GREY

3/16/2013 Pixels By Emilia 34 Comments




 Photos by Djana Djordjevic

Some outfitpictures taken by Djana again! Don't you just love the way she edited them? She made some pictures in black and white as well, but I'll show those in another post to spare you an overload of my face.
I was wearing my favorite grey Levi's, that I hadn't worn since last spring, but that luckily still fits like a glove. On top a grey sweater from Topshop plus a black jacket and I was walking in these grey-ish (fake) snake booties. Lot's of grey, hence the title of this post.
Anyway, gotta hurry for work now. Have a nice weekend everyone!

Dutch: Hier weer een paar foto's die Djana heeft gemaakt! Vind je haar manier van bewerken niet gaaf? Ze heeft ook nog een paar foto's in zwart/wit gemaakt, maar die laat ik een andere keer zien. Anders werden het wel extreem veel foto's in één post.
Ik droeg m'n favoriete grijze Levi's, die ik sinds de lente niet meer heb gedragen, maar die gelukkig nog steeds heerlijk zit. Daarboven een super warme, grijze trui van Topshop en een zwart jasje en aan m'n voeten grijzige slangenleren (nep, uiteraard) enkellaarsjes. Heel veel grijs dus, vandaar de titel.
En nu ga ik me even haasten, want ik moet naar m'n werk. Fijn weekend iedereen!



Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke outfit! De laatste foto vlak boven de tekst kan zo op Tumblr! Allemaal trouwens hoor, hihi, maar die vond ik zo typisch en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw de manier van bewerken is inderdaad gaaf ! dat maakt de stoere look echt af. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch altijd prachtige outfit foto's! Echt jaloers makend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuke outfit! Prachtig bewerkt ook! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw deze foto's zijn echt heel mooi! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! En i loveeee your shoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's en outfit! Je schoenen zijn heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je laarsjes zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's! (Je kleding ook hoor, maar ik ben niet zo'n modemeisje, dus de foto's vielen me als eerste op, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke outfit! Helemaal mijn stijl:D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's Emilia! Ben benieuwd naar de rest :) Ik vind je jasje trouwens echt super tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die laarsjes zijn echt prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's, vind je jasje en laarsjes echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave outfit en de manier van bewerken is zeker gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een prachtige foto's! Ze zijn inderdaad super mooi bewerkt, ik vind haar stijl heel tof. Ik vind je kleding echt heel leuk, vooral je schoentjes! Ben ook benieuwd naar je shoplog van de Chinese toko, wat grappig dat je dat ook net had ingepland haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw prachtige foto's. Je ziet er mooi uit, vooral je laarsjes vind ik helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wilde al zeggen, mooie foto's! ze zijn wat 'filmisch' (ik weet nou niet of ik dat woord goed gebruik, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel :p).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt hele mooie foto's, echt toffe bewerking zeg! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende foto's! Ja, haar manier van bewerken is echt hot. Sowieso vind ik jouw manier van poseren ook prachtig. Alles sluit hierdoor aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Levi's, mijn liefde voor hun broeken is onwijs gegroeid door twee jeans. Ze zitten zo fijn! En wat kan Djana toch zo gaaf de foto's maken & jij poseren! De eerste foto trouwens, daar sta je prachtig op! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's <3 die schoenen vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie outfit! Levi jeans zijn zo ontzettend fijn :D
    De foto's zijn echt prachtig. Ze hebben een heel mooi sfeertje.

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.