Blouse,

GRIZZLY BEAR

3/09/2013 Pixels By Emilia 50 Comments



 Photos by Djana Djordjevic

Another outfit post with pictures taken by Djana. I was wearing my mum's fake fur vest, which makes my look like a big grizzly bear, but I don't care since it's super warm and cosy.
Anyway, I gotta hurry for work now. Busy day today. After work I'm going to watch a movie with my boyfriend (Pirates of the Caribbean, again. I think we've seen almost all parts now) and in the evening I might visit some kind of lifestyle market in Rotterdam. And somewhere in between those activities I have to finish an assigment for school. Wish me luck.

Dutch: Hier weer een outfitpost met foto's die Djana heeft gemaakt. Ik droeg een jasje met daaroverheen mijn moeders nepbonten gilet, waarin ik eruit zie als een grote grizzlybeer, maar dat maakt me helemaal niet uit, omdat dat ding zo lekker warm en knuffelbaar is.
En nu ga ik me even haasten, want ik heb een drukke dag vandaag. Ik moet zo naar m'n werk, vanmiddag ga ik een film kijken met m'n vriend (Pirates of the Caribbean, alweer. Ik denk dat we nu bijna alle delen hebben gezien) en 's avonds ga ik waarschijnlijk naar een soort lifestyle markt in Rotterdam. En ergens vandaag moet ik nog een gaatje zien te vinden om een schoolopdracht af te maken. Wish me luck.



Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

50 opmerkingen:

  1. Super mooie outfit!
    En die laarsjes.. Prachtig!

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof de combinatie van de fake fur vest met het jasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aw i'm in love with you shoes!! wonderful!!
    wish u a nice weekend,
    www.rot-schopf.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het de Swan Market? Een studiegenootje staat daar vandaag! (De Bakparade)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige outfit. Staat je erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw i love it ! :)
    Liefs,
    isabel
    livelifewithisa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's Emilia! Veel plezier met je drukke dag. Komt er nog een artikel over de lifestyle markt? Klinkt namelijk erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet er echt geweldig uit, prachtige foto;s ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I wish you luck, lovely! De lifestyle markt klinkt dan ook helemaal leuk! + je laarsjes, wat zien ze er tof uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! En succes!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie combinatie! Ik vind je laarsjes prachtig!
    XX,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oehh I like it! :) Je staat echt prachtig op de foto's! Vooral het jasje vind ik erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een leuke outfit! Je hakken vind ik tof, mooie combi. En je staat erg mooi op de foto's Emil. :D En weer lekker druk - as always hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great outfit :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, dan heb je wel een verdomd mooie grizzly bear. xD Dafuq lady, hoe kom je daar nou bij? :p Ik vind je outfit classy met een ruig randje. Have fuunn tonight en good luck met het zoeken van tijd. Als je het hebt gevonden, laat het mij weten! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like it! :) Succes vandaag!! Vergeet vooral niet te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je outfit erg leuk! Je blouse is tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die hakken zijne echt heerlijk stoer!
    Wauw Wauw Wauw! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie outfit. Ik ben verliefd op je laarsjes. -x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar heb je die booties vandaan, die moeten in mijn kast komen te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke outfit! Die laarsjes zijn echt leeeeuk! liefs.'

    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben denk ik verliefd geworden op je schoenen, heel mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leeuke outfit! Het staat zo leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je schoenen zijn echt perfect, leuke look!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je dat jasje leuk gecombineerd met het gilet. :) Helemaal niks mis met grizzlyberen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Pretty!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi outfit! Alles klopt! X

    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk dat vestje!



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het fake fur vest van je mams is super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.