. The stupid thing is, I'm totally done with my winter wardrobe. It feels like I've worn every item a thousand times already and I just can't come up with new combinations. But I'm not planning on buying new winter clothes, since it's actually spring and the sun has to show up soon (please, sun?).
So I started browsing through my latest outfit pictures, hoping that'd give my some inspiration to combine my own pieces again. Thought it would be fun to show you some of them. Any favorites?

Dutch: Het is dan wel lente, maar het is extreem koud en het ziet er niet naar uit dat het voorlopig echt warmer gaat worden. Het vervelende is dat ik ondertussen helemaal ben uitgekeken op mijn wintergarderobe, ik heb het gevoel dat ik alles al in duizend verschillende combinaties heb gedragen. Maar het is niet de moeite om nog warme kleding te gaan kopen, want dan zul je altijd zien dat de zon ineens gaat schijnen.
Uit wanhoop ben ik door mijn laatste outfitfoto's gaan bladeren om wat inspiratie op te doen met mijn eigen kledingstukken en toen bedacht ik me dat het misschien wel leuk was om het voor jullie op een rijtje te zetten. Dus bij dezen.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Dat gevoel alsof je alles al tienduizend keer hebt gedragen heb ik ook last van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk zo onder elkaar! Je hebt een mooie stijl :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je ze nog even op een rijtje zet (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfits allemaal! Mijn winteroutfit inspiratie is inderdaad ook helemaal op. Tijd voor zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch een leuke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfits! Vind vooral de 1e erg mooi. Dat het maar snel warmer word.
    Ik ben er ook wel een beetje (heel erg) klaar mee nu haha.

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zomerkleding is nu wel meer dan welkom..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze allemaal erg mooi! Grizzly beer vind ik de leukste naam hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie laarsjes draag je bij de foto's! Vind ze allebei echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad, ik zie het zo voor me: loop je de winkel uit met een trui, gaat de zon opeens schijnen! Leuke outfits, de tweede is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind jouw outfits altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dat je een erg mooie style heb. Je kleed je erg mooi! Ik vind jou foto's trouwens ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ja, dat gevoel heb ik dus ook. Ik weet echt niet meer wat ik aan moet trekken, heb het al te vaak gedragen -_-... Mooie outfits hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te zien! Ik wil gauw m'n nieuwe lentekleding aan, maar de vooruitzichten zijn niet goed. Wat erg dat we eind maart al blij kunnen zijn met dubbele cijfers (die toch niet komen...), vorig jaar hadden we 20 graden!!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie foto's allemaal zeg!
    Ik ben onderhand ook echt zat van al m'n winterkleding... Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw die zwarte enkellaarsjes! Ik weet niet of je het er ergens bij gezet hebt(dit is de 1e keer dat ik hier kom)maar waar heb je die vandaan?! Leuke blog trouwens, ik blijf je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Die enkellaarsjes zijn van Topshop, volgens mij van de collectie van afgelopen herfst!

      Verwijderen
  17. So true, dan zal je net zien en komt er een dikke hittegolf aan waar je U tegen zegt! Ik heb toevallig nog wel een trui vandaag gekocht, maar volgens mij is die niet heel dik. :p Je outfit van de Cold post vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De schoenen van de tweede en derde foto zijn gaaf!



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo vervelend die kou! Het is echt voor het eerst dat ik meer winterkleding heb dan kleding voor de lente haha.
    Ik vind dat de all black outfits je super staan! Je schoenen op de tweede foto zijn echt gaaaaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw!! Ziet er leuk uit! Zelf ben ik inderdaad ook compleet uitgekeken op mijn winterkleding. Bah, wij willen zon!!
    Waar is je broek van, uit je eerste setje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Die broek is van Levi's, ik geloof dat het een Curve ID is!

      Verwijderen
  21. Erg mooie kleding draag je! Vooral die bovenste vind ik echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke laarsjes op de twee bovenste foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie outfitjes, meis! Vind de jas op de tweede heel gaaf!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Enter my GIVEAWAY for a chance to win one of the two By Cleo statement necklaces!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.