INSTAPOST #7

3/13/2013 Pixels By Emilia 30 Comments

My boyfriend got me this super cute teddy bear for Valentine's day / My job at the greenhouse / Typical Dutch autumn weather

Weekly dose of sushi / Shopping with a friend, this store looked so lovely / Smallest apple I ever ate

Chocolate, need I say more? / At the movies with a friend during a free hour from school / Wearing my favorite sweater

Gotta love IKEA toys / A new scarf that I already showed in a shoplog / Feeding my babysit-kitty


My last weeks in a nutshell. I don't have a lot to tell, since I already gave you a big update on my life in my last personal post. So, no big story today, but I guess only watching snapshots is fun as well, right?

Dutch: Mijn afgelopen weken in een notendop. Ik heb er eigenlijk niet zoveel bij te vertellen, omdat ik al een hoop heb gezegd in m'n laatste personal update. Vandaag geen hele verhalen dus, maar jullie vinden het vast niet erg om alleen foto's te kijken voor een keertje?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Erg leuk om te zien! En wat een schattige teddybeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. looks like you've had a great week:> cute kitty on the last pic :>
    best wishes
    www.rot-schopf.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neee, het is nooit erg om je foto's te bekijken! :") Ik vind die foto van je kat zo onwijs cute met 't voerbakje, hihi echt lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such cute pictures! You look so pretty.

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die beer is leuk! Lief ook :D
    En die kat is ook poepig en ik heb zin in sushi. Dus dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke foto's! Ik hou echt van sushi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oehh Sushi.. Ik heb er nog steeds zo'n zin in haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor ik vind dit een leuk overzichtje. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aww cute Valentines present, gotta love a good teddy. Mmm that sushi looks delicious too! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super fijne foto's! :) Die sushi ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Foto's zijn altijd goed! En wat heb je een mooi hoofd, haha :D Ik hou ook heel veel van Ikea knuffels. Ik heb er al drie! Ik ben soms net een klein kind wat dat betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke foto's!
    Ik kende je blog nog niet, maar ga je zeker volgen :)

    Love, Lou

    www.loumensing.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke foto's! Ik vind het juist leuk om een keer foto's te kijken uit het leven van de blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Looooove the scarf! En de sushi of course! :) Ah, de babysit-Kitty is ontzettend cute joh. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke foto's! Je sjaal vind ik zo mooi <3 en wat een lieve kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! Die 3e foto's is zooooooo deprimerend, word d'r niet goed van. Ik volg het weer ook echt niet meer; vanmorgen nog sneeuw en nu een heerlijk warm zonnetje...
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke teddy beer, leuk dat je die van je vriend kreeg! Sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahh wat lief die teddy en je kitten.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke foto's! die teddy beer is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat doe je precies in de kas? Leuke foto's zijn het :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Absolutely adoring all of these images! Especially that sushi!! Yum!!
    xo TJ

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke foto's! Wat ontzettend lief dat je zo'n beertje van je boyfriend hebt gekregen, hihi. En die kitten is ook super cute, aah!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahh die ikea hondjes vond ik op je instragram ook al zo'n leuke foto. Ze kijken je allemaal zo enthousiast aan:D PICK ME PICK ME!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.